Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Så la henne irritere seg da. Det viktigste for deg er vel at du ikke irriteres (og det er det kun du som bestemmer).

jeg irriterer meg iallefall ikke. Hun henger seg på det som er. Hun forklarer alt. Blir jo elt forvirret hva hun legger ut om seg selv.

Det hjelper ikke om du heter Aline,Per eller Pål.

Og til deg som mente noen av oss baksnakker folk bak ryggen. nei, det er ikke i min natur. Pleier ikke å a behov for det.

Noen tåler det ikke, det blir latterliggjøring,div.utbrudd av annen karakter. Så får du den klassiske her inne:Å stakkars meg, jeg er o bare et nek.

En gidder ikke være mye seriøs til slike folk?

Kansje andre burde se litt lengre inn i seg selv? Dykke under overflaten innimellom.

Ikke rart Kg blir omtalt som kjerringkanalen. det er jo rart da når en ser aldersgruppen her inne.

Skrevet

siden du vet alt om meg, kjære gjest, så må du jo tilbringe litt tid her inne selv også, kanskje til og med bidra litt?

så da er du med og er endel av kjerringkanalen selv da? eller gjelder det alle andre en deg?

jeg er kjerring nok til å stortrives på kg, med sure gjester og slemme registrerte og snille gjester og alt annet som er her. ellers hadde jeg ikke giddet å vært her. :tunge1:

ang det med baksnakkinga var vel i grunnen pga at en eller flere av dere gjester som slenger med leppa selv sier dere er registrerte gjester som logger av før dere slenger kritikken deres, ergo, dere baksnakker. og det var ikke pga gjetting, men fordi gjest selv sa at det var det som skjedde. :tunge1:

Gjest snillegjesten
Skrevet

jeg irriterer meg iallefall ikke. Hun henger seg på det som er. Hun forklarer alt. Blir jo elt forvirret hva hun legger ut om seg selv.

Neivel...altså ikke irritert, men forvirra?

Da kan jeg ikke annet enn råde deg til å ikke la deg forvirre. :ler:

Hvorfor gidder du å skrive i denne tråden forresten?

Skrevet

Jeg har til vanlig et Nick, men velger å avstå fra det.

så som du ser, velger å skjule seg= baksnakke i rl?

Skrevet

Neivel...altså ikke irritert, men forvirra?

Da kan jeg ikke annet enn råde deg til å ikke la deg forvirre. :ler:

Hvorfor gidder du å skrive i denne tråden forresten?

flere en meg som kjeder seg i påska kanskje? :ler:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Morsom tråd.

Aline er da vel så snill atte. Tror vi t.o.m. har vært uenig også, uten at jeg har fått noe verre inntrykk av henne... :klø:

Skrevet

noen er vant til å diskutere vettu, andre er litt hårsåre!! :sjarmor:

Gjest snillegjest
Skrevet
noen er vant til å diskutere vettu' date=' andre er litt hårsåre!! :sjarmor:[/quote']

Ikke mobbe aline, hva med de uten hår? (solbrente de eller)

Skrevet
Alle registrerte KG-brukere med respekt for seg selv (inkludert meg selv :))' date=' har en Gjest som forfølger seg. Ta det som et kompliment ;).[/quote']

.. man kan jo håpe.. men det ser jo hvertfall ut til at jeg nærmer meg... :ler:

.. og her her jeg.... :wink:

- det hadde jeg faktisk vært flau over - tenk å "måtte" droppe nicket for å tørre å komme med kritikk av noen - det sier noe om å stå for meningene sine.

Vi har vel forskjellige oppfatninger av de som skriver på KG - men det er vel ikke mye tvil om at det står vesentlig mer respekt av en som står for det h*n skriver .. en en som bruker et gjestenick for når man skal "ta" noen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Og hva er så respekten av et Nick? Hallo....vi er på nett.

Nicket betyr ingens verden ting.

Det er det samme hva vi heter, du har ikke noe å forholde deg til uansett navn.

Kall deg marit eller Aline. For alt vi vet kan det sitte en hårete gammel mann bak disse navnene.

Du er på Internett, du sitter da ikke hjemme til noen.

Selv om noen påstår de har både forold,venner og sex på nett. Det er en illusjon å være på nett.

Hadde folk vert det de utgir seg for, så hadde de ikke brukt Nick, men navn.

Enkelte tror de er så betydningsfull at de tør ikke si hvilke landsdel de kommer fra engang.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Bruk av nick betyr faktisk en del ettersom det blir en slags identitet. Et spørsmål; hvis nicket ditt ikke betyr noe likevel, hvorfor da logge seg ut?

Gjest snillegjest
Skrevet

Kall deg marit eller Aline. For alt vi vet kan det sitte en hårete gammel mann bak disse navnene.

Selv om noen påstår de har både forold,venner og sex på nett. Det er en illusjon å være på nett.

Enkelte tror de er så betydningsfull at de tør ikke si hvilke landsdel de kommer fra engang.

Nå blir jeg alvorlig bekymret for deg. Det var de rosa pillene du skulle ta i dag...ikke de lysegrønne!!!

Gjest En annen gjest
Skrevet

Det det virkelig står respekt av, er å kunne diskutere på en sivilisert måte, og ikke rakke ned på folk så fort en ser sitt snitt til det.

Og gi deg selv en pause mht. det evinnelige tjaset om nick/ikke nick; om folk har lyst til å poengtere at man misliker en bestemt atferd hos noen her inne, så burde det være kritikken en fokuserer på, og ikke hvorvidt personenen som fremlegger kritikken er innlogget med nick eller ikke. En meningsytring er en meningsytring, uansett hvem som skriver. Kritikken blir ikke mindre reell om jeg logger meg på! Det dere først og fremst er opptatt av, hver gang en gjest kommer med innspill dere ikke liker (av og til noen sannhetens ord også, tenk!) er at dette blir sagt av en GJEST. Ågiidameg, da er kaklingen løs og dere legger fra dere pensumbøkene og starter opp egne tråder, skriver inn på Ris & Ros så det lukter svidd. :hoho: Ser ikke bjelken i deres egne øyne, men dere er jo unnskyldt, dere har jo NICKENE deres knyttet til hvert (?) innlegg dere knoter ned. Dere STÅR for det dere skriver. *applaus*

Jeg gir meg ende over av beundring for dere som tør å skrive det dere mener her inne med nick og greier og greier. SNAKK om ryggrad, SNAKK om meningers mot.

:hoho: Og så refererer jeg til de øverste to linjene i innlegget mitt, hvilket er det som faktisk burde diskuteres her. Men uten meg, for som sagt; visse ting forandrer seg aldri, bl.a. at jeg ikke kommer til å logge inn i denne tråden, ergo er ikke min mening relevant. :roll:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Internet en illusjon? :ler: Sett for mye på Matrix?

Skrevet
..Et spørsmål; hvis nicket ditt ikke betyr noe likevel, hvorfor da logge seg ut?

hadde akkurat tenkt å spør om det samme, men det som er praktisk når man er utlogget og skriver som gjest, er jo at man bare kan skylde på at "det vakke meg"....

feigingene!!

Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
bl.a. at jeg ikke kommer til å logge inn i denne tråden, ergo er ikke min mening relevant.  :roll:

Psst...du har gjort det. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Bruk av nick betyr faktisk en del ettersom det blir en slags identitet. Et spørsmål; hvis nicket ditt ikke betyr noe likevel, hvorfor da logge seg ut?

Ett spørsmål til deg: Hvorfor svarer du på innlegg skrevet av gjester, dersom nicket betyr så fryktelig mye?

Skrevet

Det er klart det er illusjoner - og at vi kan gi oss ut for å være hvem som helst.

Men likevel - man blir assosiert med nicet sitt - på godt og vondt - og man må "stå" for det man sier om man ikke er en anonym "Gjest" .. en av en hel haug som sier noe. Har Aline - eller Fighter eller LilleBille skrevet noe - vet faktisk "folk" at det er vi som har gjort det.

Og som Fighter skriver .. om ikke nicket ditt betyr noe .. hvorfor tør du da ikke står for kritikken med nicket - i stedet for å logge ut og være anonym for å kritisere en annen bruker.

Og ikke minst .. det er lettere å holde "folk" fra hverandre når man bruker nick..

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ett spørsmål til deg: Hvorfor svarer du på innlegg skrevet av gjester, dersom nicket betyr så fryktelig mye?

Det har vel litt med det at det du selv skriver ikke er sant. Vi leser også det som er skrevet av gjest. Men det er to ting jeg fortsatt ikke skjønner om du mener nick ikke er viktig. 1) Som jeg har spurt før: hvorfor logge seg ut om nicket ikke betyr noe? 2) Hvorfor har du nick i det hele tatt om det ikke betyr noe?

Skrevet
.. :hoho: Og så refererer jeg til de øverste to linjene i innlegget mitt, hvilket  er det som faktisk burde diskuteres her. Men uten meg, for som sagt; visse ting forandrer seg aldri, bl.a. at jeg ikke kommer til å logge inn i denne tråden, ergo er ikke min mening relevant.  :roll:

men det er jo DU om blander inn at du egentlig har ett nick, ikke jeg.

og denne "diskusjonen" burde ikke dreie seg om noe spesiellt, denne tråden er KUN til for at gjester (og andre) skal få snerre fra seg sin forvirrig/irritasjon og andre festlige følelser ovenfor meg her istedenfor å ødelegge andre tråder.

komme her å tro du kan bestemme over snikk-snakk.-diskusjonen min!! *fornærmet*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...