AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #1 Skrevet 13. november 2018 Og hvordan forholder dere dere til det? Jeg har dessverre vært flue på veggen til en situasjon der kjæresten min la ut om sine beste sexopplevelser. Så jeg vet med sikkerhet at jeg ikke er den beste for henne. Vi har vært sammen i syv år, så det er ikke slik at det vil gå seg til med tiden. Tror dere dette er noe som irriterer/frustrerer henne? Og hva tenker hun når hun møter han hun hadde disse opplevelsene med? Det er én vi treffer jevnlig. Anonymkode: 63dd8...3ee
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #2 Skrevet 13. november 2018 Ja, men jeg tenker ikke over det. Vil heller ha sex med kjæresten min som jeg elsker over alt på jord. Anonymkode: b5ae7...8de 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #3 Skrevet 13. november 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvordan forholder dere dere til det? Jeg har dessverre vært flue på veggen til en situasjon der kjæresten min la ut om sine beste sexopplevelser. Så jeg vet med sikkerhet at jeg ikke er den beste for henne. Vi har vært sammen i syv år, så det er ikke slik at det vil gå seg til med tiden. Tror dere dette er noe som irriterer/frustrerer henne? Og hva tenker hun når hun møter han hun hadde disse opplevelsene med? Det er én vi treffer jevnlig. Anonymkode: 63dd8...3ee Det hadde ihvertfall gitt meg en såpass knekk at forholdet hadde vært over for min del ihvertfall. Anonymkode: 0f0c5...256 6
Katten.2.0 Skrevet 13. november 2018 #4 Skrevet 13. november 2018 Er ikke verre enn å engasjere seg. Man er ikke født med ferdigheter, man lærer seg dem. 3
Phetzl Skrevet 13. november 2018 #5 Skrevet 13. november 2018 Ser at det kan gi en knekk, og det er jo helt unødvendig å legge ut om sånt. Når det er sagt så er det vel ikke sånn at alt håp er ute, selv etter syv år.. har du nådd toppen, så nå er det bare nedoverbakke? har du ikke noe forbedringspotensiale? Det går jo an å kommunisere i et forhold, om hva hun liker og ønsker.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #6 Skrevet 13. november 2018 Bare det å ha en partner som plaprer om sånt er jo dumpegrunn. Man tråkker jo på den andre noe så innmari Anonymkode: 310a5...95c 7
jabx Skrevet 13. november 2018 #7 Skrevet 13. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hvordan forholder dere dere til det? Jeg har dessverre vært flue på veggen til en situasjon der kjæresten min la ut om sine beste sexopplevelser. Så jeg vet med sikkerhet at jeg ikke er den beste for henne. Vi har vært sammen i syv år, så det er ikke slik at det vil gå seg til med tiden. Tror dere dette er noe som irriterer/frustrerer henne? Og hva tenker hun når hun møter han hun hadde disse opplevelsene med? Det er én vi treffer jevnlig. Anonymkode: 63dd8...3ee Nå blir jo sex gjerne bedre jo bedre man lærer hverandre å kjenne. Hvis dere har vært sammen i syv år og har god kommunikasjon så burde det legge til rette for god sex.
Gjest Alterego666 Skrevet 13. november 2018 #8 Skrevet 13. november 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hvordan forholder dere dere til det? Jeg har dessverre vært flue på veggen til en situasjon der kjæresten min la ut om sine beste sexopplevelser. Så jeg vet med sikkerhet at jeg ikke er den beste for henne. Vi har vært sammen i syv år, så det er ikke slik at det vil gå seg til med tiden. Tror dere dette er noe som irriterer/frustrerer henne? Og hva tenker hun når hun møter han hun hadde disse opplevelsene med? Det er én vi treffer jevnlig. Anonymkode: 63dd8...3ee Enkelttilfeller: Ja. Sexliv generelt: Ikke på langt nær. Det er bare å ta utfordringen og løfte seg sammen som par. Dette er en no-brainer.
MrGentlemann Skrevet 13. november 2018 #9 Skrevet 13. november 2018 Svaret er vel ja, både før og etter. Men nå er et fast forhold til en kjæreste normalt basert på mer enn hvordan sexen er. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #10 Skrevet 13. november 2018 Både ja og nei. Får daglig orgasmer med han her pga leketøy (digg). Men har opplevd mer lidenskapelig sex før han ja. Men er glad i han, så det bryr meg ikke. Jeg holder kjeft om mitt ville singelliv.. Anonymkode: 90b6c...c00 1
Ironically_me Skrevet 13. november 2018 #11 Skrevet 13. november 2018 Auda! Har stort sett ment at det beste man har - et det man har nettopp nå! Sitter minnene så godt etter syv år... vel her er bare å finne fram lærebok, kokebok, krem, håndjern, pisk og vaniljesaus! 1
Strider Skrevet 14. november 2018 #12 Skrevet 14. november 2018 Jeg har hatt sexpartnere som, isolert sett, var bedre enn kona. Utvilsomt. Og jeg hadde nok en god del mere erfaring enn henne også da vi ble sammen. Og det er hun fullstendig klar over. Men det spiller overhodet ingen rolle, for et forhold er heldigvis mer enn bare sex Hun har vist en vile og evne til å utforske og bli tryggere på både seg selv og meg at sexen etterhvert har blitt veldig bra. Vi har det så bra på så mange andre områder i forholdet som vi også tar med oss når vi har sex og som forsterker opplevelsen. Fortid er fortid. Konsentrer dere om å gjøre nåtiden og fremtiden best mulig..
_Malene Skrevet 14. november 2018 #13 Skrevet 14. november 2018 På 13.11.2018 den 11.03, AnonymBruker skrev: Det hadde ihvertfall gitt meg en såpass knekk at forholdet hadde vært over for min del ihvertfall. Anonymkode: 0f0c5...256 Samme her. Hadde aldri klart å komme over noe sånt. Man vil selvsagt være den beste for kjæresten sin. Om det virkelig er sånn, er en annen sak. Men vil jo leve i troa!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #14 Skrevet 14. november 2018 På 13.11.2018 den 12.20, jabx skrev: Nå blir jo sex gjerne bedre jo bedre man lærer hverandre å kjenne. Hvis dere har vært sammen i syv år og har god kommunikasjon så burde det legge til rette for god sex. Eller så kan det jo i mange tilfeller bli kjedelig etter syv år. Anonymkode: f6ee9...320
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå