Gå til innhold

Til dere andre med ungdommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min dusjer i 20 minutter så og si hver gang. Jeg selv bruker 5 min.

Jeg brukte aldri lang tid som ungdom selv, så jeg lurer på hva de bruker så lang tid på?

Når jeg har spurt så får jeg ikke noe svar, det bare tar så lang tid.

Har noen av dere andre fått noen fornuftige svar eller kanskje dere bruker så lang tid selv og kan svare?

Anonymkode: 715b4...0b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tyder på runking i dusjen... 

Anonymkode: eca19...4ff

Skrevet

Hvis min jente dusjer på morningen og bare kroppen bruker hun rundt 3 min, tror jeg. Men i helgene eller på kveldene når hun skal vaske håret blir det ca 20 min. Hun er 13 år.

Anonymkode: a56ae...87e

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette tyder på runking i dusjen... 

Anonymkode: eca19...4ff

Jenter kan ikke runke.

Anonymkode: a56ae...87e

Skrevet

Kan vel godt hende hun barberer seg f.eks.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo bare så deilig å stå under dusjstrålen og la det varme vannet flomme nedover kroppen. Det trenger ikke være noe med onanering involvert i lange dusjøkter.

Eller så er det mer hårpleie og barbering når det er bedre tid i dusjen også. 

Anonymkode: d6180...5fa

• Liker 4
Skrevet

Deilig å stå under varmt vann og sose for seg selv, en pause fra hverdagens kjas og mas. 

Ungdommen vår er såpass opptatt av miljøet at dusjene er så korte som mulig og det heller er vi som får høre det om vi står i 5-6 minutter..

Anonymkode: b47cf...565

• Liker 1
Skrevet

Noen liker vel å dusje lenge. Men er vel ikke umulig at hun onanerer eller barberer seg.

Anonymkode: 9f7dc...648

Skrevet

Jeg har en tenåring som tømmer varmtvannet dersom jeg ikke maser og dundrer i døra. Hen dusjer alltid sist her i huset for å si det sånn..

Er det forresten noe problem med at hun dusjer i 20 min? 

Når jeg vasker håret, tar legger og armhulene etc så går det fort 20 min på meg og 

Anonymkode: 3ee90...e15

• Liker 3
Skrevet

Kan ikke skjønne at noen foreldre der ute har så lite å ta seg til i livet sitt at de faktisk engasjerer seg i hvor lenge barna dusjer!!! Helt alvorlig! Hadde blitt gal hadde moren min brydd seg, 20 min er virkelig ikke lenge! 

Anonymkode: e315c...f42

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke skjønne at noen foreldre der ute har så lite å ta seg til i livet sitt at de faktisk engasjerer seg i hvor lenge barna dusjer!!! Helt alvorlig! Hadde blitt gal hadde moren min brydd seg, 20 min er virkelig ikke lenge! 

Anonymkode: e315c...f42

Sier meg enig her altså.. Hvor lenge folk dusjer bør de få bestemme selv.

Dersom det går ut over egen eller andres tid så får man bytte rekkefølge i køen eller gå i dusjen tidligere. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en tenåring som tømmer varmtvannet dersom jeg ikke maser og dundrer i døra. Hen dusjer alltid sist her i huset for å si det sånn..

Er det forresten noe problem med at hun dusjer i 20 min? 

Når jeg vasker håret, tar legger og armhulene etc så går det fort 20 min på meg og 

Anonymkode: 3ee90...e15

Jeg barberer meg også, men det klarer jeg fint uten å gjøre det i dusjen. Fyller vasken med vann og barberer i vei.

Ja, det er ett problem da vi er flere i huset og det ofte er pissvarmt vann igjen til den siste som dusjer.

Å vaske hår er fort gjort. Jeg har langt hår selv og jeg begynner med håret. Såpet inn kroppen med samme såpe og skylder av. Tar kjapt såpe under årene og skrittet og skyller av. Ferdig!!!

• Liker 3
Skrevet

Min datter dusjer i opp til 30 min. Gjør det  noe? Nei det gjør ikke noe. Jeg dusjer selv i 20-30 min. 5 minutters dusjer er bare stress og det orker jeg ikke. Har langt hår så tar tid å vaske og skylle ut osv. 

Anonymkode: 1f9ef...187

• Liker 3
Skrevet

Da jeg var ungdom (10-15 år siden) dusjet jeg også lenge, og fikk kjeft for det. Det var pga. onanering 😂 

Anonymkode: ccefe...c14

• Liker 4
Skrevet

Når jeg var tenåring brukte jeg 30 min i dusjen, er 26 nå og bruker enda 20 min. 

Anonymkode: c7bd8...387

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg barberer meg også, men det klarer jeg fint uten å gjøre det i dusjen. Fyller vasken med vann og barberer i vei.

Ja, det er ett problem da vi er flere i huset og det ofte er pissvarmt vann igjen til den siste som dusjer.

Å vaske hår er fort gjort. Jeg har langt hår selv og jeg begynner med håret. Såpet inn kroppen med samme såpe og skylder av. Tar kjapt såpe under årene og skrittet og skyller av. Ferdig!!!

Da går datter sist i dusjen. Problem løst. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 18 og kan godt bruke 1 time😂 Barbering, 2 ganger med shampoo, balsam og hårkur. Vasker kroppen 1 gang, og enkelte delerav kroppen 2 ganger. Også bruker jeg en del tid på badet etterpå. Tar på kremer, danser til musikk, sminker meg osv osv.

Anonymkode: 48bc0...6f6

• Liker 1
Skrevet

Barbering, sjamponering, leave-in hårkur, skrubb, såper, balsam, osv tar tid. Ikke nødvendigvis livsnødvendig, men i den alderen jobber man veldig med å passe inn og dersom venninnene har samme "rituale" så er det lett å ta etter 

Anonymkode: 7ef40...ac0

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er 18 og kan godt bruke 1 time😂 Barbering, 2 ganger med shampoo, balsam og hårkur. Vasker kroppen 1 gang, og enkelte delerav kroppen 2 ganger. Også bruker jeg en del tid på badet etterpå. Tar på kremer, danser til musikk, sminker meg osv osv.

Anonymkode: 48bc0...6f6

huden din kommer til å tørke ut av alle de produktene. Visste du at kroppen egentlig ikke trenger kremer? Shampoo kan brukes en gang eller to i uka og ha like god effekt. 2 ganger med shampoo, balsam og hårkur er galskap og er penger tappet ned i do

Bare fordi disse produktene har noen catchy reklamer betyr ikke at de faktisk fungerer og er bra for deg

Anonymkode: 68457...8bb

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

huden din kommer til å tørke ut av alle de produktene. Visste du at kroppen egentlig ikke trenger kremer? Shampoo kan brukes en gang eller to i uka og ha like god effekt. 2 ganger med shampoo, balsam og hårkur er galskap og er penger tappet ned i do

Bare fordi disse produktene har noen catchy reklamer betyr ikke at de faktisk fungerer og er bra for deg

Anonymkode: 68457...8bb

Herrefred.. La nå dama bruke hvilke såper hun vil og når hun vil. 

Er liksom ikke grenser for hva folk skal henge seg opp i 🤣

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...