AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #1 Skrevet 13. november 2018 Jeg jobber sammen med fire personer. To av de er "normale", og så har du de to som jeg ikke forstår meg på. Begge er verdensmestre, bedrevitere og hypokondere. De kan analysere været, og de kan "diagnosere" hverandre... Person nr en sier hver dag, at h*n holder på å bli syk... må legge seg borti ALT jeg snakker med sjefen om, og skal ha alt slik som det var før.. Altså, ikke åpen for nytenkning.. Person nr to er det vanskelig å lese. Forskjellig humør hver dag, mannssjåvinist, og kan være av typen som blir irritert om man kommer med spm. og himler med øynene om jeg ikke kan noe... Jeg holder på irritere meg grønn! Hvordan slutter jeg å irritere meg? Det har gått så langt at jeg bare mhm'er når de skal fortelle meg om hvor syk de er, eller når de snakker om noe jeg er uenig i.. Det er jo ikke mulig å diskutere med noen som vet alt uansett.. Anonymkode: 769ad...3a3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #2 Skrevet 13. november 2018 På seg selv kjenner man andre tydeligvis. Anonymkode: 12aea...ff8 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #3 Skrevet 13. november 2018 La de stakkars hypokonderene leke verdensmestere. Personer som leker verdensmestere er ofte usikre personer med dårlig selvbilde. Anonymkode: c97f4...fd6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #5 Skrevet 13. november 2018 jeg holder meg langt unna klagerne på jobb. Er alltid superopptatt når de er tilgjengelige for syt og klag 👍🏻 Anonymkode: 17bf9...daa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå