Gå til innhold

Dere som både har vært tynne og hatt former

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere mest draget med noen kg for mye eller lite? Mest som slanke eller med former?

Takk for svar💟

Anonymkode: f1248...9d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mest draget når jeg oser selvtilitt. 

• Liker 18
Skrevet

Den perioden jeg fikk mest oppmerksomhet fra gutter, før jeg fikk type, var jeg overvektig. Alt handlet om selvtillit, for jeg hadde masse selvtillit på byen og ellers som gjorde at jeg fikk oppmerksomhet. Etter jeg ble sammen med kjæresten min er jeg ikke like mye ute på byen lenger :) men får av og til kommentarer på trening eller i andre settinger

Anonymkode: e73b6...fac

• Liker 1
Skrevet

Har aldri vært overvektig, men har lagt på meg 10 kg tidligere. Gikk fra 50-60 kg. Ble flørtet med mest i mellomfasen, der jeg er nå. Veier 55 kg. Slank, med former. Ræva mi forblir der uansett. :fnise:

Skrevet

Jeg er tynn med former og har ikke draget i det hele tatt. 😭

• Liker 1
Skrevet

Har aldri vært kjempetynn eller helt uten former, men har mest draget på mitt slankeste.

Er 175 cm og 60 kg. 

Anonymkode: beaae...989

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært både feit og slank men har aldri hatt draget. Fikk endel komplimenter for puppene mine da jeg veide mer da, fra gamle grisete gubber. 

Anonymkode: aa7e0...0e2

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri vært kjempetynn eller helt uten former, men har mest draget på mitt slankeste.

Er 175 cm og 60 kg. 

Anonymkode: beaae...989

Er 60 det slankeste?

Skrevet

Får mest oppmerksomhet nå, 7 kg over normal BMI. Er 174, og kg har lagt seg mest på rumpe, lårnog pupper.

Anonymkode: 51821...aea

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært skinnmager og veid 42 kg største delen av mitt voksne liv. Men så la jeg på meg da jeg rundet 40, og alderskiloene krøp på sammen med noen som var forårsaket av en medisin jeg brukte. Jeg veide 65 kg til slutt, og lå en halvkilo fra å kategoriseres som "overvektig" mht BMI. Fra å være sterkt undervektig til 65 kg var en gradvis overgang, og det var ikke før jeg så et kroppsbilde av meg selv da jeg veide 65 kg at jeg skjønte at det var for mye.

Kuttet ut medisinen jeg tok som forårsaket en del av kiloene, og gikk ned naturlig 8 kg i månedene etterpå. Nå veier jeg 57, som er normalvekt, og er fornøyd med det. Litt ekstra kg rundt magen føler jeg, så jeg kunne sikkert gått ned 3 kg uten at det gjorde noe, men greit nok.

Selv om jeg var så tynn og hadde null pupper pga dette, hadde jeg aldri noe problem på kjærestefronten. Har hatt massevis av kjærester og følte aldri vekten var noe problem. 

Skrevet

Aldri vært noe problem uansett... Men definitivt mest oppmerksomhet på mitt tynneste (men er kun da jeg er intr i å starte noe med noen også). Er snakk om rundt 5-10 forskjell. Har stor rumpe og pupper uavhengig av str. Idealvekten min er 55 

Anonymkode: f2158...e1e

• Liker 2
Skrevet

Mest interesse på det tynneste, selv om jeg ikke selv var så fornøyd da.

Skrevet

Jeg er ganske overvektig har en bmi på 32. Allikevel for jeg sykt mye oppmerksomhet. Har kg på de rette stedene rumpe og pupper med ganske smal midje. Elsker å gå ut for den mengde oppmerksomheten jeg for! Er godt gift og gjør ikke noe med det men sykt gøy. Det var til og med en som kommenterte sist jeg var ute at jeg har jo match vekten min nå og har nådd målet 😂.  Jeg var ute med venninnen min for noen uker siden gikk på gaten i Oslo og så at utestedet hadde kø herifra til månen omtrent, så på køen så inngangen og sa vet du dette gidder jeg ikke for gå ett annet sted. Dørvaktene så meg plystret og sa kom her dere og slapp oss inn 🤣 

så damer ikke hver så streng med dere. Livet handler ikke bare om vekt. Jeg trener hardt tre ganger i uken. Har fast kropp selv om den veier mer en den burde og menn elsker det.  Var faktiske en forrige helg som kommenterte at jeg var drømme damen hans (en jeg kjenner litt fra før ) 

Anonymkode: bbb9f...0cf

• Liker 1
Skrevet

Det er ingen forskjell, folk ser på fjeset mitt. 

Anonymkode: 8f586...361

Skrevet

Definitivt når jeg var slank. Har ikke vært tykk, men vekt legger seg ikke på «feminine steder» bare hos meg.

Når jeg veide mer ble dog oppmerksomheten mer langvarig - type folk som ble betatt eller virket mer interessert over tid. Har nok noe å gjøre med at interessen kom etter litt samtaler, så de hadde en personlighet å kople på i tillegg.

Jeg ble ignorert av de som typisk er ganske opptatt av vekt, og var plutselig veldig interessant for denne gruppen som slank. Interessen var jo aldri gjensidig da, lærte meg litt å skille mellom «klinten og hveten». 

Anonymkode: 4cf2d...20d

• Liker 2
Skrevet

Har vært både undervektig og i øvre normalområdet, men ikke merket noen forskjell på interesse. I fare for å høres kvalm ut så blir jeg flørtet med ofte og jevnlig. 

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 60 det slankeste?

Med en høyde på 175 og en vekt på 60 kg er man i nedre skikt av normalvekt på BMI-skalaen (19,6) og pr. definisjon slank.

Anonymkode: 94551...0d3

Skrevet

Når jeg er på mitt tynneste, BMI på rundt 20.

Menn tillater seg å kommentere mer på kroppen også da. "Wow, så veldreid du er", "du er så slank og fin", "jeg ser du trener mye", osv.

Det samme gjelder når jeg dater. Virker som de mennene jeg har gått ut med og ligget med foretrekker slanke kvinner. De legger ofte til etter komplimentene jeg skrev over at "og jeg foretrekker slanke kvinner som deg", "liker at kvinner tar være på seg selv", osv.

Jeg har en blanding av eple- og timeglassfasong. "Stor" rumpe og store pupper i forhold til kroppen, men fettet samler seg bare på magen når jeg går opp i vekt, så jeg er jo finest som slank når jeg har midje.

Mine mål når jeg har 20 i BMI er 96cm rundt rumpa, 60 i midjen og 97 rundt brystet. BMI 24 = 99 / 75 / 99cm....

Som mange skriver her kan det også henge sammen med selvtillit. Jeg føler meg finest med lavere BMI og tydelig timeglassfasong.

Skrevet

Jeg er 173 og veier idag 73 kg. Uten tvil mest draget nå, faktisk en markant endring. Har gått ned 20 kg..og veide over 90. Fikk fortsatt kommentarer på ansiktet og utseendet da, men nå er det på en annen måte. Mye mer oppmerksomhet. Jeg er hverken for tynn eller tykk men har former. Har normal bmi men i øvre sjikt. 

Opplever det slik at mange menn liker litt former og l heller litt å ta i enn for tynt... 

Anonymkode: 6ce93...640

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske overvektig har en bmi på 32. Allikevel for jeg sykt mye oppmerksomhet. Har kg på de rette stedene rumpe og pupper med ganske smal midje. Elsker å gå ut for den mengde oppmerksomheten jeg for! Er godt gift og gjør ikke noe med det men sykt gøy. Det var til og med en som kommenterte sist jeg var ute at jeg har jo match vekten min nå og har nådd målet 😂.  Jeg var ute med venninnen min for noen uker siden gikk på gaten i Oslo og så at utestedet hadde kø herifra til månen omtrent, så på køen så inngangen og sa vet du dette gidder jeg ikke for gå ett annet sted. Dørvaktene så meg plystret og sa kom her dere og slapp oss inn 🤣 

så damer ikke hver så streng med dere. Livet handler ikke bare om vekt. Jeg trener hardt tre ganger i uken. Har fast kropp selv om den veier mer en den burde og menn elsker det.  Var faktiske en forrige helg som kommenterte at jeg var drømme damen hans (en jeg kjenner litt fra før ) 

Anonymkode: bbb9f...0cf

Du er antakelig nokså pen også da? 😊

Anonymkode: 6ce93...640

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...