aline Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #201 Skrevet 30. mars 2005 joda, jeg vet det går over, men han var veldig "rett". og det er ikke pga redsel for å binde seg, mannen har vært gift i fem år, skilte seg for noen år siden og syntes vel bruddet var tøft selv om han ikke ville vært der igjen på en måte. så jeg tror det er mye redselen for å at det ikke skal gå, igjen, som gjør at han ikke tør. og det skjønner jeg jo, for sånn tenker stort sett jeg også. jeg har gått fra forhold før, fordi jeg ikke turte lenger, fordi jeg på en måte "visste" at det nok kom til å gå i stykker på ett tidspunkt, så da turte jeg ikke vente for lenge. hvor dumt det en er, så skjønner jeg følelsen hans. det er bare det at for en gangs skyld så hadde jeg klart å legge akkurat de samme følelsene til side og prøve å gi det en fair sjanse, og da tør ikke han. vet jeg kommer over det, vet det finnes flere fisker der ute, men akkurat nå savner jeg bare å høre at han vil likevel.
Væren Skrevet 30. mars 2005 #202 Skrevet 30. mars 2005 Ser du, Aline? Fighter og jeg er helt enige!!! Du fortjener en mann som kan være din 100%, og ikke en som ikke er klar! Din mann skal være klar som et egg, forstått???
aline Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #203 Skrevet 30. mars 2005 det er sant, jeg trenger en som virkelig tør, og som tør vise sin interesse.
Gjest Bellatrix Skrevet 30. mars 2005 #204 Skrevet 30. mars 2005 Skjønner at du vil ha han og savner han. Men neon ganger er det ikke til det beste for oss det vi tror er det. Og noen ganger må man bare bruke tiden til hjelp. Jeg har vært forelska i så utrolig mange før jeg møtte mannen. Og hadde jeg møtt mannen fem år før hadde vi aldri blitt sammen. Kanskje han fyren finner ut at han vil likevel, men kanskje må du vandre videre. Drømmemannen som faktisk er klar kan dukke opp hvor som helst når som helst.
aline Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #205 Skrevet 30. mars 2005 det er IKKE sånn at jeg setter meg på noe gjerde å venter altså, missforstå meg rett. jeg kommer ikke til å sitte å vente på at han skal endre mening. men det er jo liksom ikke lenger en siden i går at håpet mitt ble kappet brått og brutalt da, så foreløpig så er det trist, foreløpig savner jeg samtalene våre, fleipen, flørten og kosen det er å ha en å tenke på som man vet tenker på seg selv. er ikke i tvil om at jeg kommer til å møte en som er rett før eller seinere, hvor begge vil og begge er klare, men akkurat nå har jeg ikke truffet ham, og jeg savner ham som så ut til å være den. så foreløpig tillater jeg meg selv å være trist, savne, føle hvordan det føltes og føle etter hva jeg faktisk likte ved ham. så lærer jeg meg litt av det og, til neste gang.
Gjest Bellatrix Skrevet 30. mars 2005 #206 Skrevet 30. mars 2005 Klart det er trist. Skjønner deg kjempe godt. :klem2:
Gjest GreenSky Skrevet 30. mars 2005 #207 Skrevet 30. mars 2005 Venninna mi fortalte dette sist jeg ble dumpa. Temmelig metaforisk. - Det går alltid et tog. Du er sliten etter jobb, og har lyst på det første toget som kommer, fordi du vil komme deg raskt hjem. Alle de andre har også lyst på det toget, og klemmer seg sammen. Men, det kommer et like fint tog etterpå som har bedre plass. Det er ikke det samme som det første toget, fordi du hadde ekstra lyst på det, men før eller siden glemmer du det, også dukker det et nytt fint tog opp. Skulle du miste et tog, kommer det alltid et til, og hvis du har lyst til å hoppe av toget for å ta et annet, funker det også. Jeg begynte i alle fall å le da venninna mi sa dette, men det er jo sant.
LilleBille Skrevet 30. mars 2005 #208 Skrevet 30. mars 2005 Likte togmetaforen jeg .. og det går alltid et tog .. og heldigvis er ikke alle NSBs lokaltog
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #209 Skrevet 30. mars 2005 Se positivt på det, nå er du singel når drømmemannen dukker opp!
Superlammet Skrevet 30. mars 2005 #210 Skrevet 30. mars 2005 Venninna mi fortalte dette sist jeg ble dumpa. Temmelig metaforisk. - Det går alltid et tog. Du er sliten etter jobb, og har lyst på det første toget som kommer, fordi du vil komme deg raskt hjem. Alle de andre har også lyst på det toget, og klemmer seg sammen. Men, det kommer et like fint tog etterpå som har bedre plass. Det er ikke det samme som det første toget, fordi du hadde ekstra lyst på det, men før eller siden glemmer du det, også dukker det et nytt fint tog opp. Skulle du miste et tog, kommer det alltid et til, og hvis du har lyst til å hoppe av toget for å ta et annet, funker det også. Jeg begynte i alle fall å le da venninna mi sa dette, men det er jo sant. Faen når jeg jobba på Oslo S prøvde jeg å si det til folk, men ikke faen om de ville høre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå