Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #1 Skrevet 27. mars 2005 Det har vert diskutert i metervis her inne før. Det var en stor artikkel om det i dagbladet i går. Gikk på undersøkelser og det var par som var interjuet. jeg ar sagt tidligere at det er noe som kan ramme alle. artikkelen viser at det rammer alle par. 3 av 4 ektepar vil oppleve dette. Vi vil ikke tro det at det skal ramme oss. vi stoler fult på den vi bor i lag med, og den person stoler på oss. Enda så skjer det. jeg var jo en stor motstander og synes det var noe grusomme greier. Så ble jeg rammet selv. kan opplyse at jeg har vert gift i mange år. det var bare tilfeldig at det skjedde. Angrer ? Nei. Dårlig sammvittighet? ja. Det også blekner etterhvert. Jeg er ferdig med det og gjort opp med meg selv. Hverken han eller jeg ville risikere våres ekteskap. vi reiser begge to i jobb, så vi har kunne hatt muligheten til å fortsette, men vi fortsetter som gode venner og ikke noe mere. Vi snakker om ting som er vanskelig. ting på hjemmebane osv. vi har begge to slite mye. Tilfeldigvis fikk jeg høre om at hans kone bruker kg for mange av ting hun lurer på. jeg sa ingenting om at også jeg er der. jeg vet ikke hvem hans kone er. Kjenner bare til hvordan hun ser ut. det kan jo hende jeg har tastet med henne her inne for alt jeg vet. Det kan jo hende vi har diskutert utroskap sammen her inne også. jeg vet hun er stor motstander av det i dag selv om hun kom sammen med sin mann da han var gift forige gang.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #2 Skrevet 27. mars 2005 Er dette din måte å få fortalt dette til kona på? Du kan vel bare ringe henne vel? Begge deler vil vel gi samme resultat; enten kaster hun ham ut (og du får det kanskje som du vil), eller så vokser de på det og holder sammen.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #3 Skrevet 27. mars 2005 Er dette din måte å få fortalt dette til kona på? Du kan vel bare ringe henne vel? Begge deler vil vel gi samme resultat; enten kaster hun ham ut (og du får det kanskje som du vil)' date=' eller så vokser de på det og holder sammen.[/quote'] Skjønte ikke greia jeg heller, men fint de hadde vett til å stoppe til slutt.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #4 Skrevet 27. mars 2005 Er dette din måte å få fortalt dette til kona på? Du kan vel bare ringe henne vel? Begge deler vil vel gi samme resultat; enten kaster hun ham ut (og du får det kanskje som du vil)' date=' eller så vokser de på det og holder sammen.[/quote'] E du på tuppa i dag? eller trodde du kansje det var din mann nei, det er et glemt kapittel og har ingen tanker om å røpe noe. det med kona var vel en bisetning i disse utroskapstråder. Det er masse folk som er utro og like mange som er på kg, så enter lapp av.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #6 Skrevet 27. mars 2005 Det er nok ikke min mann, nei. Han ville nok ikke sett i din retning. Bare det at du er utro eller villig til det, ville vært nok til at han aldri ville vurdert deg som venn en gang.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #7 Skrevet 27. mars 2005 Jeg trodde heller aldri at min mann ville gjøre det.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #8 Skrevet 27. mars 2005 Hvem er hvilken og hva er hvorfor noen så katten med nabobikkja?
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #9 Skrevet 27. mars 2005 Jeg står fram, der er min mann! Jeg er så glad du kunne gi han det jeg ikke giddet. Takk!
Gjest Madam Felle Skrevet 27. mars 2005 #10 Skrevet 27. mars 2005 Beklager, men det blir for dumt. hva ønsker du å oppnå med å skrive slikt her inne? Få mange til å eventuelt bli paranoid? Vel beklager, men de fleste vil nok bare le rått av deg, fordi du neppe er særlig seriøs.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #13 Skrevet 27. mars 2005 Beklager' date=' men det blir for dumt. hva ønsker du å oppnå med å skrive slikt her inne? Få mange til å eventuelt bli paranoid? Vel beklager, men de fleste vil nok bare le rått av deg, fordi du neppe er særlig seriøs. [/quote'] Misforstår dere noe? jeg kunne vel sagt at hun leste vg hver da eller noe, men da jeg først hørte det tenkte je ups,ups. Hvor mange tusen er det ikke som er på kg da? Ingen fare, her stoler jo alle på sin mann. Det var ikke det som var poenget heller. vi har jo hatt tråd før hvor vi fortalte at vi IKE fortalte noen at vi brukte kg. Og hvorfor ikke? Det er mye vi disluterer her inne. både menn og kvinner, muligheten for de vi har skrevet om bruker kg er stor? mange brukere. Om noen skulle bli paranoid her inne, så er det ille. jeg har aldri tenkt over det før jeg fikk vite dette., men det er jo ikke så rart da. Så får jeg beklage og unnskylde mitt feiltrinn i noens øyne. Om det en trøst så er det et avsluttet kapittell. Og damen vet jo ikke noe om det, hun aner ikke noe om meg og hun aner heller ikke noe om det som ar skjedd med sin mann. her har man en tendens til å lage problemer ut a ingenting. Snakker meg om å være paranoid. f det er så mange som er utro at det skal jo klaffe om ikke noen av kvinnene er her inne da.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #15 Skrevet 27. mars 2005 Jeg er fast bruker her inne og har fulgt med i disse utroskapstrådene. De har vært av spesiell interesse, siden min mann har hatt et forhold til en annen kvinne. Jeg var av de som hardnakket påstod at jeg aldri trodde min mann ville gjøre noe slikt, at man kunne bli forelsket, men hadde et valg, at jeg stolte fullstendig på han osv. Siden vi har valgt å fortsette forholdet vårt, har jeg ikke lyst til å stå fram her. Feigt? Kanskje er det feigt. Ofte vil de som opplever utroskap slite med følelsen av å ikke ha vært god nok. Irrasjonelt, men dette er så ferskt at jeg sliter litt der enda. Selvfølgelig har både menn og kvinner her inne vært utro. Ikke for å fyre oppunder, men min mann nektet hardnakket, selv om jeg konfronterte han med det. Til slutt fant jeg bevis. Han hadde trodd forholdet skulle gå over av seg selv og at livet skulle gå videre. Så jenter; om dere ser de klassiske tegnene på utroskap, kan jeg garantere dere at dere har en jobb å gjøre.
Gjest Bellatrix Skrevet 27. mars 2005 #16 Skrevet 27. mars 2005 Så ble jeg rammet selv. kan opplyse at jeg har vert gift i mange år. det var bare tilfeldig at det skjedde. Angrer ? Nei. Dårlig sammvittighet? ja. Det også blekner etterhvert. Jeg er ferdig med det og gjort opp med meg selv. Rammet selv? Trodde det var du som var utro her? Tilfeldigvis fikk jeg høre om at hans kone bruker kg for mange av ting hun lurer på. jeg sa ingenting om at også jeg er der. jeg vet ikke hvem hans kone er. Kjenner bare til hvordan hun ser ut. det kan jo hende jeg har tastet med henne her inne for alt jeg vet. Det kan jo hende vi har diskutert utroskap sammen her inne også. jeg vet hun er stor motstander av det i dag selv om hun kom sammen med sin mann da han var gift forige gang. Og dette skriver du ikke for å gjøre folk paranoide?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå