AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #1 Skrevet 13. november 2018 Pølsene på IKEA har alltid kostet 5kr, men jeg så nå at de hadde satt disse opp til 8/9kr! (ute/inne) Jeg ble utrolig skuffet over dette, da disse pølsene alltid har vært en liten ting å glede seg til på slutten av et IKEA-besøk. Jeg så også at køene ved den lille pølsekafeen nesten var helt tom, og det pleier alltid å være mye folk der. Hva er det som skjer!? Har IKEA fått ny grisk ledelse som regner profitt på en annen måte? Jeg vet at det sikkert ikke er noe profitt i pølser til 5kr og at de sikkert går i minus med tanke på både råvarer, ansatte og areal som går med. Men samtidig så har jo dette nærmest vært en tradisjon i 20 år for å gi fornøyde kunder og barn som gleder seg til pølse etter besøket. Altså mer en gest av IKEA enn noe som er ment å gi profitt. Jeg kommer til å boikotte IKEA en stund, og håper andre gjør det samme! Vi vil ha pølser til 5kr igjen! Anonymkode: eafe0...3a3 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #2 Skrevet 13. november 2018 Alle kan gå i tog utenfor IKEA 🤪🤪 «VI VIL HA PØLSER TIL 5 KR». Anonymkode: 67aea...cb1 33
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #3 Skrevet 13. november 2018 Har du råd til å handle så ofte på IKEA at du husker pølseprisene, så har du råd til 4 kr ekstra. Alt blir dyrere i takt med at lønningene går opp. Anonymkode: 737fb...6cf 40
FantasDick Skrevet 13. november 2018 #4 Skrevet 13. november 2018 Kjøp de veganske pølsene da, de koster bare 5 kroner. 20 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #5 Skrevet 13. november 2018 Kanskje de har forbedret ingrediensene/innholdet i pølsa og dermed måtte øke prisen. Og under 10,- for en pølse er ikke dyrt. Anonymkode: b22b9...947 11
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #6 Skrevet 13. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du råd til å handle så ofte på IKEA at du husker pølseprisene, så har du råd til 4 kr ekstra. Alt blir dyrere i takt med at lønningene går opp. Anonymkode: 737fb...6cf Men man er gjerne flere personer, og man skal gjerne ha mer enn bare én pølse hver. Alt er blitt dyrere og det er en naturlig utvikling, men jeg har alltid tenkt på pølsekaféen som en ting som subsidieres av andre varekjøp og av at det tiltrekker ekstra kunder til varehuset. I motsetning til gatekjøkken som lever av selve matsalget. Nå føles det mer som et ekstra "mersalg" fordi de skal tjene eller gå i null på kafeen. IKEA har gått på en smell på dette tidligere da de økte prisen til 7kr og både salget og besøkstallene til varehuset stupte noe helt enormt. Da måtte de sette ned prisen til 5kr igjen, og heller øke prisen på brus til 7kr istedet så folk returnerte. Det ser ut som de ikke lærte første gangen, for nå er køene helt tomme igjen. Håper å få pølsene tilbake til riktig pris! 😡 Anonymkode: eafe0...3a3 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #7 Skrevet 13. november 2018 15 minutter siden, FantasDick skrev: Kjøp de veganske pølsene da, de koster bare 5 kroner. Men er de gode da? Anonymkode: eafe0...3a3 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #9 Skrevet 13. november 2018 1 minutt siden, rambo skrev: I-landsproblemer på sitt beste. Skulle akkurat skrive det samme 😂😂 Anonymkode: ef78c...42f 5
Gjest loveli Skrevet 13. november 2018 #10 Skrevet 13. november 2018 Atte hva? Helt greit spør du meg, kjøper ikke den søpla der uansett.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #11 Skrevet 13. november 2018 De pølsene smaker jo forjævelig. Anonymkode: ea18d...bda 8
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #12 Skrevet 13. november 2018 Kanskje alt for mange har utnyttet billigpølseordningen, ved å dra til Ikea kun for å spise seg mett på 5-kroners pølser uten å handle en eneste annen vare på Ikea? Anonymkode: 32d4d...e0b 11
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #13 Skrevet 13. november 2018 Man burde kanskje vise kvittering på at man har handlet på varehuset, for å få kjøpe billigpølser? Anonymkode: 32d4d...e0b 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #14 Skrevet 13. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje alt for mange har utnyttet billigpølseordningen, ved å dra til Ikea kun for å spise seg mett på 5-kroners pølser uten å handle en eneste annen vare på Ikea? Anonymkode: 32d4d...e0b Ps. Det er jo ofte slik at enkelte misbruker en ordning, og det derfor ikke lønner seg. Anonymkode: 32d4d...e0b 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #15 Skrevet 13. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Pølsene på IKEA har alltid kostet 5kr, men jeg så nå at de hadde satt disse opp til 8/9kr! (ute/inne) Jeg ble utrolig skuffet over dette, da disse pølsene alltid har vært en liten ting å glede seg til på slutten av et IKEA-besøk. Jeg så også at køene ved den lille pølsekafeen nesten var helt tom, og det pleier alltid å være mye folk der. Hva er det som skjer!? Har IKEA fått ny grisk ledelse som regner profitt på en annen måte? Jeg vet at det sikkert ikke er noe profitt i pølser til 5kr og at de sikkert går i minus med tanke på både råvarer, ansatte og areal som går med. Men samtidig så har jo dette nærmest vært en tradisjon i 20 år for å gi fornøyde kunder og barn som gleder seg til pølse etter besøket. Altså mer en gest av IKEA enn noe som er ment å gi profitt. Jeg kommer til å boikotte IKEA en stund, og håper andre gjør det samme! Vi vil ha pølser til 5kr igjen! Anonymkode: eafe0...3a3 Neineinei nei! Da vil nok pølsene komme til å bli enda dyrere Anonymkode: 32d4d...e0b 7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #16 Skrevet 13. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De pølsene smaker jo forjævelig. Anonymkode: ea18d...bda Smaker da helt greit de pølsene. Anonymkode: a5866...c8f 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #17 Skrevet 13. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Pølsene på IKEA har alltid kostet 5kr, men jeg så nå at de hadde satt disse opp til 8/9kr! (ute/inne) Jeg ble utrolig skuffet over dette, da disse pølsene alltid har vært en liten ting å glede seg til på slutten av et IKEA-besøk. Jeg så også at køene ved den lille pølsekafeen nesten var helt tom, og det pleier alltid å være mye folk der. Hva er det som skjer!? Har IKEA fått ny grisk ledelse som regner profitt på en annen måte? Jeg vet at det sikkert ikke er noe profitt i pølser til 5kr og at de sikkert går i minus med tanke på både råvarer, ansatte og areal som går med. Men samtidig så har jo dette nærmest vært en tradisjon i 20 år for å gi fornøyde kunder og barn som gleder seg til pølse etter besøket. Altså mer en gest av IKEA enn noe som er ment å gi profitt. Jeg kommer til å boikotte IKEA en stund, og håper andre gjør det samme! Vi vil ha pølser til 5kr igjen! Anonymkode: eafe0...3a3 Ha med deg pølser på mattermos Anonymkode: 32d4d...e0b 4
Drakan Skrevet 13. november 2018 #18 Skrevet 13. november 2018 Jeg kommer aldri til å kjøpe pølser som er så billige. Hvem vet hva så billige pølser kunne vært fylt med. 🙊 6
MrsRose Skrevet 13. november 2018 #19 Skrevet 13. november 2018 (endret) Jeg mente å lese i en nettavis at IKEA har vel hatt en generell prisøkning på nesten alle varer, så da fulgte vel pølsene med 😉 altså ikke en generell prisjustering, men at de reelt har økt prisen på mye... Endret 13. november 2018 av MrsRose 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #20 Skrevet 13. november 2018 Boikotter ikke IKEA bare fordi du er misfornøyd med prisen på pølser. Anonymkode: 70c49...0a7 13 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå