Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Disse folkene som klynger seg til nickene sine som en argumentasjon på at de står for det de sier og dermed kan si alt mulig rart, er så mye på nett at de burde ta en dag vekke fra skjermen og se om de ikke fungerer uten nicket sitt også. Lillebille og company har jo grodd fast på KG stakkars, så det er vel ikke helt uproblematisk å få det til men.. Ett sted må en jaggu starte, en litt etterlengta realitycheck!

Gjest gjest1
Skrevet

har ikke pratet så altfor mye med aline, emn har aldri oppfattet henne som sur og kvass og mindre oppegående, eneste jeg forbinder henne med er Analine, siden jeg leste i en tråd hun hadde/har analsex, og dette er det ikke noe galt med! Synes hun virker greit og søt, og du, gjest, er da ikke bedre slik du sitter og gjemmer deg i anonymitet og rakker ned på folk! Æsj på deg, barnehage er kanskje ikke et så galt forslag. For deg riktig nok. Eller kanskje vi kan strekke oss til at du tilhører barneskolenivået, for det finnes jo så slitsomme og barnslige personer der og. Meh

Gjest snillegjest
Skrevet
Disse folkene som klynger seg til nickene sine som en argumentasjon på at de står for det de sier og dermed kan si alt mulig rart, er så mye på nett at de burde ta en dag vekke fra skjermen og se om de ikke fungerer uten nicket sitt også. Lillebille og company har jo grodd fast på KG stakkars, så det er vel ikke helt uproblematisk å få det til men.. Ett sted må en jaggu starte, en litt etterlengta realitycheck!

Ærlig talt, nå virker du rett og slett gal.

Kan du ikke holde deg unna KG da, hvis det er så ille her!!

Gjest En annen gjest
Skrevet

men det er jo DU om blander inn at du egentlig har ett nick, ikke jeg.

og denne "diskusjonen" burde ikke dreie seg om noe spesiellt, denne tråden er KUN til for at gjester (og andre) skal få snerre fra seg sin forvirrig/irritasjon og andre festlige følelser ovenfor meg her istedenfor å ødelegge andre tråder.

komme her å tro du kan bestemme over snikk-snakk.-diskusjonen min!! *fornærmet*

Whatever, bestem i vei, ellers får du vel ikke fred i sjela på ukesvis. Nicket mitt skal iallefall ikke assosieres med at jeg gidder å bruke tid på en sånn sytete parasitt som deg (du bad om det), så mye er sikkert. :tunge1:

EOD, DET bestemmer jeg! :ler:

Skrevet

er du politiker?

akkurat like unnvikende til spørsmål gitt...

har alltid lurt på, når man prøver å snakke seg bort fra å svare på enkle spørsmål, er det pga at man faktisk ikke HAR noe svar? eller er det fordi man innser selv at svaret ville blitt for dumt uansett så man velger å prøve å prate seg vekk fra det?

kan jo prøve en gang til:

dersom DU (gjest med nick til vanlig etter eget utsagn) ikke synes nick har noen betydning, hvorfor logger du da UT når du skal svare i denne tråden (og tydeligvis andre tråder der du (og andre du kjenner til?) skal svare meg)?

dersom nick ikke betyr noe, etter gjests utsagn, hvorfor skriver du ikke med nicket ditt da?

har ikke noe behov for at du gjør det jeg altså, bare lurer.

Skrevet
..., eneste jeg forbinder henne med er Analine, siden jeg leste i en tråd hun hadde/har analsex, og dette er det ikke noe galt med..

:grinele:

glimrende sagt!! aldeles glimrende!! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
[Nicket mitt skal iallefall ikke assosieres med at jeg gidder å bruke tid på en sånn sytete parasitt som deg (du bad om det), så mye er sikkert.  

Jøss så dumt. Du bruker ikke nicket nå for å skjule at du bruker av tiden din på å skjelle ut aline m.fl.? Mye rart på internett ja. :hoho:

Gjest gjest1
Skrevet

Jo men jeg må da si at hver gang jeg ser navnet ditt leser jeg Analine :o Tvangstanker på gang hoho men ikke bry deg om gjestene, de er bare i veien! Tenk om de var ekte gjester, i ditt hus, noe så utrolig stress og slit du måtte holdt ut med da :o

Gjest snillegjest
Skrevet
ikke bry deg om gjestene, de er bare i veien! Tenk om de var ekte gjester, i ditt hus, noe så utrolig stress og slit du måtte holdt ut med da  :o

Jeg er snill, men ingen vil ha meg som sin gjest her. :grine:

Skrevet

Whatever, bestem i vei, ellers får du vel ikke fred i sjela på ukesvis. Nicket mitt skal iallefall ikke assosieres med at jeg gidder å bruke tid på en sånn sytete parasitt som deg (du bad om det), så mye er sikkert.  :tunge1:  

EOD, DET bestemmer jeg!  :ler:

jepp, i denne tråden bestemmer jeg!! :tunge1:

for det første, du GIDDER JO å bruke tiden din på en sånn sytete parasitt som meg,... skammer du deg over hvordan du bruker tiden din? :wink:

og for det andre, om ikke nicket ditt betyr noe, hva gjør det da at det assosieres med det du faktisk velger å bruke tid på?

bruker du nicket ditt til å "være" den du egentlig ønsker du var? også logger du ut når det er tid for å bare være deg?

Gjest Bellatrix
Skrevet

:trøste: Joda. Koselige folk er alltid velkomne.

Gjest En annen gjest
Skrevet

Aline: Se svar over :tunge1:

Jeg vil ikke assosieres med å sitte og jabbe i en mongotråd som dette.. Synes det er pinlig på dine vegne at du skriver så mye patetisk her, og jeg fristes til å svare (dumt, javel, men det skjer nå ikke så ofte, har faktisk aldri skjedd før), så ergo blir det også pinlig å la seg provosere til å svare på såpass mye møl, med Spidey (juhu..ikke den smarteste kniven i skuffen nei) og snillgjest og støttekompaniet. Tror jeg foretrekker å beholde min litt mer seriøse profil på KG, enn å trekkes ned i søla med majoriteten av selskapet i denne tråden. Javisst er jeg frekk nå, men det hender tross alt bare en gang hvert skuddår, mens dere andre har dette som daglige gjøremål.

Men nå er det natta

:wink:

Gjest En annen gjest
Skrevet

Jeg har ikke logget på idag/kveld..skulle jeg logge på for å beære deg mitt nick? Don`t think so. Nick er uvesentlig.

Gjest snillegjest
Skrevet
Jeg vil ikke assosieres med å sitte og jabbe i en mongotråd som dette.. Synes det er pinlig på dine vegne at du skriver så mye patetisk her

Snakk om idioti. :o

Noen som har hørt om det å stå for hva man gjør? :ler:

Skrevet
Jo men jeg må da si at hver gang jeg ser navnet ditt leser jeg Analine :o Tvangstanker på gang hoho men ikke bry deg om gjestene, de er bare i veien! Tenk om de var ekte gjester, i ditt hus, noe så utrolig stress og slit du måtte holdt ut med da  :o

hihi... nå kommer jo jeg til å tenke på meg som analine hver gang jeg leser nicket ditt også! :ler: moro.

tar meg ikke nær av gjester, som de har poengtert her, internett er en illusjon, ergo, gjestene og deres utsagn er også det. :wink:

Annonse
Gjest En annen gjest
Skrevet

Står for både det jeg sier og gjør jeg. Trenger ikke et nick for å si hva man mener?? Om motsatt var tilfelle burde du kanskje vurdere å registrere deg :ler:

Konklusjonen må være at du verken vet hva du snakker om eller mener det du sier - for du har jo bare et gjestenick. Er nok i samme båt vi to :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Som om det er så utrolig mye poeng i å lire av seg sine smarteste kommentarer til folk som ikke tør å stå fram som den de er engang :roll: Du har jo nettopp deltatt i ca 4, 5 sider var det? Og plutselig nå som Aline får mer støtte, da feiger du ut og DA gidder du ikke mer i denne patetiske tråden :ler:

Nei, gjest, du er nå sjarmerende du ;) En har bare lyst å sette på deg matrosdress og klype deg i kinnet og be deg danse så den gamle mannen tjener penger med en danser til lirekassa si :hjerte:

Skrevet

er veldig glad for at du viser at gjester også kan være snill snillegjest, så så klart din tilstedeværelse er viktig!! :trøste:

Gjest En annen gjest
Skrevet
Som om det er så utrolig mye poeng i å lire av seg sine smarteste kommentarer til folk som ikke tør å stå fram som den de er engang  :roll: Du har jo nettopp deltatt i ca 4, 5 sider var det? Og plutselig nå som Aline får mer støtte, da feiger du ut og DA gidder du ikke mer i denne patetiske tråden  :ler:  

Nei, gjest, du er nå sjarmerende du ;) En har bare lyst å sette på deg matrosdress og klype deg i kinnet og be deg danse så den gamle mannen tjener penger med en danser til lirekassa si :hjerte:

gjesp, og du er deg selv lik SPidey. veldig, veldig intetsigende. Forøvrig er det natta nå, for de som har et liv utenom KG både på nattestid og dagtid. Aline trenger den støtten hun kan få sikkert.. Jeg skal bare sove søtt jeg :wink: :dagensrose:

Gjest Anonymous
Skrevet
Står for både det jeg sier og gjør jeg. Trenger ikke et nick for å si hva man mener?? Om motsatt var tilfelle burde du kanskje vurdere å registrere deg  :ler:  

Konklusjonen må være at du verken vet hva du snakker om eller mener det du sier -  for du har jo bare et gjestenick. Er nok i samme båt vi to  :ler:

Du er ikke sann...var det ikke natta for deg for noen centimeter siden?

Eller er du så hekta at du har med laptopen i senga? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...