AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #1 Skrevet 13. november 2018 Hei! Jeg har lyst til å bli barnevernspedagog. Men jeg blir skeptisk når jeg hører om at folk i bvtj får drapstrusler og masse pes. Er det noen som har opplevd at det har gått lengre enn det, at noe faktisk har skjedd? Anonymkode: 7050c...46d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #2 Skrevet 13. november 2018 Jeg lurer på det samme. Vurderer å studere barnevern når jeg har mer livserfaring og blir rundt 35 år. Er i dag sykepleier, men har en drøm om å bli barnevernspedagog og jobbe på f.eks. institusjoner. Det er mange jobbmuligheter har jeg hørt. Anonymkode: b5b5e...aa9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #3 Skrevet 13. november 2018 Jeg vet en som jobber i barnevernet som lå leve på skjult adresse og skult nummer osv. Noen foreldre klikker vinkel. Om du ikke klarer at foreldre klikker vinkel på deg siden du gjør det rette for barna(Det feile i demmes øyne) er du ikke skikket for jobben. Dette er ikke en jobb som skal gjøre halvveis. Om jeg hadde funnet hun barnevers damen som svikta meg når jeg var liten.... Bra jeg har den personligheten jeg har og mine moraler ellers så hadde det skjedd ting fra min side. Høres kanskje ondt ut men hun tok en ond avgjørelse å forlate meg til mishandling, incest osv.. Anonymkode: b8aa3...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #4 Skrevet 13. november 2018 Masse pes er vel det minste man kan forvente seg i en slik jobb. Motivasjonen for å hjelpe barn må være større enn frykten for masse pes og drapstrusler. I min jobb er selvdrapstrusler mer vanlig enn drapstrusler. Begge kan være opprørende, men man herdes gjerne av erfaring. Anonymkode: abad6...d72 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #5 Skrevet 13. november 2018 Jeg tror ikke du skal gå å være redd for dette. Når du blir eldre og utvikler deg blir du bedre rustet, og takler mye mer enn en nyutdannet barnevernspedagog. Jeg tenker at det er utfordringer uansett hvilken utdannelse man velger, når man jobber med mennesker. Bvp er kanskje litt mer utsatt, men jeg tror ikke det er noe du skal gå å frykte. Anonymkode: 5f538...51d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå