Gjest IommI Skrevet 14. november 2018 #21 Skrevet 14. november 2018 36 minutter siden, cleangal skrev: Samme her. Kommer kun opp på Gule Sider. Men det kommer utrolig mange treff på en person med samme navn som meg (og etter å ha sett nærmere på noen av treffene håper jeg virkelig at en potensiell arbeidsgiver som googler navnet mitt ikke tror at det er meg...). Det er litt kjipt. Jeg tror de fleste arbeidsgivere googler, og sjekker alle de er interessert i. Men de bør for all del ikke dømme, personer utifra google resultater, og fb. profil. 😊
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #22 Skrevet 14. november 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan får du til det? Hva med gulesider osv? Anonymkode: 683d0...567 Det er kjempelett. Just Google😂 Jeg snoker selv på naboene våre som har det så fint og flott mens sannheten er noe helt annet. Særlig den ene naboen som hånlo da vi kjøpte oss bruktbil fra 2016. Vel, vi betalte i det minste for den selv og ikke for lånte penger😂 Anonymkode: fac11...6f2 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #23 Skrevet 15. november 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er kjempelett. Just Google😂 Jeg snoker selv på naboene våre som har det så fint og flott mens sannheten er noe helt annet. Særlig den ene naboen som hånlo da vi kjøpte oss bruktbil fra 2016. Vel, vi betalte i det minste for den selv og ikke for lånte penger😂 Anonymkode: fac11...6f2 Ler du av at folk tar opp billån? Er ikke det ganske vanlig da?🙄 Anonymkode: 94035...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #24 Skrevet 15. november 2018 15 hours ago, AnonymBruker said: Ler du av at folk tar opp billån? Er ikke det ganske vanlig da?🙄 Anonymkode: 94035...4a8 Det mest vanlige er billån sikret i bolig. Kommer jo an på hvor mye friverdi man har i boligen, om man har tilstrekkelig til å kunne låne til bil på huset. Nei, det er ikke vanlig med billån. Da er det mer vanlig å lease. Anonymkode: b1788...17d
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #25 Skrevet 15. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det mest vanlige er billån sikret i bolig. Kommer jo an på hvor mye friverdi man har i boligen, om man har tilstrekkelig til å kunne låne til bil på huset. Nei, det er ikke vanlig med billån. Da er det mer vanlig å lease. Anonymkode: b1788...17d Du ler muligens generelt av de som velger å gjøre noe annet enn deg? Anonymkode: 94035...4a8
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #26 Skrevet 15. november 2018 Så lenge ingen ingen kan se helsejournalen min så er jeg fornøyd. Å snoke i økonomien er frekt men overlevbart. Hva med å skaffe en hobby istedenfor å produsere sladder? Anonymkode: 0be29...f86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå