AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Hei. Satt på omegle og fikk brukernavnet til ei på snap. la henne til og snakket litt med henne. Hun ha hun ikke hadde vært på omegle og at hun ikke hadde gitt ut kontoen sin. Jeg sa ok og spurte om alder og bilde. Jeg skal ikke lyve, jeg vil ha sexvenn eller kjæreste. Hun sa nei også sendte hun 4-5 spørsmål om alderen min før hun blokkerte meg. Jeg rakk ikke å svare. Noen minutter senere addet ei annen meg på snap og det første hun sa var ``du er pedofil``. Jeg fikk sjokk. Jeg spurte hvorfor hun kalte meg det og hun spurte om alderen min. Jeg var fortsatt i sjokk, så svarte ikke på det, men spurte hvem hun var. Hun har ikke svart meg så jeg blokkerte henne. Jeg er livredd for å bli anmeldt og satt i fengsel og miste sosial status. Jeg viste ikke at hun var mindreårig. er 19 selv. Jeg trodde jeg snakket med noen som var 16+. Jeg har snakket ``dirty`` med flere før noe jeg egetnlig hadde lagt fra meg, men prøvde altså ikveld. IKKE MER sier jeg bare. Jeg er livredd for hva som vil skje. Jeg er 90% sikker på at hun som kalte meg pedo var venn med hun jeg snakket med først, men jeg vet ikke med 100% sikkerhet... Hva kan skje? Anonymkode: 297c1...963
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 Du har ditt på det rene her.. Anonymkode: b225a...61c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #3 Skrevet 12. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har ditt på det rene her.. Anonymkode: b225a...61c Hva mener du? Anonymkode: 297c1...963
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #4 Skrevet 13. november 2018 Når du driver slik med folk du kjenner så dårlig at du ikke engang vet alderen på de så kan du jaggu bare svette litt. Jeg tror politiet kommer på døra di, tar deg med i varetekt mens de går igjennom PC, Nettbrett, Telefon og sjekker nettverksbruken din samtidig som de ransaker huset. Anonymkode: bcd88...780 1
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 13. november 2018 #5 Skrevet 13. november 2018 Når du holder på sånn så får du smake din egen medisin! Jeg har mange 1000følgere på snapchat og hver jævlah slike kommentarer eller dickpicks? Jeg screenshotter og hiver det ut på min kanl og får deg blokkert og rapportert! Heldigvis finner politiet LETT din ip-adresse, IKKE ok når folk er under 18år da får du ta konsikvensene også.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #6 Skrevet 13. november 2018 3 timer siden, TyrkiskPepper skrev: Når du holder på sånn så får du smake din egen medisin! Jeg har mange 1000følgere på snapchat og hver jævlah slike kommentarer eller dickpicks? Jeg screenshotter og hiver det ut på min kanl og får deg blokkert og rapportert! Heldigvis finner politiet LETT din ip-adresse, IKKE ok når folk er under 18år da får du ta konsikvensene også. Sendte henne to spørsmål om alder og om et sefile også fikk jeg høre at jeg er pedofil? Kan ikke taes for det såvidt jg vet Anonymkode: 297c1...963
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #7 Skrevet 13. november 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Når du driver slik med folk du kjenner så dårlig at du ikke engang vet alderen på de så kan du jaggu bare svette litt. Jeg tror politiet kommer på døra di, tar deg med i varetekt mens de går igjennom PC, Nettbrett, Telefon og sjekker nettverksbruken din samtidig som de ransaker huset. Anonymkode: bcd88...780 åja daså. sendte henne aldri noe upassende Anonymkode: 297c1...963
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #8 Skrevet 13. november 2018 legg fra deg snapchatten og snakk med jenter på vanlig måte. Anonymkode: 633e4...44f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #9 Skrevet 13. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: legg fra deg snapchatten og snakk med jenter på vanlig måte. Anonymkode: 633e4...44f det er planen nå ja Anonymkode: 297c1...963
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå