Drizzt Skrevet 15. november 2018 #21 Skrevet 15. november 2018 9 timer siden, Sylveon skrev: https://m.nettavisen.no/nyheter/aborthardkjr-mot-solberg-i-sprretimen/3423558831.html Akkurat dette syns jeg er litt skremmende av vår statsminister, at hun fullstendig aksepterer og syns det er helt greit med et begrep som Downs-paragrafen om 2C Etter dette kan jeg trygt si at Erna ikke er min statsminister. Ikke Støre heller, bare for å være på det rene. 1
Salvie Skrevet 15. november 2018 #22 Skrevet 15. november 2018 Det er i hvert fall helt sikkert at familiene som tar valget om å beholde barn med sykdommer burde få all hjelp og støtte de behøver slik at de slipper å kjempe mot systemet for å klare og takle utfordringene de har i hverdagen. 3
Perle Skrevet 15. november 2018 #23 Skrevet 15. november 2018 22 minutter siden, Drizzt skrev: Etter dette kan jeg trygt si at Erna ikke er min statsminister. Ikke Støre heller, bare for å være på det rene. Jeg har virkelig ingen å stemme på lenger. Mistet all respekt for det borgerlige alternativet og ikke minstErna nå i høst. 😕 Sosialistisk stemmer jeg ikke, og rabiate ulvemordere i mitten er utelukket. Må bli blankt i protest. 3
Gliffy Skrevet 15. november 2018 #24 Skrevet 15. november 2018 Møt opp på lørdag alle sammen! Da holdes det demonstrasjoner for å bevare abortloven over hele landet. Det er viktig at vi sier fra at våre liv ikke er forhandlingskort i politiske spill. Utrolig lett å sitte der på stortinget å vedta ting når det ikke er de som får hele livet sitt snudd opp ned som beskrevet i åpningsinnlegget. Spesielt ekkelt er det at de får Bent Høie til å fronte dette, han kommer aldri til å være i den situasjonen. Kvalmt. 1
Sylveon Skrevet 15. november 2018 #25 Skrevet 15. november 2018 (endret) 2 timer siden, Drizzt skrev: Etter dette kan jeg trygt si at Erna ikke er min statsminister. Ikke Støre heller, bare for å være på det rene. Samme her. Høyre er i mitt hjerte, men Erna Solberg er ikke min statsminister og med sånne arrogante uttaleser fra henne så føler jeg at det er veldig vanskelig for meg å forsvare å stemme på Høyre om hun - igjen - er den som skal være statsminister og skal ha en sånn mektig posisjon. Jeg gleder meg over lederen i Unge Høyre går statsministeren i mot, forsvarer abortloven og som står på for partiet. Helleland og. Hennes taushet sier alt - her er det fokus på makten og ikke rettighetene som hun så ærefullt skal forsvare - som står høyest. En maktkåt dame. Endret 15. november 2018 av Sylveon 1
linsejesus Skrevet 15. november 2018 #26 Skrevet 15. november 2018 2 hours ago, Perle said: Jeg har virkelig ingen å stemme på lenger. Mistet all respekt for det borgerlige alternativet og ikke minstErna nå i høst. 😕 Sosialistisk stemmer jeg ikke, og rabiate ulvemordere i mitten er utelukket. Må bli blankt i protest. Rabiate ulvemordere faktisk.
Drizzt Skrevet 15. november 2018 #27 Skrevet 15. november 2018 (endret) 2 timer siden, Perle skrev: Jeg har virkelig ingen å stemme på lenger. Mistet all respekt for det borgerlige alternativet og ikke minstErna nå i høst. 😕 Sosialistisk stemmer jeg ikke, og rabiate ulvemordere i mitten er utelukket. Må bli blankt i protest. Jeg begynner også å bevege meg i samme retning. Det var en skandale uten like med legaliseringen av omskjæring på norske sykehus (overgrep av barn i statlig regi), men dette her er minst like ille hvis det skjer. Bare det at Erna vurderer å høre på kvinnehaterne i Krf er mer enn det jeg kan godta, så min tålegrense er nådd. Sosialistisk kan jeg ikke stemme med samvittigheten i behold. 1 time siden, Sylveon skrev: Samme her. Høyre er i mitt hjerte, men Erna Solberg er ikke min statsminister og med sånne arrogante uttaleser fra henne så føler jeg at det er veldig vanskelig for meg å forsvare å stemme på Høyre om hun - igjen - er den som skal være statsminister og skal ha en sånn mektig posisjon. Jeg gleder meg over lederen i Unge Høyre går statsministeren i mot, forsvarer abortloven og som står på for partiet. Helleland og. Hennes taushet sier alt - her er det fokus på makten og ikke rettighetene som hun så ærefullt skal forsvare - som står høyest. En maktkåt dame. Med en annen leder kanskje og eventuelt kan jeg vurdere H, men med Erna blir det bare dumt. Endret 15. november 2018 av Drizzt 3
Sylveon Skrevet 16. november 2018 #28 Skrevet 16. november 2018 12 timer siden, Drizzt skrev: Jeg begynner også å bevege meg i samme retning. Det var en skandale uten like med legaliseringen av omskjæring på norske sykehus (overgrep av barn i statlig regi), men dette her er minst like ille hvis det skjer. Bare det at Erna vurderer å høre på kvinnehaterne i Krf er mer enn det jeg kan godta, så min tålegrense er nådd. Sosialistisk kan jeg ikke stemme med samvittigheten i behold. Med en annen leder kanskje og eventuelt kan jeg vurdere H, men med Erna blir det bare dumt. Erna hører ikke på dem. Hun tilhørte en del av av dem som prøvde å få med Høyre på dette tidligere, men forslaget ble nedstemt og det ble vedtatt at Høyre sin politikk skulle være at abortloven skulle være som den var. Dette er en anledning for henne til å få gjennom en sak - en personlig sak -som hun er enig med KrF i og samtidig muligheten til å få være statsminister med alle fordelene som kommer med det. For henne så er dette vinn-vinn.
Sylveon Skrevet 16. november 2018 #29 Skrevet 16. november 2018 14 timer siden, Perle skrev: Jeg har virkelig ingen å stemme på lenger. Mistet all respekt for det borgerlige alternativet og ikke minstErna nå i høst. 😕 Sosialistisk stemmer jeg ikke, og rabiate ulvemordere i mitten er utelukket. Må bli blankt i protest. Jo flere som stemmer, jo større sjanse har man til å være med å påvirke retningen landet går i, så blankt kommer jeg aldri til å stemme og vi er nødt til å være med, ikke bare for oss selv men også for fremtidige generasjoner. Det som er synd er at det ikke er valg neste år, men at Erna kan bli sittende som statsminister lenge. Det er virkelig synd med denne saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå