Gå til innhold

Hjelp en mormor med julegave.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et barnebarn på 8 år, og hun har både mobiltelefon og iPad. Første spørsmål : er det noe tilbehør til dette en kan gi et gavekort på 500 til? Fks på Elkjøp? Er det annet hun kan bruke gavekort på det? Jeg tenker at barn er jo så opptatt av slikt nå.

Neste spørsmål. Jeg vil kjøpe ordentlig fottøy til henne til vinterbruk? Pris opp til 1000 kr. Vil dere være så greie at dere kan legge ut bilder eller linke til noe som er både fornuftig og populært? Jeg vil bli veldig takknemlig for det.

Jeg kommer også til å gi henne en liten pung med noe penger i sånn at hun kan enten kjøpe noe hun har lyst på eller spare.

Jeg mottar også veldig gjerne andre forslag som 8-åringer kan ønske seg! 

Anonymkode: 671fb...945

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 8 åring hadde elsket å få gavekort fra iTunes med spillpenger! Men som mor syns jeg det er skikkelig ufornuftig. Ang sko ville jeg søkt opp tester.

Anonymkode: 7ecee...e29

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min 8 åring hadde elsket å få gavekort fra iTunes med spillpenger! Men som mor syns jeg det er skikkelig ufornuftig. Ang sko ville jeg søkt opp tester.

Anonymkode: 7ecee...e29

Jeg vil helst ikke gi noe ufornuftig 🙂 men takk for svar. 

Skrevet

Gavekort på lekebutikken? eller en klesbutikk=?:)

• Liker 1
Skrevet

Viking sine vinterstøvler har vi kjøpt alle årene barna mine var små nok å trenger.  Tøff, slitesterk, vanntett, behagelig.  Har aldri angret og barna var alltid tørr og varm på beina uansett hvor lenge de var ute i kulde, våte snø.  Sanne type image.png.993feaa92d06f7eea14782726e82a354.png

• Liker 2
Skrevet

Takk for flere tips her! 🙂

Skrevet

Viking, superfit, ecco er alle gode valg. Men hvis hun har vintersko av denne type så kan du jo vurdere noen tøffe joggesko. Gjerne Gore tex. Høye på ankelen. Feks Hummel. Jeg husker ikke hva de koster da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...