Gå til innhold

Irriterende reklame

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hva er den mest irriterende reklamen du vet om? Den reklamen som gjør at du tenker "Det produktet skal jeg ihvertfall ALDRI kjøpe!" før du skifter kanal?

For meg er det alle typer bleie-, bind-, tampong-, barberhøvel/skum- og deodorantreklame. Akkurat som om det er umulig å lage en ikke-irriterende reklame for personlige hygieneprodukter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De europeiske reklamene for ting som gjør at det ikke skal lukte vondt på badet, gjerne med noen "søte" barn som er dubbet.

ARG!!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Ånei, nå er det sånn "depressiv-reklame-dag" på tv ser jeg... Den beste metoden for å få meg til å skifte kanal, i hvert fall.

Men å, den "Æsj, det lukter vondt på badet" er skikkelig fæl... "Se på mitt nye triks!"

Gjest Violetta
Skrevet

Synes det er deilig med reklamefri dag jeg. Slipper de masete bindreklamene og sjamporeklamene.

Men den ekleste er den Thorn-reklamen med hun som lager ekle lyder, spytter puslespill-brikken osv. Da flipper jeg videre til en annen kanal.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kobler rett og slett ut når det er reklame på tv. Andre i rommet kan kommentere reklamen de akkurat så - og jeg skjønner ikke no, for jeg har ikke fått den med meg. :ler:

Ellers så er jo reklamepausene fine til å gå på do, hente mat eller kaffe o.l. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Den reklamen som er for en roll-on hvor hun damen sier "Geir! Den er TØRR!",.....så tåpelig, så tåpelig,...

Og de fleste andre reklamer som har med hygiene og gjøre,... (Eneste bind-reklamen jeg har likt er den hvor hun jenta demonstrerer sugeevnen rundt et bord med folk,..og kommentaren "pappa lot som de var regningen")

Skrevet

Å, ja! Den deo-reklamen er så teit!! :o

Gjest Madam Felle
Skrevet

Tine melk reklamen, der bestemoren drar bollefatet unna barnebarna fordi han drikker opp all melken. Kjenner jeg blir irritert bare jeg skriver dette :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet
Tine melk reklamen' date=' der bestemoren drar bollefatet unna barnebarna fordi han drikker opp all melken. Kjenner jeg blir irritert bare jeg skriver dette :evil:[/quote']

Ja, den er jo helteit da.

Skrevet

Jambaringetone-reklamene på MTV! :murvegg:

Skrevet

den med bestemora og bollene..... hehe han gutten er så ekkel.. sorry...

ellers så er det den der med den lille mørke gutten som sitter på do og sier "æsj lukter vondt"...

eller den tannkrem reklamen, hvor han mannen i skjorta og med det lyse håret snakker om det ru belegget på tennene.... fy søren så dårlig!

nei doffen har dæva er best!!

men jeg liker disse opplysningsreklamene som har vært nå i påsken, det er jo nyttige opplysninger som folk flest kan ha godt av å tenke over og vite.. får mer ut av den enn alle de andre tinga som bare skal selge..

Skrevet

Enig i mye av det som er nevnt :Nikke:

Head&Shoulders reklamen, hvor damen har 1/3 av flaskens innhold i hånden er også irriterende. Det blir litt sånn "så mye burde du bruke, for da må du kjøpe ny flaske hver uke!" :roll:

Skrevet
Synes det er deilig med reklamefri dag jeg. Slipper de masete bindreklamene og sjamporeklamene.

Men den ekleste er den Thorn-reklamen med hun som lager ekle lyder, spytter puslespill-brikken osv. Da flipper jeg videre til en annen kanal.

Enig + den med de nye oralB bruson eller hva de heter disse nye engangstannbørstene for å ha på fingeren.

Skrevet
Tine melk reklamen' date=' der bestemoren drar bollefatet unna barnebarna fordi han drikker opp all melken. Kjenner jeg blir irritert bare jeg skriver dette :evil:[/quote']

Beklager, men jeg lo meg klukk i hjel av den første gangen jeg så den. Minner meg litt om min egen bestemor... hun blir så lett snurt!

Gjest Seleena
Skrevet
Jambaringetone-reklamene på MTV! :murvegg:

Åååå, enig så enig! Dei er aaallt for lange. Det er vell ingen som kjøper sånt dritt?

Bilreklame :spy:

Skrevet

Men den ekleste er den Thorn-reklamen med hun som  

lager ekle lyder, spytter puslespill-brikken osv. Da flipper jeg videre til en annen kanal.

Den lyden hun lager når hun drar seg i leppa gjør meg kvalm! :sjokk:

Ellers er det Cilit Bang reklamen. Jeg trodde først det var en spøk! Så dårlig reklame med så dårlig dubbing trodde jeg ikke eksisterte! :ler:

Skrevet

Jeg får fullstendig noia av den Møllers Tran reklamen der alt er hvitt og stål og faren BITER i skjeen! Ufattelig grusom lyd som går gjennom marg og bein! Jeg får vondt av den! :-? :hår:

Gjest Anonymous
Skrevet

Reklamen på Nrk. det skal være reklamefri kanal. Derfor har vi lissens. det komer stadig inn flere og flere aktører der.

Det irriterer meg grenseløst. Og for at nrk ikke vil oppgi hva de tar inn på reklamen.

Skrevet

Den derre reklamen for en eller annen tannbørste på boks:

Brush !!! Aaaaaahhhhh !!!

URK !! Jeg blir tullet av den..... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...