Gå til innhold

Masse sår i hodebunn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig fått mange bittesmå sår i hodebunn over alt.. hva kan det komme av ? 

Jeg har begynt med en shampoo som skal øke hårveksten som heter nutriol eller noe sånt, kan det være pga denne ? Eller kan det være noe farlig ? 

Vasker håret ca hver 3 dag. 

Anonymkode: 24e83...183

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger denne, da jeg sliter med det samme. 

Fikk det etter at vi byttet til smartmåler, men klarer liksom ikke helt å tro at det er grunnen..

Anonymkode: be09d...c67

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Følger denne, da jeg sliter med det samme. 

Fikk det etter at vi byttet til smartmåler, men klarer liksom ikke helt å tro at det er grunnen..

Smart måler ? Altså strømmåler ? - ts

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smart måler ? Altså strømmåler ? - ts

Jepp, de nye. 

Skrevet

Er det gult? 

Jeg har slitt med det samme, og det ender opp gult tørket puss.

Jeg kjøpte en sjampo fra Korres for sensitiv hodebunn, og da forsvant problemet. 

Kansje du bør bestille en time hos fastlegen, og få en henvisning til hudlege.

Anonymkode: 406ec...3ea

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jepp, de nye. 

Ja, jeg også har det. Men kan man få sår i hodebunn av det liksom ? 

Er de helseskadelige ? Jeg kom til å tenke på at katten min ble syk etter at jeg fikk det i hus.... 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det gult? 

Jeg har slitt med det samme, og det ender opp gult tørket puss.

Jeg kjøpte en sjampo fra Korres for sensitiv hodebunn, og da forsvant problemet. 

Kansje du bør bestille en time hos fastlegen, og få en henvisning til hudlege.

Anonymkode: 406ec...3ea

Nei, de er røde.. små røde prikker som begynner å blø når jeg klorer på de. 

Skrevet

Tipper det er shampoen din... gå tilbake til din gamle en uke el to, eller kjøp en annen sensitiv/nøytral en... så ser du om noe endrer seg. Ville prøvd det før hudlege iallefall. Her er det 6 mnd ventetid...🙄

Skrevet
7 minutter siden, Blackbird skrev:

Tipper det er shampoen din... gå tilbake til din gamle en uke el to, eller kjøp en annen sensitiv/nøytral en... så ser du om noe endrer seg. Ville prøvd det før hudlege iallefall. Her er det 6 mnd ventetid...🙄

Her får man time med en gang, bare å komme innom. Har gjort det et par ganger pga andre ting. Men er jo kostbart, så ja, får prøve en mild shampo en stund istede... har veksla imellom mye rart i det siste, en nøytral shampo før denne nutriol shanpoen, også har jeg brukt lillashampo også, men det er mange dager siden... var nå jeg oppdaget alle disse sårene... er 3-4 dager siden sist jeg vasket det og idag så brukte jeg den nutriol shampoen. 

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg også har det. Men kan man få sår i hodebunn av det liksom ? 

Er de helseskadelige ? Jeg kom til å tenke på at katten min ble syk etter at jeg fikk det i hus.... 

Noen mener de er helseskadelige, siden folk reagerer forskjellig på så stor mengde stråling. Men jeg har vært skeptisk. Finnes mange artikler om det, også seriøse. 

Men ville prøvd å utelukke andre ting først, så støtter råd om å bestille legetime.

På hvilken måte ble katten din syk?😕

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen mener de er helseskadelige, siden folk reagerer forskjellig på så stor mengde stråling. Men jeg har vært skeptisk. Finnes mange artikler om det, også seriøse. 

Men ville prøvd å utelukke andre ting først, så støtter råd om å bestille legetime.

På hvilken måte ble katten din syk?😕

Den fikk en sykdom som er mest vanlig for gamle katter... så dyrlegen ble ganske overrasket da katten min bare var 3 år. Så den måtte avlives. Skjønner ikke at det går an, har vært nøye med foret og alt så ikke sånne ting skulle skje. Men kan det være den smartmåleren som er syndern? Hun pleide å ligge i en vinduskarm som bare er 1 meter unna denne måleren..... 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den fikk en sykdom som er mest vanlig for gamle katter... så dyrlegen ble ganske overrasket da katten min bare var 3 år. Så den måtte avlives. Skjønner ikke at det går an, har vært nøye med foret og alt så ikke sånne ting skulle skje. Men kan det være den smartmåleren som er syndern? Hun pleide å ligge i en vinduskarm som bare er 1 meter unna denne måleren..... 

Oi... ville sjekket ut «Nei til smartmeter med mer» gruppen på facebook, las om en som hadde en lignende opplevelse.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi... ville sjekket ut «Nei til smartmeter med mer» gruppen på facebook, las om en som hadde en lignende opplevelse.

Okei, det skal jeg skjekke ut. Hvis den jævla målern er grunnen så saksøker jeg dem. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også blitt sår i hodebunn etter ny måler 😱😱 veldig rødaktig i huden har jeg blitt også. Aldri vært det før.

Anonymkode: 902dd...4f1

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også blitt sår i hodebunn etter ny måler 😱😱 veldig rødaktig i huden har jeg blitt også. Aldri vært det før.

Anonymkode: 902dd...4f1

Husk at du kan få fritak fra kommunikasjonsdel, som er det som gir stråling. Angrer selv på at jeg ikke bare nektet hele måleren. Trodde det bare var hysteri, inntil vi alle 3 hjemme fikk fysiske symptomer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...