AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Hei! Jeg har tatt eggløsningstester de 4 siste dagene. Forventer el i morgen. Har tatt tester på morgenurin og alle har vært negative. Tok en i kveld og den var svakere strek på enn den jeg tok i dag tidlig. Det var den siste testen jeg hadde. Testene er fra billigetester.no. De stavene fra babyplan. Hadde det jeg nesten er sikker på var EL slim i går. Men ikke sett noe til det dagen før eller i dag. Har jeg hatt eggløsning? Og tolker man en svakere strek for at den sannsynligvis er over? Blir den sterkere og sterkere eller blir den bare sterk med en gang? Anonymkode: 106d0...fc3
hotfudge Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 vanskelig å si, ingen kan svare deg hundre prosent sikkert om du har hatt el eller ikke. styrken og lengden på styrken varierer.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #3 Skrevet 12. november 2018 2 minutter siden, hotfudge skrev: vanskelig å si, ingen kan svare deg hundre prosent sikkert om du har hatt el eller ikke. styrken og lengden på styrken varierer. Takk det skjønner jeg jo. Lurer mest på om det at streken er svakere nå kan bety at el har vært alt. Og om streken blir sterkere og sterkere fram mot el? Anonymkode: 106d0...fc3
hotfudge Skrevet 12. november 2018 #4 Skrevet 12. november 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk det skjønner jeg jo. Lurer mest på om det at streken er svakere nå kan bety at el har vært alt. Og om streken blir sterkere og sterkere fram mot el? Anonymkode: 106d0...fc3 testene mine blir sterkere mot el, men jeg har positiv flere dager. styrken på streken kan variere fra dag til dag sånn ellers egentlig
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #5 Skrevet 13. november 2018 11 timer siden, hotfudge skrev: testene mine blir sterkere mot el, men jeg har positiv flere dager. styrken på streken kan variere fra dag til dag sånn ellers egentlig Ok takk Anonymkode: 106d0...fc3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #6 Skrevet 13. november 2018 Noen som kum har EL slim 1 dag som kan si noe om dere får el etter eller før? Anonymkode: 106d0...fc3
hotfudge Skrevet 13. november 2018 #7 Skrevet 13. november 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som kum har EL slim 1 dag som kan si noe om dere får el etter eller før? Anonymkode: 106d0...fc3 jeg har ikke el slim.. men tror det kommer før, eller etter - hvem vet 😛
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå