Dr. Ops Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Hyllest til en fantastisk dyktig skaper. Hans verk vil nok leve videre i all fremtid. Hvil i fred. 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 13. november 2018 #5 Skrevet 13. november 2018 1 time siden, Stina234 skrev: Ja han var en stor filmskaper. Stan Lee var ikke noen filmskaper. Han var en tegneserieskaper og manusforfatter. 3
Sylveon Skrevet 14. november 2018 #6 Skrevet 14. november 2018 (endret) Jeg gråt når jeg leste det! Fant det ut på Facebook og har vel endelig klart å fordøye denne katastrofen! Jeg visste jo at han ikke kunne leve for evig, men det må være lov å drømme. For en fantastisk mann, en legende, et ikon. Hvilken eventyrlig opplevelse det er å se at han - som skaper - komme med sine små og humoristiske øyeblikk i alle filmene! Stan Lee, rest in peace! Endret 14. november 2018 av Sylveon 2
Aragorn ll Elessar Skrevet 14. november 2018 #7 Skrevet 14. november 2018 (endret) Nå skal det sies at det var Martin Goodman (1908.1992) som faktisk grunnla Marvel comics ikke Stan Lee. Og Stan Lee fikk også ekstremt mye hjelp av Jack Kirby (1917-1994) til å skape de fleste av karakterene han skapte for Marvel. Så det er ikke slik at Stan Lee gjorde alt for egenhand selv om det virker som mange ser ut til å tro at han gjorde det. Uten Jack Kirby ville ikke Stan Lee vært den han er i dag. Uten Jack Kirby ville de fleste av karakterene fra Marvel ikke eksistert i dag. Marvel universet ville heller ikke eksistert uten Jack Kirby. Endret 14. november 2018 av Eugene Onegin 1
Drakan Skrevet 17. november 2018 #8 Skrevet 17. november 2018 Anbefaler alle til å se twitter filmen de postet etter hans bortgang hvor han hedrer fansen. Måte sjelen hans finne fred blant stjernene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå