AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Etter å ha kommet i kontakt med mitt største forbilde så begynner jeg å lure "Hvorfor er jeg så heldig??" Jeg er ei jente på 22 år og som har tidligere blitt mobbet. Jeg har strevd med angst og depresjon som enda kommer og går, men jeg gir aldri opp. Jeg har strevd en del, som jeg tror har gjort til at jeg ikke gir meg før jeg får til ting som jeg ønsker. Jeg har mye drømmer og jeg føler jeg kommer meg nærmere og nærmere mål. Selvfølgelig med mye jobbing, men jeg får ofte til det som jeg ønsker. Jeg har ei forbilde som er ganske kjent skuespiller i Los Angeles. Og vi kommuniserer med hverandre på twitter i form av at hun liker mye av det jeg kommenterer av det hun legger ut, og hvis jeg skriver noe til hun. Jeg har også fått en signert bok av hun. Hvorfor skjer dette akkurat meg? Jeg elsker det, men jeg ser mange andre som prøver og ikke får det til. Av alle så blir jeg valgt. Bank i bordet for at det fortsetter. Hva er det som gjør at jeg får til ting som jeg drømmer om av alt, mens andre jobber enda mer for sine drømmer. Bank i bordet for at jeg er like heldig fremover Anonymkode: c4ab4...325
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå