AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #1 Skrevet 13. november 2018 Er det sunt nok og ok som mellommåltid ved vektreduksjon? Anonymkode: 782eb...82a
exictence Skrevet 13. november 2018 #2 Skrevet 13. november 2018 Sunt og sunt. Det kommer an på hva du sammenligner med. Selv ville jeg aldri spist det som mellommåltid hvis jeg skulle gå ned i vekt. Ville ikke spist det i det hele tatt. Men liker du det veldig godt, så unn deg det som snop av og til. Bare tell kaloriene, så går du nok ned i vekt. Du må bare passe på og spise grønnsaker, fiber og sunne ting i tillegg. I alle yoghurter med smak, er det enten tilsatt mye hvitt sukker, eller tilsatt kunstig søtningsmiddel. Ingenting av dette er så bra, i mine øyne. Go morgen yoghurter er såvidt jeg vet bare med smaker? Er det ikke også noe musli som også er sukret eller søtet? Da ville jeg heller satset på litt yoghurt naturell, og spist sammen med en frukt og/eller havregryn. 3
lemoncake Skrevet 13. november 2018 #3 Skrevet 13. november 2018 Det er mye sukker i dem begge. Men hvis du velger likevel å spise det i blant, så velg gjerne den naturelle eller den med vanilje som er uten tilsatt sukker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå