AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #1 Del Skrevet 13. november 2018 En fortvilt eier her av en 8 år gammel toy puddel, som ble så glad for å se meg at han løp og sleit av korsbåndet rett av Jeg lurer på hva som er det beste for hunden uavhengig av pris. Jeg har forstått det slik at det er forskjellige operasjoner som kan utføres, og lurer på hva som er best på en hund i den alderen. Er det slik at man alltid må ta operasjon på helt avrevet korsbånd? Anonymkode: 11ec4...162 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #2 Del Skrevet 13. november 2018 Dra til veterinær ASAP. Det er det du gjør. Anonymkode: 377be...61a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #3 Del Skrevet 13. november 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dra til veterinær ASAP. Det er det du gjør. Det har jeg selvfølgelig gjort, men jeg lurer på alternativene man har. Er det kun operasjon som er alternativet? Hva er best for hunden. Er det noen plasser i Norge som er spesialister på dette f,eks osv Anonymkode: 11ec4...162 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NancyDrew Skrevet 13. november 2018 #4 Del Skrevet 13. november 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dra til veterinær ASAP. Det er det du gjør. Anonymkode: 377be...61a Du tenker at TS bare tippet seg til at korsbåndet var avrevet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NancyDrew Skrevet 13. november 2018 #5 Del Skrevet 13. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg selvfølgelig gjort, men jeg lurer på alternativene man har. Er det kun operasjon som er alternativet? Hva er best for hunden. Er det noen plasser i Norge som er spesialister på dette f,eks osv Anonymkode: 11ec4...162 Jeg har dessverre ingen erfaring... Fikk du ikke noen råd fra veterinæren da du var der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #6 Del Skrevet 13. november 2018 Har du vært hos veterinær så har vel h*n fortalt deg alternativene? TPLO er den vanligste operasjonen nå, kommer på rundt 30 000. Hunden blir så god som ny etter rundt 3 mnd. Anonymkode: 96636...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #7 Del Skrevet 13. november 2018 Du må vel ha fått alternativer og hva som er best, av veterinæren? Det finnes flere dyrehospitaler med spesialister i forskjellige ting, bla kirurgi. Hvor bor du? Anonymkode: 58bdc...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #8 Del Skrevet 13. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du vært hos veterinær så har vel h*n fortalt deg alternativene? TPLO er den vanligste operasjonen nå, kommer på rundt 30 000. Hunden blir så god som ny etter rundt 3 mnd. Anonymkode: 96636...93c 30 000?! Oi! Håper TS har forsikring som dekker dette. Da min hund ble operert for avrevet korsbånd for 15 år siden kostet det 8000. Da korsbånd nummer to nesten ble avrevet anbefalte veterinæren å ikke operere, men heller gi hunden smertestillende daglig samt noe fiksfakseri som skulle hjelpe leddbåndet til over 600 kr. boksen. Anonymkode: 0881e...039 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå