Gå til innhold

Noen som har barn som går på Wang ung?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min vil begynne der neste år, går i 7. Kl nå. Ungdomsskolen han tilhører er kjent for veldig dårlig miljø, rusproblematikk osv og ingen av oss har lyst til at han skal begynne der. Wang ligger i nærmiljøet, 15 min på sykkel. Han er fysisk sterk, glad i å trene, men neppe noe OL - håp. Gjør det bra på skolen, faglig og sosialt sterk. Vil gjerne høre om andres erfaringer. 

Anonymkode: 274c0...ed1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 

Skrevet

Har bare erfaring med Wang toppidrett, og det er stort sett bare gode erfaringer. 

Problemet hos oss ble for stor treningsbelastning. Skolen var flink på tilrettelegging, med klubben «glemte» at det ble trent på Wang også... dette førte til utbrendthet og undommen la opp idretten rett etter eksamen tredje året. 

Anonymkode: 8af4a...478

Skrevet

Har ingen egen erfaring, men kjenner folk som har hatt barn der, og som er veldig fornøyde.

Anonymkode: d3075...838

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 13.11.2018 den 19.53, AnonymBruker skrev:

Sønnen min vil begynne der neste år, går i 7. Kl nå. Ungdomsskolen han tilhører er kjent for veldig dårlig miljø, rusproblematikk osv og ingen av oss har lyst til at han skal begynne der. Wang ligger i nærmiljøet, 15 min på sykkel. Han er fysisk sterk, glad i å trene, men neppe noe OL - håp. Gjør det bra på skolen, faglig og sosialt sterk. Vil gjerne høre om andres erfaringer. 

Er dette i Oslo? Vurderer det samme for min sønn som skal begynne på ungdomsskolen til høsten.

Anonymkode: c0287...8f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...