AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #1 Skrevet 13. november 2018 Jeg kan ikke si så mye om det. Men det kommer til å skje fryktelige ting fremover... Altså få øyne opp folk. Jeg er ikke en gal person som tror på noe som ikke er sant. Om man bare tar et steg ut av bobbla si så ser man litt. Om dere fortsetter på den måten dere lever på nå kommer det noe. Jeg vet flere som vet om dette. Gi en likes om dere vet så folk få se at noe vil komme snart. Noe fryktelig. Anonymkode: 9b634...a55 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #2 Skrevet 13. november 2018 Hva slags dommedagsprofetier er dette? Anonymkode: 9e3b0...bb2 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #3 Skrevet 13. november 2018 Er ikke så vanskelig å si at det kommer til å skje noe fælt en gang i fremtiden. Det skjer noe fælt hele tiden, så det er helt riktig. Er det noe spesielt du sikter til? Eller liker du bare oppmerksomheten? Anonymkode: 3c660...441 8
Hoppetaujenta Skrevet 13. november 2018 #4 Skrevet 13. november 2018 Det kommer alltid "noe" og enkelte ting blir verre enn det en har opplevd før, men ellers blir alt som det pleier når noe går galt. Hvis ts sitter på spesiell og nyoppdaget nostradamus-info som h*n ønsker å dele, så gjør endelig det. 7
Nåleputa Skrevet 13. november 2018 #5 Skrevet 13. november 2018 Fortell litt. Skjer det i Europa? Norge?
exictence Skrevet 13. november 2018 #6 Skrevet 13. november 2018 Hvorfor denne skremselspropagandaen? Kan viikke glede oss over nuet, enn å bekymre seg for fryktelige ting som vil skje i fremtiden? Men alle må leve på best mulig måte, men vi kan godt glede oss også. Det er ikke noe positivt å grue seg/bekymre seg. Blir det bedre av den grunn? 4
Hoppetaujenta Skrevet 13. november 2018 #7 Skrevet 13. november 2018 Jeg serverer kake mens vi venter, så får vi krefter til å fundere over sakene og kanskje finne en løsning. 12
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #8 Skrevet 13. november 2018 Tror du burde oppsøke lege, ts, dette høres ut som påbegynnende psykose Anonymkode: 2063f...b1e
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #9 Skrevet 13. november 2018 De som kjenner meg den dagen er heldige. Bare vær blinde dere. Skremsel? Lykke til alle sammen. Anonymkode: 9b634...a55
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #10 Skrevet 13. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: De som kjenner meg den dagen er heldige. Bare vær blinde dere. Skremsel? Lykke til alle sammen. Anonymkode: 9b634...a55 Hvem er du, da? Anonymkode: 9e3b0...bb2 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #11 Skrevet 13. november 2018 Jeg tror jeg forstår hva du mener. Politikerne våre, valutafall, alt snakk om atomvåpen og alt det som skjer rundt oss er bare et spill for galleriet. Verden brenner og det er de få som er på toppen som nyter det og vil det skal fortsette. Hvis alle hadde reist seg, kunne vi blitt kvitt disse skitne folka og levd i harmoni slik man selv ville. Uten umenneskelig høye lån, renter og generelt være ankret av noe så verdiløst (egentlig) som penger. Vi trenger ikke dette samfunnet slik det er bygd opp nå. Jeg håper på en revolusjon! Men da må flere folk være villige til å trø ut av den trygge komfortsonen sin og faktisk SE at alt rundt oss er en STOR LØGN. Slav hele ditt liv og dø ulykkelig. For hva? Reis opp! Vil vi virkelig at alle dyrearter skal bli utryddet, hogge ned alt av natur, at folk skal sulte og krige? Er det INGEN som ser at noe er fryktelig galt? Anonymkode: a2f2d...d51
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #12 Skrevet 13. november 2018 https://www.youtube.com/watch?v=YrdQxX3-47Y Er det dette du tenker på? Anonymkode: a09c3...e08
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #13 Skrevet 13. november 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Det kommer alltid "noe" og enkelte ting blir verre enn det en har opplevd før, men ellers blir alt som det pleier når noe går galt. Hvis ts sitter på spesiell og nyoppdaget nostradamus-info som h*n ønsker å dele, så gjør endelig det. Dette kommer til å ramme deg og. Det virker trygt nå.. Anonymkode: 9b634...a55
Honey Dew Skrevet 13. november 2018 #14 Skrevet 13. november 2018 Vi kan ikke se hva som kommer til å skje, rett og slett fordi vi ikke er synske. Jeg gidder ikke bruke livet mitt til å bekymre meg for det ene eller det andre som kan komme til å skje
Salvie Skrevet 13. november 2018 #15 Skrevet 13. november 2018 Men hva er det du tror kommer til å skje da? Eller kanskje noen av de andre som vet og har trykket like kan svare?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #16 Skrevet 13. november 2018 Syns det er en del innlegg fra personer som virker noe forstyrret her for tiden. Eller om det er en person som holder på her. Nå er det jo lov for innlagte psykisk syke pasienter å ha mobiltelefon, så mulig de får ut en del ting her inne. Forferdelige ting skjer dessverre hele tiden. Har selv som rutine å først sjekke fb om morgenen. Har en venneliste med både normale og morsomme mennesker, selv om noen er det mer eller mindre ufrivillig. Ihvertfall en mer allright måte å møte dagen på før en pløyer gjennom nyhetene. Så, at forferdelige ting fortsatt vil skje et vel ganske åpenbart. Tror vi alle vet det. Anonymkode: 4467b...017 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #17 Skrevet 13. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke si så mye om det. Men det kommer til å skje fryktelige ting fremover... Altså få øyne opp folk. Jeg er ikke en gal person som tror på noe som ikke er sant. Om man bare tar et steg ut av bobbla si så ser man litt. Om dere fortsetter på den måten dere lever på nå kommer det noe. Jeg vet flere som vet om dette. Gi en likes om dere vet så folk få se at noe vil komme snart. Noe fryktelig. Anonymkode: 9b634...a55 Paranoid? Been there, done that. It will pas.. Anonymkode: 6c7c8...d02 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #18 Skrevet 13. november 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg vet flere som vet om dette. Gi en likes om dere vet så folk få se at noe vil komme snart. Noe fryktelig. Neeeeeei!!! Jeg vil ikke døøøøøøø!!!! Hjelp meg! Jeg er styrtrik, så jeg betaler deg godt, du vil ikke angre på det!!!! PLIIIIIS!!! Anonymkode: 5065d...c29
Gjest Peanut Skrevet 13. november 2018 #19 Skrevet 13. november 2018 Fascinerende... Blablabla noe fælt kommer til å skje, men HVA som kommer til å skje, nei dét vil vi ikke si 🙄
Påkrevd Skrevet 13. november 2018 #20 Skrevet 13. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: De som kjenner meg den dagen er heldige. Bare vær blinde dere. Skremsel? Lykke til alle sammen. Anonymkode: 9b634...a55 Du er anonym. Det vanskeliggjør et bekjentskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå