AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #1 Skrevet 13. november 2018 Hatt et forhold til en gift mann. Jeg er og gift og derfor har vi ikke vært fysiske. Men vi har forelsket oss og delt mye, også intimt. Han gjør meg helt yr. Har ekstremt lyst på han og jeg vet det er gjensidig. Sexlysten er på topp og han og jeg må onanere flere ganger daglig nå. Når jeg har sex med mannen, tenker jeg på han her dessverre. Vi kuttet fordi vi visste at hvis vi fortsatte ville det gå over i fysisk utroskap. Men hvordan håndtere dette? Jeg er helt yr og det er klart det kommer mannen min til gode...Men jeg føler meg slem som fantaserer om og vil ha en annen... Noen råd? Anonymkode: 096cc...4d4 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #2 Skrevet 13. november 2018 Gjør det slutt med mannen. Det er mitt råd. Anonymkode: 77b23...3fc 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #3 Skrevet 13. november 2018 Du har vært utro så du bør fortelle dette til din mann så han kan skilles fra deg. Anonymkode: 6b6c6...8c8 1
Skjera? Skrevet 13. november 2018 #4 Skrevet 13. november 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Gjør det slutt med mannen. Det er mitt råd. Anonymkode: 77b23...3fc 3 hours ago, AnonymBruker said: Du har vært utro så du bør fortelle dette til din mann så han kan skilles fra deg. Anonymkode: 6b6c6...8c8 Herregud slutt å overdrive. Hun sluttet forholdet akkurat fordi hun ikke ville være utro. For å svare på ditt spørsmål, er ikke noe galt med å fantasere om andre når du har sex. Har opplevd at jeg gjør det samme av og til når jeg har hatt langvarige forhold. Likevel er det nok best å ikke la andre parten vite om det. For meg høres det ut som problemstillingen går noe dypere enn at du fantaserer om en annen. Her hadde det kanskje vært greit å gjøre noen vurderinger i forhold til hva du vil ha ut av forholdet til mannen din. Hva er det som gjør at du tenner slik på en annen? Er du ellers fornøyd i forholdet? Er det bare at du har begynt å kjede deg? osv osv 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #5 Skrevet 14. november 2018 16 timer siden, Skjera? skrev: Herregud slutt å overdrive. Hun sluttet forholdet akkurat fordi hun ikke ville være utro. Sweet. Da skal jeg dele intime ting ned nabokona. Om kona finner ut av det skal jeg si at du sa det var greit Anonymkode: 77b23...3fc 2
Tyr og vekt Skrevet 17. november 2018 #6 Skrevet 17. november 2018 Hvis alle skulle skille seg hver gang de fantaserte om noen andre hadde det blitt mye skilsmisser.... 1
Master1 Skrevet 17. november 2018 #7 Skrevet 17. november 2018 13 minutter siden, Tyr og vekt skrev: Hvis alle skulle skille seg hver gang de fantaserte om noen andre hadde det blitt mye skilsmisser.... ja da må vel de aller aller fleste av oss skille seg ......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå