*AM* Skrevet 27. mars 2005 #1 Skrevet 27. mars 2005 Jeg skal lage en oppgave på skolen, der må jeg lage snap shots, som viser at jeg har fått det til. Når jeg har fremme et bilde i f.eks utforskeren, hvordan får jeg dette bilde inn i word? Trodde jeg kunne bruke print screen, men det funket dårlig. Noen som vet?
Elanor Skrevet 27. mars 2005 #2 Skrevet 27. mars 2005 Funker det dårlig å lime inn i word? Det skulle funke bra, det. Du må nok fortelle nærmere hva du ikke får til.
*AM* Skrevet 27. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2005 jeg har et bilde som jeg da vil lime inn i word, jeg trykker print screen, men når jeg går inn i word får jeg ikke mulighet til å lime inn?
Elanor Skrevet 27. mars 2005 #4 Skrevet 27. mars 2005 Trykk på shift + print screen Gå inn i word Trykk på Ctrl + V
Gjest Devil's Spawn Skrevet 27. mars 2005 #5 Skrevet 27. mars 2005 Hva med ALT + prnt screen? Ellers finnes det programmer som kan gjøre det for deg. Har blitt anbefalt dette: Link Må sies at jeg aldri har prøvd det, så jeg vet ikke hvor bra det er.
*AM* Skrevet 27. mars 2005 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2005 Det gikk ikke heller. Kan det ha noen med at jeg prøver å kopiere det fra min virituelle maskin og inn i den "vanlige" ?
Grooo Skrevet 30. mars 2005 #7 Skrevet 30. mars 2005 Japp... Hvordan overfører du ellers filer osv fra den ene til den andre? Antagelig må du la først lagre på den virituelle og så maile eller overføre på annet vis til den "vanlige". Hvis jeg har forstått deg rett da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå