helene89 Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Hei 😄 Meldte meg inn her da jeg og samboer tenker å prøve å få barn. Har enda ikke klart å kaste p-pillen da jeg syns det er litt skummelt 😂 Han har en gutt på 9 år og jeg har en på 6 år fra før 😍 Jeg er bare litt engstelig for å gå gravid igjen da jeg er redd noe skal være galt med barnet , og at jeg hadde en veldig tøff fødsel sist 😔 er vel det som skremmer meg litt selv om alt gikk bra til slutt 💙 men vil jo heller ikke dette skal sette en stopper for ett så høyt ønske. Etter jeg ble mor , så ble jeg så mye mer beskymret for alt... 🙊Så hvis noen vil komme med beroligende råd og ord, setter jeg kjempe pris på det😊
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #2 Skrevet 13. november 2018 Det er 1000 ting du kan engste deg for, sånn er livet, så det må du lære å leve med. Får selv innfall innimellom hvor jeg blir lei meg, og redd for at noe skal skje mine nærmeste. Men så går det over. Sannsynligheten for at du skal få et friskt barn er større enn at det ikke blir friskt. Hadde du en vanskelig fødsel sist så kan du snakke med jordmor/sykehus om forrige fødsel og hvordan du opplevde den, og finne ut hva som må til for at du skal kunne føle deg trygg denne gangen. Hvis dere ønsker et barn til så får dere det. Mest sannsynlig kommer det til å gå bra, og skulle noe uforutsett skje så er dere to om det. Så det kommer dere i så fall til å takle. Lykke til! Anonymkode: 7992b...717 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå