Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
og gjest; (du som har svart her altså) takk for forsøket, men ble ikke provosert, du kan ikke FØRST si du er snill, for SÅ å prøve å provosere, det må komme fra HJERTET assa!!

fra hjertet mann!! (kvinne, men hørtes mye kulere ut i mitt hode med "mann")

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuutakknemlig er du!!

Gjest Anonymous
Skrevet
Alle registrerte KG-brukere med respekt for seg selv (inkludert meg selv :))' date=' har en Gjest som forfølger seg. Ta det som et kompliment ;).[/quote']

Jeg gleder meg til jeg får min egen Gjest jeg :wink:

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Du kan få meg, men siden jeg ikke er slem så er jeg visst ubrukbar iflg. aline. :grine:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan du ikke gå i en barnehage å leke deg. Det er faktisk mange som har logget seg på som gjest bare pga deg.

Dette gjelder tidligere tråder også.

Du blir sur, ras og tverr om ikke dine ord blir stående som fakta.

Andre må ikke komme å vite noe som ikke du vet.

når man skriver her inne, så vet en jo ikke hvor alvorlig det er det man skriver. Du ser o ikke folk som skriver!

Du har fremstått som "ekspertisen" på flere debatter, men det er ikke alltid det henger på greip for deg heller.

Så kansje du kan gå deg selv i sømmene og gå litt stilt i dørene.. Ville være fint å beholde påskefreden!

Dine ømme tær kan ingen av gjestene her inne gjøre noe med,men desverre det er ikke alltid du får siste ordet.

Jeg har til vanlig et Nick, men velger å avstå fra det.

Gjest Anonymous
Skrevet
Kan du ikke gå i en barnehage å leke deg. Det er faktisk mange som har logget seg på som gjest bare pga deg.

Dette gjelder tidligere tråder også.

Du blir sur, ras og tverr om ikke dine ord blir stående som fakta.

Andre må ikke komme å vite noe som ikke du vet.

når man skriver her inne, så vet en jo ikke hvor alvorlig det er det man skriver. Du ser o ikke folk som skriver!

Du har fremstått som "ekspertisen" på flere debatter, men det er ikke alltid det henger på greip for deg heller.

Så kansje du kan gå deg selv i sømmene og gå litt stilt i dørene.. Ville være fint å beholde påskefreden!

Dine ømme tær kan ingen av gjestene her inne gjøre noe med,men desverre det er ikke alltid du får siste ordet.

Jeg har til vanlig et Nick, men velger å avstå fra det.

Skrevet
Kan du ikke gå i en barnehage å leke deg.

Meg du mener?

Skrevet

Der var du ja; Hei hei.

føltes det godt?

og rattleshake, da har jeg endelig blitt en registrert bruker med respekt for meg selv!!

det har nå vært stille rundt min styggedom (meg) siden jeg stod på vår alles kjære Millas svarteliste for lenge lenge siden.... endelig har jeg vist nok av ondskapen min igjen til at jeg nok en gang er blitt fordømt til barnehagen!!

Gjest en annen gjest
Skrevet

Believe it or not; det er flere av oss "gjester" (registrerte KG`ere) som synes Aline er, vel, hva skal man kalle det. Mindre oppegående? Bare det at hun mekker sammen en tråd som dette basert på noen få kommentarer rettet mot seg i en tråd, etter at hun selv har slengt med leppa i samme tråd langt flere ganger enn "gjest", sier vel sitt.

Jeg bryr meg ikke noe om å forfølge Aline, har aldri sagt noe om henne tidligere, dette er første gangen jeg kommenterer noe som helst rundt henne. Bare så det er sagt. Å innbille seg at man er KG`s badguy bare fordi man får en negativ kommentar, javel, tydeligvis nærtagen, men utrolig rart at en så nærtagen person kan være så latterlig frekk enkelte ganger. Ønsket er vel heller å skape litt blest rundt seg selv, og heller latterliggjøre kritikken man får, i stedenfor å skjerpe atferden sin litt.. Jatta.

Som du spør får du svar: Du startet denne tråden som en oppfordring til å si ifra dersom folk synes du er på jordet. Små kommentarer i andre tråder får du virkelig tåle, da du selv sørger for negative kommentarer til andre nær sagt daglig her inne. Blæh på deg!

Gjest snillegjesten
Skrevet

Egentlig helt utrolig?

Hvorfor gidder dere å bruke energi på å krangle på nett?

Hvis dere ikke tåler det aline skriver så kan dere vel bare la være å lese det.

Virker nærmest som galskap....eller iallefall veldig lite å gjøre.

Gjest En annen gjest
Skrevet

Du kan vel spørre Aline om det samme. Utrolig at hun alltid skal krangle i tråder hun engasjerer seg i, alltid kverulere om de minste ting. (Til og med lagne egne tråder som dette hvor hun kan harselere med folks meninger som hun tror det passer henne). Men når det er sagt så kan det være veldig komisk også, for hun avslører ofte total mangel på kunnskap om det hun snakker om.

Men nok om Aline, visse ting forandrer seg jo aldri.. Nå skal jeg nyte siste påskedagen i sola og så er jeg nesten 100% sikker på at Aline fører an denne tråden videre i det uendelige om hvor slem hun er, og så kommer LilleBille og resten av støtteapparatet og synger i flerstemt. Så reddes kanskje påska for de og. :hoho:

Gjest snillegjesten
Skrevet
Du kan vel spørre Aline om det samme. Utrolig at hun alltid skal krangle i tråder hun engasjerer seg i, alltid kverulere om de minste ting. (Til og med lagne egne tråder som dette hvor hun kan harselere med folks meninger som hun tror det passer henne). Men når det er sagt så kan det være veldig komisk også, for hun avslører ofte total mangel på kunnskap om det hun snakker om.

Men nok om Aline, visse ting forandrer seg jo aldri.. Nå skal jeg nyte siste påskedagen i sola og så er jeg nesten 100% sikker på at Aline fører an denne tråden videre i det uendelige om hvor slem hun er, og så kommer LilleBille og resten av støtteapparatet og synger i flerstemt. Så reddes kanskje påska for de og. :hoho:

Så la henne irritere seg da. Det viktigste for deg er vel at du ikke irriteres (og det er det kun du som bestemmer).

Skrevet

jeg tåler mange kommentarer jeg, fra fremmede gjester som ikke betyr noe.

det var ikke meg som bad oss slutte å krangle om person (meg) i andre tråden, det var moderator. :wink:

jeg synes det er helt greit med litt blest om meg jeg, følte meg jo litt glemt og litt snikk-snakkete liksom, og det går jo ikke an!! :ler:

denne tråden er for at dere gjester som gjennomskuer min håpløse meg skal få ut deres frustrasjon uten å ødelegge andres tråder. (og at jeg allerede har gjort det er virkelig en dårlig unnskyldning dersom dere mener dere bedre en neket meg, to feil skaper som kjent ikke en rett) :wink:

jeg har en kjedelig (men solrik) påske uansett, så noe moro må man jo finne på når man ikke har lyst å gjøre det man skal. :tunge1:

Gjest TomKrus
Skrevet

En lite interessant tråd, men herregud for noen ryggradløse kyllinger som må logge seg ut for å komme med kritikk.

Kids, er vel den beste betegnelsen. Antar dere er av typen som baksnakker folk i real life, framfor å ta det opp direkte med dem. Slike folk som er så flinke til å skape en hyggelig atmosfære på jobben, unnskyld i 9b, mente jeg. Det siste her var ironisk ment. Altså, det om den gode atmosfæren, ikke 9b.

Skrevet

Så la henne irritere seg da. Det viktigste for deg er vel at du ikke irriteres (og det er det kun du som bestemmer).

hva er det som irriterer meg?

men for å svare på spørsmålet som ble stilt til gjest fra gjest for så å kastes til meg; jeg gidder bruke tid på å "krangle" med gjester fordi jeg kjeder meg og ikke har lyst til å lese hele påsken men burde gjør det og er derfor ikke på fjellet og koser meg....

er dessuten pms og liker det!

så da krangler jeg gjerne med gjester, men helst på egnede steder som her på snikksnakk.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Ja, fy søren ass... :hoho::hoho::hoho:

Annonse
Skrevet

psst, tommern, du er klar over at du nå plasserer deg selv som en del av mitt støtteapparat og medsynger med billa?

men enig i poenget ditt, personlig setter jeg pris på å henvende meg direkte til problemene mine, uten å skjule meg, men så vet man jo hvor slem jeg er også da!! :sjarmor:

men vi er sånne kverulanter vettu TomKrus....

Gjest TomKrus
Skrevet
psst' date=' tommern, du er klar over at du nå plasserer deg selv som en del av mitt støtteapparat og medsynger med billa? [/quote']

Da har de ikke fått med seg alle gangene vi har kranglet/diskutert her inne.

Skrevet

selvsagt ikke, selektiv oppmerksomhet vettu!! :ler:

Gjest snillegjesten
Skrevet
hva er det som irriterer meg?

Aner ikke jeg vel. Jeg prøver bare å få uinnloggasinnagjest til å se livet litt mer i vinkel...eller no. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...