Gå til innhold

Dickpicks en fordel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen liker å få dickpicks ut av det blå.. Men sier at stemningen mellom deg og daten er bra, sende litt halvnakne bilder og han sender en dickpick. 

Du syntes kanskje det ikke var særlig tennende og svarer med et smil. Noen dager etterpå så skal dere møtes, er det da enklere å møtes for dere har allerede sett pikken og den så helt vanlig ut? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mottatt bilder, å det er mer avtennende enn noe annet. Menn som sender bilde av snoppen sin er ikke det jeg er på utkikk etter for å være ærlig. Å aldri om jeg hadde sendt noen bilder av meg selv til en Date, gjør folk det uten å tenke konsekvenser? 

Anonymkode: 62d1e...2ea

• Liker 15
Skrevet

Nei, det er absolutt ikke enklere å møte noen når man har sett pikken deres. Nå sender jeg heller ingen halvnakne bilder til noen jeg ikke har møtt, og det er så vidt jeg sender bilde av føttene mine uten sokker og bukse på etter jeg har dusjet eller når jeg ligger i senga til kjæresten min til og med. Synes nakenhet er noe som ikke hører hjemme i sosiale medier. 

Anonymkode: 7c31e...ba6

• Liker 8
Skrevet

Det spørs på fyren. Personlig liker jeg dickpics og spesielt runkevideoer, men så ser jeg jo at de som sender dette generelt ikke er datemateriale. Derfor er jeg skeptisk til det. For det er gjerne ikke bare meg de sender det til. 

Anonymkode: c0d17...367

• Liker 3
Skrevet

Nei. Dickpicks = slett og blokker umiddelbart, det blir altså aldri et treff, men bare prøv å rasjonaliser blottertrangen din du... :roll:

Anonymkode: cac4c...513

• Liker 17
Skrevet

Man sender kun dickpics om jenta har spurt om å motta det/det er tydelig at hun vil ha det.

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, Katten.2.0 skrev:

Man sender kun dickpics om jenta har spurt om å motta det/det er tydelig at hun vil ha det.

Dette! Da vet jentene hva dem får når de skal gå til sengs. 

• Liker 1
Skrevet

Enklere å møtes fordi kuken så vanlig ut? :ler: 

• Liker 7
Skrevet

Eneste fordelen jeg ser med dickpick er at jeg da vet at jeg ikke skal ha noe videre kontakt. 

Ganske praktisk egentlig for da kaster jeg ikke bort mer tid. 

• Liker 21
Skrevet
2 minutter siden, Pillow of Dragon skrev:

Dette! Da vet jentene hva dem får når de skal gå til sengs. 

Nei. Tror du virkelig man kan definere hvor god noen er i senga basert på et dårlig bilde av en ekkel ståkuk? :ler: Har du i det hele tatt noen form for seksuell erfaring?

Anonymkode: cac4c...513

• Liker 13
Skrevet
19 minutter siden, Pillow of Dragon skrev:

Ingen liker å få dickpicks ut av det blå.. Men sier at stemningen mellom deg og daten er bra, sende litt halvnakne bilder og han sender en dickpick. 

Du syntes kanskje det ikke var særlig tennende og svarer med et smil. Noen dager etterpå så skal dere møtes, er det da enklere å møtes for dere har allerede sett pikken og den så helt vanlig ut? 

Nei. Hvis er fyr sender dp. hadde jeg kutta kontakten tvert. Jeg kunne aldri datet en idiot. 

Anonymkode: 40b2d...f08

• Liker 12
Skrevet

Nei virkelig ikke. Jeg kan ikke få sagt hvor uinteressert jeg er i å se tissen til en jeg ikke engang har hatt sex med. Det er utrolig avtennende, og det forundrer meg stort at det er menn som tror damer flest synes dette er digg. 

Har jeg og mannen en relasjon, vi har hatt sex og sender bilder til hverandre, så er saken en helt annen - da er det ikke bare en tilfeldig penis men penisen til en mann jeg kjenner og har hatt det gøy med.

Anonymkode: fd6dd...5a2

• Liker 7
Skrevet

Svar med: ÅHHHH SÅ SØT DEN ER. JEG ER I KLUBB MED NOEN VENNINNER I KVELD SOM OG SYNTES DEN VAR HELT NUSSELIG. KOS DEG MASSE LILLE VENN. 

Anonymkode: 58fe7...63c

• Liker 8
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svar med: ÅHHHH SÅ SØT DEN ER. JEG ER I KLUBB MED NOEN VENNINNER I KVELD SOM OG SYNTES DEN VAR HELT NUSSELIG. KOS DEG MASSE LILLE VENN. 

Anonymkode: 58fe7...63c

Enig! Svar meg gjerne slik! :nigo:

Skrevet

Jeg syns det er skummelt, at så mange menn fortsatt ikke har fått med seg at dicpic, før man spør etter det selv, er turnoff. 

Samtykke folkens, samtykke! 

• Liker 10
Skrevet

Hvis en jeg datet og hadde god stemning med hadde sendt et random dickpic hadde jeg nok ikke ville møte han igjen. Det er så kleint å se pikken til noen på et bilde før du har sett den i virkeligheten.

Anonymkode: 99409...2b0

• Liker 6
Skrevet

Er du tvil er du ikkje i tvil, ikkje send den.

Anonymkode: 9cb81...369

• Liker 1
Skrevet

Om noen sender kukk bilder, så møter jeg dem faen ikke. 
Om de sender det etter en avtale er inngått om å møtes, så vil jeg si beint ut "Beklager, men jeg møter ikke folk som ikke respekterer mennesker, lykke til i jakten videre"

• Liker 3
Skrevet

Det spørs jo på foranledningen til at det sendes. Noen ganger passer det vel inn.

Skrevet

Om jeg for en eller annen grunn hadde spurt etter et bilde, da er det jo greit. Men ut av det blå. Nope 😑 not cool! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...