Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #1 Skrevet 27. mars 2005 Nå har jeg altså kjøpt meg Fake Bake selvbruningskrem. Noen siste tips? Hehe...Sist så jeg helt skjoldete og fæl ut
Gjest Aurélie Skrevet 28. mars 2005 #2 Skrevet 28. mars 2005 Har ingen tips.. Eller dvs. jeg trodde alt man behøvde å gjøre var å ta en skikkelig peeling, og ikke smøre seg med fuktighetskrem før man påførte selbruneren. Jeg kjøpte Dior Bronze (som alle her inne skryter uhemmet av) før påske og tok en test på underarmen først for å se an fargen. Ble en svak gyllen tone. Optimistisk som aldri før smurte jeg et tynt lag i ansiktet i går morges. Idag ser jeg ut som en gulrot i trynet. SKJØNNER DET IKKE! Ved øyenbrynene er jeg lysere, man ser den lyse huden, for ikke å glemme ved hårfestet. Ser jo helt komisk ut. Men jeg ler jo ikke akkurat.. Mulig jeg simpelthen er for lyshudet av meg til at selvbruner gjør seg, må nok vente til jeg har fått litt mer naturlig brunfarge. Men det rare er at på underarmen ble fargen nokså mye lysere enn i ansiktet.. Lurer på om det er noen god idè å blande ut selvbruner med fuktighetskrem for å oppnå et enda lysere resultat? Utrolig skuffa nå :veldigsur: Og jeg som har forelesning i morgen, kan jo ikke vise meg ute i dagslys på 3-4 dager!
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #3 Skrevet 1. april 2005 Nå har jeg altså kjøpt meg Fake Bake selvbruningskrem. Noen siste tips? Hehe...Sist så jeg helt skjoldete og fæl ut hei! syntes disse tipsene var fine http://www.klikk.no/Article.asp?ArticleID=4960 selv liker jeg å komplementere selvbruningen med et tynt lag solpudder i kinnene, pannen og på neseryggen! Det blir lekkert.
carina81 Skrevet 2. april 2005 #4 Skrevet 2. april 2005 1) Peel kroppen godt, og pass på å ikke ha noen rester av deodorant eller parfyme på deg.Da kan det bli grønne flekker. 2) smør godt inn med fuktighetskrem på tørre steder som albuer, hender, knær, føtter og ankler. La det ligge et lite lag med krem på huden på disse punktene. 3)smør inn fake bake som en krem. Blir liggende som et mørkt ujevnt lag, det viktige er at du har dekket hele deg, og at det ikke er punkter uten krem. Huden trekker til seg så mye den har mulighet til. resten blir liggende utenpå. Når du skal smøre fake bake på albuer, knær, føtter, hender smører du inn veldig lite selvbruner. Det trekker til seg mer farge, så bruker du mye farge der vil det bli mørkere. 4) Vent med å dusje ca 4 timer. Og husk å ikke vaske hendene, og ikke få melkebart!! Hvis du blander selvbrunerer med body lotion får du et lysere resultat hvis du ønsker det. LYKKE TIL!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå