Gå til innhold

Hvilken VS-modell er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen favorittmodeller på VS-showene? Showet har gått på TV i flere år nå og ja, det er overfladisk og utseendefokusert, men samtidig er det gøy å se på likevel. Det er jo ikke akkurat en vanlig catwalk og modellene kan tulle og danse mens de går på scenen. Har vært litt uinspirert nå som det er høst og eksamener, men nå fikk jeg lyst til å starte å spise sunnere og trene mer 😅

Jeg har alltid likt Adriana lima, hun virker veldig autentisk og har en kul personlighet. Ellers er jeg så glad for at Baraba Palvin er tilbake igjen. Hun har ikke gått på showet siden 2012 pga. vektoppgang, men hun har jo likevel den fineste kroppen, hun ser sunn og frisk ut. Hun har også den vakreste benstrukturen og er en som virkelig har modellutseendet, i motsetning til wannabes som Kendall Jenner og Bella Hadid f.eks. Palvin har en morsom personlighet, hun tar seg selv ikke så høytidelig og virker som en omgjengelig person. Trist at hun skriver på sosiale medier at hun har brukt lang tid på å akseptere kroppen slik den er.

image.thumb.png.8bd91fe28915a018db237a4d47b832f5.png image.thumb.png.70e62fd4bcc00069858a0683455f0746.png

Anonymkode: 76c9e...91c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er rart at modeller som Bella Hadid, som ser veldig plastisk ut, er en selvølgelig på VS-showene, mens modeller som Barbara Palvin og Erin H. som faktisk er slående vakre, både er og ser naturlige og har IT-faktoren ikke kan gå, pga. vekten. 😐

Bella Hadid:

image.thumb.png.d29837bf3cf6779f90eda4a49a8bc2d1.png

Barbara Palvin:

image.thumb.png.91e6f8da59ebe4562e436fa1635b52f5.png

• Liker 2
Skrevet

Jeg har alltid syntes Candice Swanepoel er veldig flott. Har ingen formening om personligheten hennes dog.

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, Professor Orm skrev:

Jeg har alltid syntes Candice Swanepoel er veldig flott. Har ingen formening om personligheten hennes dog.

Digger stemmen hennes, den er nesten litt hypnotiserende! 

Behati Prinsloo er også en jeg liker godt. Men favoritten er Barbara Palvin, hun er litt "underdog", men jeg har aldri sett noen som har et så vakkert ansikt! Den benstrukturen 😍

image.thumb.png.bce3943db7529c7bf53d3448805a7374.png

Skrevet

Hun er ikke VS-modell nå lengre, men jeg syntes Miranda Kerr er veldig pen! 

Anonymkode: 023d9...947

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun gjorde comeback i år! Det første bildet som er postet i denne tråden er fra det siste VS-showet :) 

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forresten, er Miranda Kerr fremdeles modell for VS? Hun var ikke med i år. 

Skrevet

Har vært begeistret for Candice Swanepoel siden hun begynte. La merke til første showet hennes da hun var en "nobody", og syntes hun var helt slående.

Hun er fra Sør-Afrika og har en nydelig aksent. I tillegg er hun litt beskjeden (selv om hun er blitt mer frempå med tiden), og innrømmet i et intervju at hun er "smertefullt sjenert". Det synes jeg jo er litt sjarmerende, spesielt når noen av disse modellene skal gjøre så vanvittig mye ut av seg.

Så har hun vært sammen med samme mann siden hun var 17, som hun har to barn med nå. Også en sjeldenhet blant modeller som ofte shopper finansmenn og idrettsutøvere.

Og så har hun en perfekt kropp da.

Anonymkode: d7a38...83a

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes hun norske er veldig pen, Frida Aasen som for første gang deltok i fjor og er med i år også! 

Ellers synes jeg Adriana Lima som virker som en hjertegode person i tillegg, og Taylor hill!

Skrevet

Frida Aasen er min absolutte favoritt. Så nydelig 😍 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært begeistret for Candice Swanepoel siden hun begynte. La merke til første showet hennes da hun var en "nobody", og syntes hun var helt slående.

Hun er fra Sør-Afrika og har en nydelig aksent. I tillegg er hun litt beskjeden (selv om hun er blitt mer frempå med tiden), og innrømmet i et intervju at hun er "smertefullt sjenert". Det synes jeg jo er litt sjarmerende, spesielt når noen av disse modellene skal gjøre så vanvittig mye ut av seg.

Så har hun vært sammen med samme mann siden hun var 17, som hun har to barn med nå. Også en sjeldenhet blant modeller som ofte shopper finansmenn og idrettsutøvere.

Anonymkode: d7a38...83a

Jeg trodde Candice var australsk, aksenten hennes høres veldig australsk ut i mine ører, men ja, hun har en kjempefin stemme, veldig behagelig å høre på. :)

Skrevet
9 minutter siden, rambo skrev:

Jeg synes hun norske er veldig pen, Frida Aasen som for første gang deltok i fjor og er med i år også! 

Ellers synes jeg Adriana Lima som virker som en hjertegode person i tillegg, og Taylor hill!

Jeg syns Erin Heatherton var veldig søt, men hun sluttet da hun ble presset til å gå ned i vekt mer. Hun fremstår som veldig ekte på instagram, og sammenlignet med modeller som Kendall, er hun så autentisk 😅

image.png.bcb8fb3055082f15faafe6fb8c5046dc.png

Adriana virker å være så god, veldig avslappende og en som ikke tar seg selv så høytidelig. Trist at det var hennes siste show, lurer på om det å slutte var hennes eget valg? Hun er vel 37-38 år nå. 

Skrevet

Tror brukernavnet mitt sier det ;) 

Liker veldig godt Romee Strijd og Gigi Hadid

Skrevet
2 minutter siden, Kendall skrev:

Tror brukernavnet mitt sier det ;) 

Liker veldig godt Romee Strijd og Gigi Hadid

Haha, jeg liker ikke Kendall av en eller annen grunn. Hun er den som er mest OK i Kardashian/Jenner-klanen, men syns det blir for mye insta/realityshow-faktor med Hadid-jentene og Jenner. Men kendall har fine øyne :) 

Skrevet

Liker veldig godt Romee Strijd! Gøy og inspirerende å følge med på. Samme med Karlie Kloss (da hun pleide å gå for VS). Begge to er aktive på youtube :) 

image.thumb.png.301a01098be69470217b188e391b627f.png

Anonymkode: 08a96...3fc

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Adriana virker å være så god, veldig avslappende og en som ikke tar seg selv så høytidelig. Trist at det var hennes siste show, lurer på om det å slutte var hennes eget valg? Hun er vel 37-38 år nå. 

Hun er en VS-legende, så tviler på at de ville han henne bort. Tror hun dro frivillig. Hun er mor og jeg så et innlegg ifjor om at hun ikke ønsket å basere seg så mye på kropp lengre (?). man må vel pensjonere seg en gang, men tror ikke hun hadde måttet det enda. 

Skrevet

Husker ikke hvem, men en norsk som deltok én gang eller noe. Ikke Frida Aasen, men en annen. Husker hun hadde et utrolig søtt ansikt. 

Anonymkode: d7a5d...f13

Skrevet

Jeg syns de ser like ut alle mann.  Veldig HollywoodUSA-aktige.

Skrevet

Det er vel ikke akkurat ansiktene som er greia for undertøysmodeller...

Anonymkode: 0e545...280

Skrevet
33 minutter siden, rambo skrev:

Hun er en VS-legende, så tviler på at de ville han henne bort. Tror hun dro frivillig. Hun er mor og jeg så et innlegg ifjor om at hun ikke ønsket å basere seg så mye på kropp lengre (?). man må vel pensjonere seg en gang, men tror ikke hun hadde måttet det enda. 

Det er forståelig. Jeg leste nå at Miranda Kerr ikke har vært med siden 2013. 😕 

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke akkurat ansiktene som er greia for undertøysmodeller...

Anonymkode: 0e545...280

Samtlige er vakre, selv om de ser forskjellige ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...