Gå til innhold

Våkne av biting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofte når katten min sover i sengen, vekker hun med ved å bite og klore føttene mine. Hun gjør det bare for å få oppmerksomhet, men kan gjøre ganske vondt. Flere som opplever det samme?

Anonymkode: b39df...735

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sov med vernesko :) 

Anonymkode: 29cc9...138

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ofte når katten min sover i sengen, vekker hun med ved å bite og klore føttene mine. Hun gjør det bare for å få oppmerksomhet, men kan gjøre ganske vondt. Flere som opplever det samme?

Er du sikker? Er det ikke det at katten sover i fotenden, og angriper føttene dine hvis du strekker på deg og sparker borti katten i søvne?

La katten sove i eget rom eller i egen seng/ kurv, og se om det løser problemet

• Liker 2
Skrevet

Eller på eget rom :) 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker? Er det ikke det at katten sover i fotenden, og angriper føttene dine hvis du strekker på deg og sparker borti katten i søvne?

La katten sove i eget rom eller i egen seng/ kurv, og se om det løser problemet

Det kan hende, men det skjer ofte på morgenen og da vil hun ut av rommet. Så virker som at hun gjør det for å vekke meg. Vanskelig å skjønne seg på katter...

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kan hende, men det skjer ofte på morgenen og da vil hun ut av rommet. Så virker som at hun gjør det for å vekke meg. Vanskelig å skjønne seg på katter...

Ok. Hva om du lar døren til rommet stå åpen?

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Hva om du lar døren til rommet stå åpen?

Ja går an det. Eller eventuelt slippe katten ut med en gang hun vekker meg. For er ofte jeg blir klort/bitt, men så fortsetter jeg å ligge i senga

Skrevet (endret)

Kattungen vår på 6 mnd er sånn om morgenen. Han er vandt med at samboer står opp mellom 6.30-7.00 og dermed skal han jo selvfølgelig opp da når det er helg, så da hopper pus litt rundt i senga før han enten slår labben i ansiktet på samboer eller biter han i nesa 😂 gleder meg til han er gammel nok til å gå ut så han kan rase fra seg i skogen her! 

Endret av Jellybean
Skrevet

Jeg svarer med tvangskos i armene under dyna. Vil hun ha oppmerksomhet, så skal hun jaggu få det. Hun er meget klar over konsekvensen😊

Skrevet
På 13.11.2018 den 10.29, Macro skrev:

Jeg svarer med tvangskos i armene under dyna. Vil hun ha oppmerksomhet, så skal hun jaggu få det. Hun er meget klar over konsekvensen😊

Det går ikke så bra om jeg tvangskoser henne. Da blir jeg nok klort/bitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...