Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
:hoho:  Der var du jo, gjest!

Det er mange gjester på KG, vi er alltid her, like it og not :sjarmor:

Skrevet
Hvem er patetisk og lager en egen tråd hvor hun fortsetter og fortsetter og..fortsetter..? Det er patetikeren Aline det!

vel, er det mer patetisk å kjede seg i en tulletråd på snikk-snakk en å kjede seg i en annens tråd som i utgangspunktet handlet om noe annet?

men det er klart, du er alltid mindre patetisk en meg gjest.

(beklager at jeg ikke svarte med det samme forresten, personlig har jeg sittet i solen og kost meg, nå må jeg gjøre litt igjen, så da er jeg her! :tunge1:

Gjest En annen gjest
Skrevet

Næmmen har du sittet i solen du da aline :kul: Pass på at du leser litt også da, vil jo ikke at du stryker på eksamen vettu. Det var voksenopplæringskurs du gikk på ja? For de som ikke har fullført ung.skolen? :ler:

Solen gjør deg visst litt matt, for du er ikke bare patetisk, men også fryyyktelig kjedelig.

Nå skal jeg ut i solen jeg også, og bli der med god samvittighet, for jeg har nemlig lest jevnt og trutt hele semesteret til mine eksamener.

:vinke:

Skrevet

er igrunne ikke i humør til å terges idag, så jadda gjest, selvsagt!! :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Og det værste var at man må jo selvfølgelig lese alle sidene :roll:

Eksamen om en uke jeg. Ikke begynt å lese enda..

Skrevet

selvsagt må man lese alle sidene cyan!! dette er jo underholdning på sitt beste! :wink:

har eksamen første uka i april jeg, men det går så bra cyan, rett og slett fordi vi er så ufattelig intelligente!! :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nemlig, jeg trenger ikke lese engang jeg. Jeg bare ser på bildene! Så smart er jeg!

Underholdning ja! Gjester duger vist til noe om ikke annet.

Gjest snillegjest
Skrevet
Nemlig' date=' jeg trenger ikke lese engang jeg. Jeg bare ser på bildene! Så smart er jeg!.[/quote']

Da er jeg mye smartere enn deg, for jeg trenger bare å gå forbi bøkene i en bokhandel og vips så sitter innholdet lagret i topplokket.

Men er nå litt ensomt på toppen da *gjesp* :ler:

Skrevet

:o Jeg er imponert snillegjest!!

Skrevet

Jeg er også imponert over Snillegjest! Det er fantastisk!

Gjest Anonymous
Skrevet

SAAATAAN som du iriterer meg, analinepinetinekline(og andre ting som rimer)!

Nå som jeg har logget meg ut kan jeg stå frem og si at det irriterer meg noe helt inn i ...ja, veldig langt inn!... at du har fått opptil flere faste brukere som forfølgelses"gjester"

Inntil jeg leste denne tråden levde jeg fortsatt med den vrangforestillingen at jeg hadde skikkelig edsvorne fiender av samme kaliber, men dine ser fordundre meg ut til å overgå mine. HELVETE!!

Analinepinetineklinerullegardine, du er ei barnehageskrullemøkkabitchinternettillusjonkjerring!

:evil:

Gjest gjest1
Skrevet

Analine er mitt ord :o tyv! Wannabegjesteheks!!! :o

Skrevet

hehe.... hehehehehehehehehehe.....

hehehehe...

trøffeltøffelbøffelknøffel

:tunge1:

Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
trøffeltøffelbøffelknøffel

:tunge1:

Der kan du se; det er mye lettere å finne på usaklige rim til ditt nick enn til mitt...

:sjarmor:

Analinepineklinetinegrinemarineamfetamine(nødrim)rullegardine

Skrevet

*furter* jeg VET...... :grine:

Skrevet

Nå sitter jeg her og er sabla glad for at jeg har et nick det er tilnærmet umulig å rime på!!! *puh* :oops:

Skrevet

hmmm.... værenpærenbæreblærensæretæren

:sjarmor:

Skrevet

Det var faktisk ikke morsomt, og heller ikke særlig bra rimet, Alinepalinegrinetryne! :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...