Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #1 Skrevet 27. mars 2005 Jeg innrømmer det gjerne. Jeg er svak for underdogs. Skulle jeg uforvarende svitsje innom for eksempel en undervannsrugby kamo, ville jeg alltid holde med laget som lå under. Poengmessig. Ikke vann. Og litt det samme føler jeg når det gjeller tirsdagen. Deler fjernet pga lov om opphavsrett. Les mer på www.kopinor.no Tusenfryd - moderator
LilleBille Skrevet 27. mars 2005 #2 Skrevet 27. mars 2005 Tirsdag er jo TV-dagen jo - så ikke snakk stygt om tirsdagen... :fy: .. Det er den dagen vi med god samvittighet benker oss forran TV og ser alt serier til øyet blir stort og vått - enten det er Judging Amy, Fortivlte fruer, Alle elsker Raymond, CSI/CSI Miami, Den tredje vakten eller våre små hemmeligheter... Onsdag er "lille-lørdag" .. ja vel -- men for oss som ikke går ut.. så er det jo bare kjempekjedelige programmer eller fotball - når vi synker ned i godstolen for endelig å slappe av..
Gjest Bhsiltsk Skrevet 27. mars 2005 #3 Skrevet 27. mars 2005 Tirsdag er tv-dag nummer en!! Tirsdag er dagen før onsdag, som jo igjen er halvveis i arbeidsuka. Tirsdag er fremdeles bladdag for de av oss som ikke har fått med seg at noen blader kommer ut på mandagen. På tirsdag sitter fremdeles helgefølelsen igjen i kroppen uten at man har vært på jobb så mange dager at man er blitt sliten. Tirsdag er fantastisk!!
Gjest Lizzi Skrevet 28. mars 2005 #4 Skrevet 28. mars 2005 Tirsdager gleder jeg meg alltid til. Da ser jeg tv og drikker vin. Har senvakt hver onsdag
Felixa Skrevet 28. mars 2005 #5 Skrevet 28. mars 2005 Helt enig tirsdag kveld er tv kveld! Også er det ikke så lenge igjen til helga da...
Gjest Violetta Skrevet 28. mars 2005 #6 Skrevet 28. mars 2005 Ja tirsdag er tv-dag. Kanskje spesielt for oss jenter, tv2 har sendt gode tv-serier for oss jenter om tirsdagene lenge. Nå konkurrerer de mot CSI på TVN. Joda - ikke noe feil med tirsdagen.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. mars 2005 #7 Skrevet 28. mars 2005 Tirsdag er Kongen av Queens, helt kurrant.
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2005 #8 Skrevet 28. mars 2005 Tirsdag er dritt, det er dagen etter du er blitt lei av å se skolefolk igjen etter helga og dagen før lost!
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #9 Skrevet 28. mars 2005 På jobb kaller vi tirsdag for Lille Onsdag. Det er da alltids noe..? Dessuten er det billig bedriftsbowling den dagen.
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #10 Skrevet 28. mars 2005 hva er poenget med å kopiere lederen i pondus?
Gjest Lizzi Skrevet 29. mars 2005 #11 Skrevet 29. mars 2005 hva er poenget med å kopiere lederen i pondus? Var innlegget kopiert derfra??? Wow, ikke rart jeg får prestasjonsangst når det gjelder å skrive innlegg her.... (men kanskje jeg kan finne noen gamle blar som du ikke har lest...)
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #12 Skrevet 29. mars 2005 Jepp, det innlegget var direkte kopiert fra Pondus. Det skjønte jeg allerede da jeg så overskriften. Det er ikke SÅ lenge siden jeg leste akkurat den der. Og ja, tirsdag er tv-dag. Så det så! Og tirsdag er i dag Enda det føles som mandag...
Nana Skrevet 29. mars 2005 #13 Skrevet 29. mars 2005 Jeg lever for tirsdager!! Da er det nye blader i hyllene (trenger vel ikke gå nærmere inn på hvilke blader jeg sikter til..) og mye gøy på TV. Og favoritt-timen min på treningssenteret. Kan ikke bli bedre!
Cherie Skrevet 29. mars 2005 #14 Skrevet 29. mars 2005 Tirsdag er jo TV-dagen jo - så ikke snakk stygt om tirsdagen... :fy: .. Det er den dagen vi med god samvittighet benker oss forran TV og ser alt serier til øyet blir stort og vått - enten det er Judging Amy, Fortivlte fruer, Alle elsker Raymond, CSI/CSI Miami, Den tredje vakten eller våre små hemmeligheter... Onsdag er "lille-lørdag" .. ja vel -- men for oss som ikke går ut.. så er det jo bare kjempekjedelige programmer eller fotball - når vi synker ned i godstolen for endelig å slappe av.. *skrive under*
Lestat Skrevet 29. mars 2005 #15 Skrevet 29. mars 2005 Og til de gjestene som så vakkert påpekte at dette var plagiert fra Pondus, la dere merke til at innleggeren signerte med RedakTom ? Alt, inkludert signaturen til forfatteteren om de ekle tirsdagene var gjengitt. Det kan vel ikke kalles plagiat hvis man siterer og tilkjennegir med signaturen til forfatterene ? Denne artikkelen var lederen i pondus for 3-4 nummer siden hvis jeg ikke husker helt feil. I siste nummer er det med 2-3 sider med en ny serie under navnet "RedakTom", som altså også er "nicket" til ansvarlig redaktør for Pondus
Mimosa Skrevet 29. mars 2005 #16 Skrevet 29. mars 2005 Tirsdag er en dag som "står litt i veien". Mandag er verst, det er leeenge til helg, onsdag er lillelørdag, torsdag da er det snart helg, fredag da ER det helg, lørdag er favoritten, søndag er sløvedag, men tirsdag er en dag som bare "er" der, og som regel går utrolig seint.
Gjest Gjesta Skrevet 30. mars 2005 #17 Skrevet 30. mars 2005 Tirsdag er tv dag..masse koselig å se på tv...
Sheba Skrevet 30. mars 2005 #18 Skrevet 30. mars 2005 Jeg liker ikke tirsdager. Tirsdagen var da jeg vokste opp den dagen det alltid var fisk til middag, kjedelig barnetv og finsk fjernsynsteater senere på kvelden. :evil: og lenge, lenge til helgen.Det eneste positive er at det var - og er blad-dag. Men det er altså ikke nok til å veie opp for at jeg fortsatt synes at tirsdag er kjipedagen fremfor noen, og det til tross for at jeg ikke har spist fisk på en tirsdag siden jeg flyttet hjemmefra... :-? Godt det er onsdag i dag da, nesten en uke til neste tirsdag!
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #19 Skrevet 30. mars 2005 Tirsdag sa du? Er ikke tirsdag pannekake eller grøtdag, eller pizzadag, eller "vi tar noe lettvint og godt til middag idag"-dagen da? Det var iallefall oppfatningen før blant folk flest at på tirsdager hadde man noe godt og gjerne litt mindre sunt til middag.
Steggen Skrevet 31. mars 2005 #20 Skrevet 31. mars 2005 Tirsdag VAR dagen då det ikkje var fjernsynssendingar. TV-fri dag, fri til andre gjeremål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå