Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er veldig sikker på at jeg er midt i en SA pga. Store blødninger.. tenkte at en ny syklus starter når blødningen kom så begynte å tempe igjen. Temperaturen ligger nå på 36,97. Min temperatur før el er 36,5-36,6.. noen som har en forklaring på dette? Eventuelt når temperaturen går ned? 😢

Anonymkode: d7e83...0c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei og hvor lenge har du blødd? Er det friskt blod eller levringer? Smerter? Man kan jo ha store blødninger dersom f.eks et blodkar brister eller en tvilling faller fra, så det kan absolutt fortsatt være håp. ❤️ Hos meg har temp falt før blødning når jeg har mistet tidlig (dette har vært tidlige SA og kjemiske). Tempet ikke da jeg mistet i uke ti.

Skrevet
1 time siden, prøverpåny skrev:

Hvor langt er du på vei og hvor lenge har du blødd? Er det friskt blod eller levringer? Smerter? Man kan jo ha store blødninger dersom f.eks et blodkar brister eller en tvilling faller fra, så det kan absolutt fortsatt være håp. ❤️ Hos meg har temp falt før blødning når jeg har mistet tidlig (dette har vært tidlige SA og kjemiske). Tempet ikke da jeg mistet i uke ti.

Hadde vært 5+4 i dag 😢 Er friskt blod samt litt klumper. Klumpene var kun 1 dag. Nå er det bare friskt blod, mest ved toalett besøk ... har blød i 2 dager ...

ts

Anonymkode: d7e83...0c7

Skrevet

Tar jo en stund før alle graviditetshormonene går ut av kroppen så vil tro du ikke får normal temp før et par uker ❤ 

Lurt å snakke med fastlegen å få spontanaborten registrert. 

Klem til deg 🌹

Anonymkode: 211b3...e82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...