Gå til innhold

Til menn - Preferanser på det kvinnelige kjønnsorgan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette må da være et greit spørsmål å stille da vi kvinner nå har snakket mye om ideal penisstørrelse. 

Så gutter, hvilket utseende foretrekker dere på vagina? Bollemus, flaggermus etc.. Eventuelt hva liker dere ikke? 

Anonymkode: caa21...197

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En nydelig lys rosa fitte, hvor små kjønnslepper delikat holder seg innenfor de ytre. Om jeg skal velge så.... Men det neste går fint 

Anonymkode: b64ad...29f

Skrevet

Kosestedet (for ikke å være vulgær) ;)

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En nydelig lys rosa fitte, hvor små kjønnslepper delikat holder seg innenfor de ytre. Om jeg skal velge så.... Men det neste går fint 

Hva er det neste? 

Anonymkode: 9e675...4be

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette må da være et greit spørsmål å stille da vi kvinner nå har snakket mye om ideal penisstørrelse. 

Så gutter, hvilket utseende foretrekker dere på vagina? Bollemus, flaggermus etc.. Eventuelt hva liker dere ikke? 

Nå er jeg kvinne, men svarer allikevel. Jeg er overbevist om at ingen menn er interessert i utseendet på vagina. Den må man nemlig bruke spekulum på for å få sett ordentlig. Til din orientering, vagina er det samme som skjede. Den er innvendig. Det ytre av kjønnsorganet kalles vulva.

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det neste? 

Vedkommende har bommet på en bokstav, tenker jeg. :)

• Liker 3
Skrevet

Våt.

Har væt borti alle typer fitter, og har elsket dem alle.

• Liker 5
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det neste? 

Hadde du lurt på det samme om jeg foretrakk roastbeef-fitte? Hvorfor er det mer akseptert? 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det neste? 

Å beklager... Jeg mente det meste går fint altså👍🏻 Fitte er digg åkke som;)

• Liker 2
Skrevet

Herregud, dette har vi jo masse tråder om allerede. Søk før du starter en ny.

Anonymkode: 05a56...dd1

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet

Det som gjør ei fitte attraktiv for meg, er egenskaper absolutt alle av dem har, da har en rangering liten verdi.

Og det aller mest tiltrekkende er plasseringen på kroppen, mellom benene, verdens mest sexy sted.

Trenger ikke å gjøre det mer komplisert enn dette vel?

Skrevet

Tja, det er en fordel om den går innover. Og at den er varm, myk og fuktig.

• Liker 1
Skrevet

De er deilige uansett hvordan de ser ut ..☺️

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, dette har vi jo masse tråder om allerede. Søk før du starter en ny.

Anonymkode: 05a56...dd1

Det et mye det et mange tråder om, blant annet penisstørrelse. La være å svare hvis du ikke skal svare på spm.

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, Mystic woman skrev:

Nå er jeg kvinne, men svarer allikevel. Jeg er overbevist om at ingen menn er interessert i utseendet på vagina. Den må man nemlig bruke spekulum på for å få sett ordentlig. Til din orientering, vagina er det samme som skjede. Den er innvendig. Det ytre av kjønnsorganet kalles vulva.

Greit at det siste du skrev er rett, men er mange menn som har preferanser på dette. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit at det siste du skrev er rett, men er mange menn som har preferanser på dette. 

Bryr menn seg virkelig om  hvordan det ser ut inni skjeden? Folk tenner jo på så mye rart, men å åpne opp for å se hvordan damer ser ut i skjeden synes jeg høres ganske sært ut. Men det er kanskje bare meg. 

Anonymkode: 8aa64...cff

• Liker 2
Skrevet

Vagina må være dyp nok, og gjerne vid nok. Ellers så passer vi jo ikke som hånd i hanske. 

Vulva gjerne med fyldige lepper og en følsom klitoris som troner på toppen. 

Generelt best når utsiden er velpleid og ren, men innsiden har rett PH slik at den ikke kommer i ubalanse. 

Det rundt bør jo ha en hjerne, et godt vesen og være glad i meg. Da er det jo ikke vanskelig å gjøre alt en kan for at helheten skal få mange flotte opplevelser. 

Anonymkode: e8274...417

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, Mystic woman skrev:

Har ofte sett inni musa/vagina på ei dame når jeg fingrer, og spredd fingrene ut for å se inni. Liker at den er lyserosa og litt trang sånn at man må bruke litt makt når man fingrer og puler jenta. Deilig å måtte være forsiktig.

Anonymkode: e2e67...75e

Skrevet

Men helt ærlig, får menn lov å si hva de foretrekker?

Anonymkode: e2e67...75e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...