Gå til innhold

Dere normalvektige. Hadde foreldrene dine reagert om du ble sammen med en lubben person?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener absolutt ikke feit! Men sånn 10 kilo over normalvekt, ikke noe særlig mer enn det.

Anonymkode: 7f107...2c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sammen med en, han har litt mage, men løper halvmarathon. Foreldrene mine kommenterte magen (til meg) en gang, men ikke mer enn det. Det angår dem jo heller ikke.

Anonymkode: e6774...7b5

• Liker 1
Skrevet

Nei. Mine foreldre snakker ikke om andre menneskers vekt eller utseende forøvrig. 

Anonymkode: be60a...6c5

• Liker 10
Skrevet

det har jeg aldri tenkt på, det var et veldig rart spørsmål. Men for å svare på det så nei, de hadde nok ikke brydd seg.

Anonymkode: ab735...7ee

• Liker 4
Skrevet (endret)

What ? Om jeg hadde kommet hjem med  en mann som var Blå, -veide 270 Kg.

Og erklært at jeg var Homse. Hadde de (RIP), neppe løfta på ett øyebryn, seriøst..! (Om han ikke var slem!).

( Seff. MITT VALG ! ).

A. (CAVE: Fnatt)

Endret av Sliten&kjørt51
  • Liker 1
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Nei. Det hadde de ikke brydd seg om. Det viktigste for dem er at jeg er med en som er bra for meg og jeg for han.

Skrevet

Definitivt

Anonymkode: 72d04...fd7

Skrevet

Alle mine kjærester har vært større enn normalvektig. Det er det jeg liker best. Foreldrene mine har aldri sagt noe. 

Skrevet

De hadde ikke brydd seg en plass. De bryr seg mer om personligheten til personen. 

• Liker 2
Skrevet

Moren min var veldig utseendefiksert, særlig når det kom til vekt. Da jeg traff mannen min sa hun at han aldri kom til å bli slank og at utviklingen hans bare kom til å gå én vei. Hun hadde rett i begge deler. Men han kompenserte med vakre øyne, dype smilehull og et smil som lyser opp rommet, så hun overså de ekstra kiloene og forgudet svigersønnen sin.

Anonymkode: 92704...b92

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor er det så fokus på samliv å vekt??

Jeg er sammen med kjæresten min som er 120 kilo og jeg er rundt 86. Hva så??

Hvorfor skal jeg vet meg om hva alle andre tenker om vekta.. Herregud. Vær da fornøyd med kroppen man har!!

Anonymkode: 81bd8...d7c

• Liker 2
Skrevet

Nei, de er heldigvis for velutdannede til det :-)

Anonymkode: 28e0f...7c6

• Liker 2
Skrevet

Så lenge det ikke er snakk om skadelig oppførsel, så kommenterer ikke foreldrene kjæresten min negativt på noe vis, nei (har aldri hatt en skadelig kjæreste altså, men regner med de hadde sagt fra da)

Anonymkode: e8bc3...f1a

• Liker 1
Skrevet

Nei 

Anonymkode: 29396...77f

Skrevet

Ja, dessverre 😣 Mamma har alltid vært opptatt av vekt, og i de periodene jeg har gått opp (ifm graviditet) har hun kommentert det ("du går sikkert ned igjen"). Så jeg er veldig farget av dette, og dumpet en utrolig fin fyr pga litt for stor mage (typ 10 kg overvekt...)

Anonymkode: 2fa52...d47

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dessverre 😣 Mamma har alltid vært opptatt av vekt, og i de periodene jeg har gått opp (ifm graviditet) har hun kommentert det ("du går sikkert ned igjen"). Så jeg er veldig farget av dette, og dumpet en utrolig fin fyr pga litt for stor mage (typ 10 kg overvekt...)

Anonymkode: 2fa52...d47

Seriøst?

Det høres jo helt vilt ut!

Men altså - nei, foreldre ville nok ikke kommentert og dersom det hadde skjedd ville jeg jo sagt ifra. 

Anonymkode: a5888...ad3

• Liker 3
Skrevet

Nei. Foreldrene mine vet at utseende ikke er det viktigste. De vet også at vekta er noe man kan gjøre noe med om det skulle gå så langt at det blir farlig. Heller overvektig enn narsissistisk feks.

Som de sa når de møtte mannen min første gang «hvis hun har gått god for deg, så gjør vi også det». Ferdig snakka.

Anonymkode: 6592a...376

• Liker 1
Skrevet

Mine søsken og jeg har kun hatt "normalvektige" partnere. Sikkert noen med litt ekstra å ta i, men ingen overvekt. Tror nok mine foreldre ville gitt en kommentar om det til meg, men mest fordi fedme er helsefarlig og alle i min familie har et normalt fokus på helse og kosthold for å holde seg i god form og forebygge sykdom 😊

Anonymkode: 37f04...db2

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mine søsken og jeg har kun hatt "normalvektige" partnere. Sikkert noen med litt ekstra å ta i, men ingen overvekt. Tror nok mine foreldre ville gitt en kommentar om det til meg, men mest fordi fedme er helsefarlig og alle i min familie har et normalt fokus på helse og kosthold for å holde seg i god form og forebygge sykdom 😊

Anonymkode: 37f04...db2

Kan vel diskuteres hvor normalt det er å kommentere 10 kg overvekt hos potensielle svigerbarn.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror de hadde synes det var rart i og med at jeg har alltid vært tynn og er opptatt av trening og kosthold og de kjærestene jeg har hatt og har er muskuløse og slanke om jeg plutselig skulle dratt med en som er overvektig. Det handler vel mer om hvordan de kjenner meg enn om at de hadde synes det var rart sånn generelt med en mann som veide et par kilo for mye. 

Anonymkode: 569fe...0b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...