Drakan Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Jeg drev å tenkte på dette, for jeg vet hvordan jeg ville reagert. Alltid har jeg hat planen klar, men det skjer heldigvis aldri noe. Tror jeg ville, om noen begynte å skyte rundt seg, og prøvd å rane en plass, så ville jeg sett dem dødt i øyet med et smil, og spurt hvorfor de gjør dette og om de vil prate om det. Ja... jeg ville faktisk gjort noe sånt. Det høres kanskje ut som verdens verste plan, men jeg har faktisk hindret vold flere ganger i livet når folk har festet. Jeg tror jeg har en aura som sier "Ikke føck med eller omkring meg, ellers stiller jeg deg til ansvar" og det har hittil ført til at jeg får kontroll i situasjoner andre ikke får kontroll. Selv om jeg har sosial angst o_O Kanskje jeg er en type forhandler personlighet? Så.. ja... jeg lurer dermed på normal reaksjon fra andre. Hva det ville vært. Jeg tenker det ikke er så normalt å gjøre som meg.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 Jeg jobber med akkurat dette daglig og vil på det sterkeste advare deg mot å spille helt. Nå jobber jeg ikke i skuddlinjen, men det kan fort skje både skyting og andre kriminelle ting. Jeg er alltid forberedt på jobb. Du skal adlyde ordre fra gjerningspersonen og ta opp mest mulig signalement som du kan gi videre til politet. Har du mulighet så løper du som faen vekk derfra og ikke snu deg tilbake. Søk dekning og varsle politiet. Spiller du helt, så kan du være den første som blir tatt av dage. Din reaksjon er høyst unorma og jeg sier det igjen, den er ikke anbefalt. Anonymkode: fa330...954 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #3 Skrevet 13. november 2018 3 timer siden, Drakan skrev: Jeg drev å tenkte på dette, for jeg vet hvordan jeg ville reagert. Alltid har jeg hat planen klar, men det skjer heldigvis aldri noe. Tror jeg ville, om noen begynte å skyte rundt seg, og prøvd å rane en plass, så ville jeg sett dem dødt i øyet med et smil, og spurt hvorfor de gjør dette og om de vil prate om det. Ja... jeg ville faktisk gjort noe sånt. Det høres kanskje ut som verdens verste plan, men jeg har faktisk hindret vold flere ganger i livet når folk har festet. Jeg tror jeg har en aura som sier "Ikke føck med eller omkring meg, ellers stiller jeg deg til ansvar" og det har hittil ført til at jeg får kontroll i situasjoner andre ikke får kontroll. Selv om jeg har sosial angst o_O Kanskje jeg er en type forhandler personlighet? Så.. ja... jeg lurer dermed på normal reaksjon fra andre. Hva det ville vært. Jeg tenker det ikke er så normalt å gjøre som meg. Det er sikkert mulig å finne verre planer, men planen din ligger nok i tetsjiktet ja. Ikke gjør det. Anonymkode: 9deba...cde
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #4 Skrevet 13. november 2018 Du vet aldeles ikke hva du ville gjort om noen begynte å skyte rundt deg, og jeg tror neppe du ville konfrontert en med våpen. Når noen begynner å skyte rundt seg, så kan en bli paralysert før en i panikk søker dekning og/eller løper vekk. Du høres i overkant naiv ut. Vær forsiktig med den evnen du har til å avlede/ berolige folk som utøver vold. Det du skal gjøre er å ringe politiet. Dette er noe av det mest banale jeg har lest her inne. Hvis du har den evnen du påstår, så bruk den til å berolige ufarlige mennesker. Anonymkode: 98ef4...ec0
Drakan Skrevet 13. november 2018 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber med akkurat dette daglig og vil på det sterkeste advare deg mot å spille helt. Nå jobber jeg ikke i skuddlinjen, men det kan fort skje både skyting og andre kriminelle ting. Jeg er alltid forberedt på jobb. Du skal adlyde ordre fra gjerningspersonen og ta opp mest mulig signalement som du kan gi videre til politet. Har du mulighet så løper du som faen vekk derfra og ikke snu deg tilbake. Søk dekning og varsle politiet. Spiller du helt, så kan du være den første som blir tatt av dage. Din reaksjon er høyst unorma og jeg sier det igjen, den er ikke anbefalt. Anonymkode: fa330...954 Jeg har aldri spilt helt.🤐 likevel, jeg handler ikke uten sammenheng og kaster meg foran et skytevåpen. Tanken er mer å prøve å skape en relasjon for å få mest mulig info ut av den kriminelle, og kanskje få dem til å endre sitt liv. Folk er mennesker, og ville aldri gjort noe uten å ha en grunn. Dessuten har jeg faktisk laget skisser av kriminelle til politi Det var noen som kom med falske penger og skulle betale i butikken, og jeg så jo med en gang at det var dårlige kopier fra en jævla skriver, så ba om ekte penger. Fikk også skriften til den kriminelle, mulig fingeravtrykk, og laget en skisse med signamentene til den kriminelle. Det eneste rare var at sjefen ikke kontaktet vaktene mens jeg avledet kvinnen med alle spørsmål og sånt. Etterpå var det jeg som stilte spørsmål ved "Hvorfor kalte vi ikke vaktene?", og det er fult mulig denne kriminelle svindlet flere butikker den dagen. 😕 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er sikkert mulig å finne verre planer, men planen din ligger nok i tetsjiktet ja. Ikke gjør det. Anonymkode: 9deba...cde Du vet ikke hva jeg ville gjort Jeg har håndtert mennesker med våpen før. Nordlending. Har opplevd folk knuse flasker som våpen, eller kniver. Var en gang jeg var i ********* ******** med en kriminell gjeng og jeg løste situasjonen uten problemer. 🦊 Jeg var ikke kriminell, jeg bare var der tilfeldigvis. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du vet aldeles ikke hva du ville gjort om noen begynte å skyte rundt deg, og jeg tror neppe du ville konfrontert en med våpen. Når noen begynner å skyte rundt seg, så kan en bli paralysert før en i panikk søker dekning og/eller løper vekk. Du høres i overkant naiv ut. Vær forsiktig med den evnen du har til å avlede/ berolige folk som utøver vold. Det du skal gjøre er å ringe politiet. Dette er noe av det mest banale jeg har lest her inne. Hvis du har den evnen du påstår, så bruk den til å berolige ufarlige mennesker. Anonymkode: 98ef4...ec0 Hm... jo. Jeg ville nok konfrontert noen med våpen, om de var tilregnelig i oppførsel. Noen som er utilregnelig derimot er ikke noen man konfronterer, våpen eller ikke våpen. Har så langt beroliget voldelige mennesker 😄 Regner med jeg er litt sånn fordi jeg har vokst i et voldelig hjem, så en kriminell er ikke like skummel som familie. Vanlige folk derimot, er noe jeg er livredd for å prate med. De ufarlige blir min frykt i normal hverdag. Ser jo selv at oppførselen min ikke vil regnes normalt, så gi heler eksempler på egen oppførsel ved slik situasjon. Kanskje jeg lærer noe?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #6 Skrevet 13. november 2018 2 timer siden, Drakan skrev: Jeg har aldri spilt helt.🤐 likevel, jeg handler ikke uten sammenheng og kaster meg foran et skytevåpen. Tanken er mer å prøve å skape en relasjon for å få mest mulig info ut av den kriminelle, og kanskje få dem til å endre sitt liv. Folk er mennesker, og ville aldri gjort noe uten å ha en grunn. Dessuten har jeg faktisk laget skisser av kriminelle til politi Det var noen som kom med falske penger og skulle betale i butikken, og jeg så jo med en gang at det var dårlige kopier fra en jævla skriver, så ba om ekte penger. Fikk også skriften til den kriminelle, mulig fingeravtrykk, og laget en skisse med signamentene til den kriminelle. Det eneste rare var at sjefen ikke kontaktet vaktene mens jeg avledet kvinnen med alle spørsmål og sånt. Etterpå var det jeg som stilte spørsmål ved "Hvorfor kalte vi ikke vaktene?", og det er fult mulig denne kriminelle svindlet flere butikker den dagen. 😕 Du vet ikke hva jeg ville gjort Jeg har håndtert mennesker med våpen før. Nordlending. Har opplevd folk knuse flasker som våpen, eller kniver. Var en gang jeg var i ********* ******** med en kriminell gjeng og jeg løste situasjonen uten problemer. 🦊 Jeg var ikke kriminell, jeg bare var der tilfeldigvis. Hm... jo. Jeg ville nok konfrontert noen med våpen, om de var tilregnelig i oppførsel. Noen som er utilregnelig derimot er ikke noen man konfronterer, våpen eller ikke våpen. Har så langt beroliget voldelige mennesker 😄 Regner med jeg er litt sånn fordi jeg har vokst i et voldelig hjem, så en kriminell er ikke like skummel som familie. Vanlige folk derimot, er noe jeg er livredd for å prate med. De ufarlige blir min frykt i normal hverdag. Ser jo selv at oppførselen min ikke vil regnes normalt, så gi heler eksempler på egen oppførsel ved slik situasjon. Kanskje jeg lærer noe? Du er jammen meg svært naiv, men bare kjør løpet ditt. Det er for sent å angre når du ligger skutt eller knivstukket igjen, men det er ikke mitt problem. Anonymkode: fa330...954 1
Drakan Skrevet 13. november 2018 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er jammen meg svært naiv, men bare kjør løpet ditt. Det er for sent å angre når du ligger skutt eller knivstukket igjen, men det er ikke mitt problem. Anonymkode: fa330...954 Nei det er ikke, så du trenger ikke kommentere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå