Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

siden vi driver og herper noen tråder med klaging på meg, kan vi ikke heller ta det her?

så kan du få ut all din frustrasjon over meg, og jeg kan reagere, uten at moderatorene trenger ta oss i øra i andres diskusjoner?

siden du er ett bedre menneske en meg her inne på KG regner jeg med at det ikke blir noe problem for deg å heretter øse din irritasjon over meg ut her inne istedenfor å ødelegge andre, uskyldiges tråder.

jeg tar gjerne i mot kritikk skjønner du, men om noen har så stort behov for å kritisere meg, så synes jeg vi kan ta det på egnet sted. :wink:

klem hakkaline

(og jada, barnslig er jeg også ser du!) :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

frekke gjestejævler overalt, verre enn en sinna nisse på speed jeg blir så sinna at de skal alltid hakke på enkeltbrukere! FORSVINN!

Gjest Bellatrix
Skrevet

Vi får litt gratis påskeunderholdning i hvert fall.

Skrevet

jeg er premenstruell og hærrrlig og synes faktisk det er litt gøy jeg å bli provosert, derfor ønsker jeg de velkommen i denne tråden, så får gjest ut sin frustrasjon over meg + at jeg får dagens lille provokasjon ut uten å ødelegge andre tråder.

:sjarmor::ler:

Skrevet
Vi får litt gratis påskeunderholdning i hvert fall.

joda, forsøkt på min bekostning, men pytt. :wink:

la dem underholde oss. :ler:

Skrevet

Har gjester mulighet til å skrive innlegg i dette forumet?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Nei. Hvis Aline venter svar, så må det eventuelt komme fra en som logger seg på.

Skrevet

:oops:

oj... har de ikke det nei... :oops:

sorry!!

da er det jo ganske bortkastet.

husket ikke det jeg. :oops:

:ler:

jaja, sorry gjest, tanken var god ihvertfall.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hvis ikke du får en moderator til å flytte den til snikk-snakk?

Skrevet

:idesmil: lurt Fighter!!!

verd ett forsøk...

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg er ikke så dum som jeg ser ut som, Og det skal dere være glad for. :ler:

Skrevet

hihi... jeg er et nek, så ække rart jeg ikke skjønte bedre. :ler:

men det KAN tolkes som oppigling til krangling, så det spørs om de vil flytte den.... :-?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Næh! Det går da bra. Trenger ikke bli krangling, heller. Ikke hvis folk har litt selvironi.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Vurderte å logge meg ut for å skrive et ironisk innlegg, men så gadd jeg ikke - bare lat som om jeg er en gjest:

ALINE! Du er så dum og kjærring at du ikke engang skjønner at det ikke går an å skrive innlegg i personlige meldinger som gjest!

Harru mensen, eller?

:oops: Nå ble jeg nesten litt flau av meg selv... men jeg håper det var til hjelp! :wink:

Skrevet

:ler:

takk for forsøket Bjørnsdatter!!

og yeay, nå ligger den på snikk-snakk!

og nei, jeg har ikke mensen, enda! :sjarmor:

Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Selv om jeg er en snill gjest som aldri har skrevet noe stygt til aline så skal jeg bidra nå når du spør så pent.

Det heter ikke enda når det er snakk om tid - da heter det ennå! :fy:

Og bare så du vet det aline, jeg misliker folk som retter på andres cyberrettskriving - så jeg strakk meg langt nå. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Selv om jeg er en snill gjest som aldri har skrevet noe stygt til aline så skal jeg bidra nå når du spør så pent.

Det heter ikke enda når det er snakk om tid - da heter det ennå! :fy:

Og bare så du vet det aline, jeg misliker folk som retter på andres cyberrettskriving - så jeg strakk meg langt nå. :ler:

Og aline - hvis du vil være slem tilbake, så kan du påpeke mangel på komma i svaret mitt over.

Skrevet

Du må da skjønne det Aline .. det er ikke noe morro å hakke på deg når de får lov.

(og du har ikke kommet til meg for å hakke is. :( . - men nå er vi ferdige - og min meget religiøse nabo er fortsatt venner med meg :) ).

Men du kan jo altids håpe at noen gjester tør å stå frem.... og større sjanse er det jo nå når den er kommet vekk fra personlige meldinger :wink:

Er glad det er noen som lager litt liv her inne og diskuterer litt jeg .. for i ferien blir det gjerne litt stille her inne..

Skrevet

oj.. har sittet i sola noen timer, så nå har jeg blitt så mild atte! :ler:

og Billa, hadde jeg hatt bil og visst hvor du bodde så skulle jeg selvsagt kommet og hakket is med deg!!

vi hakkere må jo jobbe sammen kan skjønne, men jeg (mitt nek) har jo ikke lappen og vet ikke hvor du bor... så da har jeg bare sittet i solen og lest til eksamen istedenfor.

og gjest; (du som har svart her altså) takk for forsøket, men ble ikke provosert, du kan ikke FØRST si du er snill, for SÅ å prøve å provosere, det må komme fra HJERTET assa!!

fra hjertet mann!! (kvinne, men hørtes mye kulere ut i mitt hode med "mann")

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Alle registrerte KG-brukere med respekt for seg selv (inkludert meg selv :)), har en Gjest som forfølger seg. Ta det som et kompliment ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...