AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Hei! Jeg har endelig bestemt meg for å starte å trene etter flere års opphold. Men jeg vet ikke ikke hvilken Sats/Elexia jeg skal velge (ønsker å kun velge medlemskap som har 2 sentre for det er billigere). Derfor lurer jeg på om det er noen som kan anbefale meg et hyggelig senter med et relativt godt utvalg på gruppetimer, men som ikke har altfor mye trynefaktor. Jeg har bare prøvd solli plass tidligere og likte ikke det senteret noe særlig. En hyggelig atmosfære hvor det er "lov" å være nybegynner er viktigere enn det aller beste utvalget på timer. Ellers er alle sentere i oslo relevant, da jeg bor i sentrum og kommer meg litt til de fleste plasser. Blir veldig glad for alle svar Anonymkode: 9cfee...46b
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 Evn andre treningsentre enn sats/elexia hvis noen heller har noen anbefalinger der Anonymkode: 9cfee...46b
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #5 Skrevet 12. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bislett Anonymkode: 66d46...cd1 Kan du si hvorfor? Anonymkode: 9cfee...46b
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #6 Skrevet 12. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du si hvorfor? Anonymkode: 9cfee...46b Størst av sentrene i Oslo (tror jeg) og et såkalt flaggskip i kjeden. Anonymkode: 66d46...cd1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #7 Skrevet 13. november 2018 Jeg har hørt at colosseum har best utvalg av timer, men at det også alltid er veldig veldig mye folk der. er det noen av sentrene som har godt utvalg og ikke alt for fullt? eller får man bare en av delene kanskje? 😄 Anonymkode: 9cfee...46b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå