AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #1 Skrevet 13. november 2018 Noen som vet hvordan man melder seg på Victoria’s Secret? Finner ingen steder på nett om casting osv 🤔 Kunne tenkt meg å prøve, men kan enkeltpersoner bare melde seg på? Hmm Anonymkode: 93a22...801
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #2 Skrevet 13. november 2018 du må få deg en kontrakt i et modellbyrå og deretter må de ordne casting med victoria secret. om du ikke har gått modell for noen store og kjente merker før kommer du neppe med. Anonymkode: 2e732...304 6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #3 Skrevet 13. november 2018 Er du seriøs ? Anonymkode: 6d3ca...9f9 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #4 Skrevet 13. november 2018 Du må ha modellbyrå og jobbe for kjente merker lenge før du får det. Anonymkode: 55e3b...aa5 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #5 Skrevet 13. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du seriøs ? Anonymkode: 6d3ca...9f9 Ja, jeg er seriøs 🤷🏼♀️ 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: du må få deg en kontrakt i et modellbyrå og deretter må de ordne casting med victoria secret. om du ikke har gått modell for noen store og kjente merker før kommer du neppe med. Anonymkode: 2e732...304 Okei, takk! 💞 Anonymkode: 93a22...801
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #6 Skrevet 13. november 2018 https://www.cosmopolitan.com/uk/fashion/a46402/how-to-become-victorias-secret-angel/ https://www.thebalancecareers.com/how-to-become-a-victoria-s-secret-model-2379407 Sitat As long as you’re with a well-known agency, preferably in New York City, you’ll still have a chance of being considered Anonymkode: f9757...230
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #7 Skrevet 13. november 2018 Er det virkelig så viktig å vise andre mennesker at du har makt fordi du er pen? At din eneste positive egenskap er at du kan bruke utseendet ditt for penger? Du har ingen ønsker om at du som personlighet, som hjerne skal klare oppnå noe i livet? Du tenker bruke kroppen og utseendet ditt for å tilfredsstille apemennesker som ikke klarer tenke større enn hvilke sko man bruker? Anonymkode: 67eae...e90 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #8 Skrevet 13. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig så viktig å vise andre mennesker at du har makt fordi du er pen? At din eneste positive egenskap er at du kan bruke utseendet ditt for penger? Du har ingen ønsker om at du som personlighet, som hjerne skal klare oppnå noe i livet? Du tenker bruke kroppen og utseendet ditt for å tilfredsstille apemennesker som ikke klarer tenke større enn hvilke sko man bruker? Anonymkode: 67eae...e90 Bare fordi man jobber som modell betyr ikke at det at utseendet er eneste positive egenskap. Mennesker er estetiske vesener og det finnes mange som ikke er "apemennesker" som setter pris på modeller. Er du sjalu over at noen kan/vil gjøre annerledes enn deg eller hva er greien? Anonymkode: 13952...9af 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #9 Skrevet 13. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig så viktig å vise andre mennesker at du har makt fordi du er pen? At din eneste positive egenskap er at du kan bruke utseendet ditt for penger? Du har ingen ønsker om at du som personlighet, som hjerne skal klare oppnå noe i livet? Du tenker bruke kroppen og utseendet ditt for å tilfredsstille apemennesker som ikke klarer tenke større enn hvilke sko man bruker? Anonymkode: 67eae...e90 åh herregud. typisk missunnelige mennesker. hadde selv ei venninne på videreågende som var kjempe sjalu på ei som gikk i klassen min..hun i klassen min liknet Megan Fox på den tiden hun var pen. Venninnen min sa det samme til meg "er utseende det eneste hun har eller?" Hva er det med dere? ser dere ikke hvor lett det er å gjennomskue sjalusien? Hvorfor ikke bruke kroppen og utseenet når man har muligheten? 😛 Anonymkode: 55e3b...aa5
NancyDrew Skrevet 13. november 2018 #10 Skrevet 13. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig så viktig å vise andre mennesker at du har makt fordi du er pen? At din eneste positive egenskap er at du kan bruke utseendet ditt for penger? Du har ingen ønsker om at du som personlighet, som hjerne skal klare oppnå noe i livet? Du tenker bruke kroppen og utseendet ditt for å tilfredsstille apemennesker som ikke klarer tenke større enn hvilke sko man bruker? Anonymkode: 67eae...e90 Har det vært en tøff tirsdag? 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå