Gå til innhold

Er helsesekretær noe man tar som 3-årig VGS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det utdannelse etter vgs?

Anonymkode: 8ed4e...3de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal alle bli helsesekretær  når det ikke er jobber å få?

Anonymkode: 30cb5...a51

Skrevet

Her jeg bor utlyses det masse jobber 

Anonymkode: df5e7...ccb

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her jeg bor utlyses det masse jobber 

Anonymkode: df5e7...ccb

Det betyr ikke at det ikke er mange om beinet. Kan være hundre søkere på hver av de jobbene. Eller er det andregangsutlysning?

Anonymkode: 229ec...174

• Liker 2
Skrevet
On 11/13/2018 at 2:29 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor skal alle bli helsesekretær  når det ikke er jobber å få?

Anonymkode: 30cb5...a51

Det er masse jobber, om man er villig til å flytte på seg for å få erfaring innen yrket.

20 hours ago, AnonymBruker said:

Det betyr ikke at det ikke er mange om beinet. Kan være hundre søkere på hver av de jobbene. Eller er det andregangsutlysning?

Anonymkode: 229ec...174

Ikke en eneste kvalifisert søker på de stillingene som ble lyst ut hos min tidligere arbeidsgiver. 

Anonymkode: c5fb9...54f

Skrevet
På 14.11.2018 den 20.35, AnonymBruker skrev:

Det er masse jobber, om man er villig til å flytte på seg for å få erfaring innen yrket.

Ikke en eneste kvalifisert søker på de stillingene som ble lyst ut hos min tidligere arbeidsgiver. 

Ingen som bar autoriserte helsesekretærer? Jeg er autorisert, voksen med mye arbeidserfaring fra annet yrket og karakteren 6 på eksamen, null fravær... På tross av dette får jeg ikke jobb pga manglende erfaring.

Anonymkode: bb5a6...c1d

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som bar autoriserte helsesekretærer? Jeg er autorisert, voksen med mye arbeidserfaring fra annet yrket og karakteren 6 på eksamen, null fravær... På tross av dette får jeg ikke jobb pga manglende erfaring.

Jeg jobbet som sekretær på Haukeland og sjefen  min slet med å finne gode kandidater til nye stillinger, fant den ene udugelige etter den andre og ansatte i hytt og pine. Folk uten utdannelse/fagbrev. Så kan ikke forstå at det skal være så vanskelig ?

Anonymkode: 4bf55...5dc

Skrevet

3 år på vgs

Anonymkode: bf34d...3ea

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Absolutt ingen, var som regel jeg som ordnet med søkerlistene. Måtte ansette helsefagarbeidere eller ufaglærte i midlertidige stillinger. Søker du over hele landet? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...