Gå til innhold

Tatovering på halsen, nytt passbilde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Syden rett etter nyttår og begynte å tenke på det. 😳 

Må jeg det tro? Den er på hele siden av halsen og er godt synlig forfra. 🙈

Anonymkode: ef11f...8c8

Videoannonse
Annonse
Gjest justcurious
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du spør om? Lurer du på om du bør la være å tatovere deg på halsen fordi du skal ta passbilde? Hvilken rolle spiller det? Kjør på om du virkelig ønsker tatoveringen

Skrevet

Uff, 

Anonymkode: 7376d...e33

Skrevet

Nei, du må ikke ta nytt passbildet 

Anonymkode: cb05f...100

• Liker 1
Skrevet

Ansiktstrekk endrer seg ikke når man tar tatovering. Om du tror de som sjekker passbilder ser på utseendet ditt tar du feil. De sammenligner ører, benstruktur, avstand mellom øyne osv. :)

• Liker 1
Skrevet

Ikke ta tatovering.

Anonymkode: 715bf...b30

Skrevet

Jeg HAR tatovering på halsen (og mange andre plasser).  Skjønt det kom noe sånt fra dømmende kg-kvinner. I don't care.😊 

- Men om det er ansiktstrekk de bare ser på så har jeg fått svar på det jeg lurer på. Tusen takk! ❤️

I'm out. 😊

Anonymkode: ef11f...8c8

Skrevet

🤣 Sorry at jeg ler 🤣 men leser folk kun overskriften her også? 

Uansett, nei du må ikke ta passbilde på nytt, jeg har også en ganske stor tatovering på halsen og med mitt nye pass synes den ikke fordi jeg har utslått hår. 

Et tips om du har muligheten til å ha utslått hår, gjør det når du går igjennom sikkerhetssjekken og forbi tollvesenet ;) Jeg blir ALLTID stoppet om jeg har håret i hestehale og tatoveringen synes. Når jeg har utslått hår går jeg raskt igjennom uten ekstra sjekk eller noe mer pes :)

Anonymkode: c2959...d52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...