Gå til innhold

Hvor mange gir julegaver til dine barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Het er det oss foreldre, 3 tanter og 3 vennepar av oss. Barna har ikke besteforeldre. Da blir det 6 gaver av andre og en drøss av oss  

Vi voksne får ikke av andre, enn hverandre. 

Anonymkode: 8e85b...651

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreldre (altså oss), to besteforeldre og tre tante/onkel-par. 

Skrevet

Julenissen, oss foreldre, 2 par besteforeldre, 6 tanter/onkler, 3 av mine tanter, 1 av mine søskenbarn og 5 venner. Skulle bli 19 til sammen, hvis man teller julenissen som en egen person. 😛 (For barnet er han jo det.)

Anonymkode: a3770...86f

Skrevet

Vi (foreldre), mine foreldre, 5 tanter/onkler m/familie (har avtalt at vi gir t.o.m det året barnet fyller 18). I tillegg har de 2-3 venner som de bytter gaver med. Fram til de blir konfirmert gir også noen av fadderne gaver (alle har minst en fadder som ikke er i slekt med oss).

Anonymkode: 1bef8...fc6

Skrevet

Fikk heldigvis ned antallet i fjor, så i år blir det fra: 2 oldemødre, besteforeldre, mormor, oss foreldre og søskenene kjøper en gave til hverandre. 2 barn i familien på 8 og 11år.

Anonymkode: 9e860...84d

Skrevet

Fra oss foreldre, mormor, farmor, 3 onkler, kanskje oldemor, men hun er så gammel og syk nå stakkars så det forventes absolutt ikke. Og en gave fra nissen :) Skal be bestemødrene begrense seg litt, for jeg synes det er unødvendig med gavebonanza med mange pakker. Bedre at de kjøper 1 eller 2 litt ordentlige ting. Gutten vår har blitt helt overstimulert og sliten av alle pakkene, og får knapt med seg hva han får. 

Anonymkode: 21e79...09a

Skrevet

Utenom meg så er det bare 4 som gir en gave hver. Derfor gir jeg en haug, rundt 20 fra meg hvert år. 🤗

Anonymkode: 567a7...1dd

Skrevet

Av oss, 7 tanter og onkler, 3 sett besteforeldre, 1 oldemor, 4 venner av familien. 

Vi har tre barn og nok pakker for å si det slik...

Skrevet

En tante som gir noe symbolsk som et par sokker e.l. kjæresten min gir en . Og resten får de fra meg.  Liten familie fra min side.  Mange døde og noen sliter. Pappa'n feirer ikke jul . Synes det er bare dritt så ikke noe fra han.  

Anonymkode: dbd5f...7e2

Skrevet

Mine barn får fra besteforeldre (to enkeltpersoner og ett par), tre oldeforeldre (ett par og en enkemann), tre onkler/tanter med familie og et par av mine venninner. Noen gir én gave, noen flere. Det er vel ca 50/50-blanding av praktiske gaver og leker. 

Skrevet

Mine får fra  farfar , onkel,  farmor , bestemor og bestefar, morfar, kjæresten til morfar, én fadder.  Altså 7 stykker utenom oss...Skulle ønske vi hadde større familie...

Anonymkode: ffd95...d7c

Skrevet

Mine får fra to sett besteforeldre, fire onkler/ tanter og oss. Vi pleier å å gi ca tre gaver så de får ca 9 gaver. 

Eldstemann har i tilllegg familie på farssiden så han får endel flere. 

Synes ihvertfall de to minste får helt passe med gaver. 

Anonymkode: 6387a...8d7

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mine får fra  farfar , onkel,  farmor , bestemor og bestefar, morfar, kjæresten til morfar, én fadder.  Altså 7 stykker utenom oss...Skulle ønske vi hadde større familie...

Anonymkode: 

Lov å ønske seg større familie, men denne er vel normalt stor? Hva gaver angår, er det vel nok?

Anonymkode: b009b...837

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...