AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Prøvde å teste dette i dag, spiste ikke noe før klokka 17.30 og hele dagen gikk jeg rundt og var stresset, skjelvende hender og veldig surrete i hodet! Hvordan blir du når du går mange timer uten å spise? Anonymkode: 48214...203
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 Totalt ufokusert, slapp, svimmel, øresus, og helt ubrukelig Anonymkode: 8d211...0e0 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #3 Skrevet 12. november 2018 Blir sånn som deg, stresset, skjelver, stammer, svimmel... men det er ikke etter en halv dag, men etter 5-6 timer bare.... Anonymkode: 56856...f7e 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #4 Skrevet 12. november 2018 Så lenge jeg spiser frokost går det bra i mange timer. Eneste er at magen skriker. Men uten frokost blir jeg slapp, hodepine, skjelven osv. Anonymkode: ab927...22f
Gjest Krampus Skrevet 12. november 2018 #5 Skrevet 12. november 2018 Jeg kan lett gå hele dagen uten mat og ikke kjenne noen symptomer på det før lunsjtider neste dag. Syns mat og spising er så vanvittig kjedelig at jeg aldri har vent kroppen min til faste rutiner rundt måltider. Kanskje det er derfor.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #6 Skrevet 12. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir sånn som deg, stresset, skjelver, stammer, svimmel... men det er ikke etter en halv dag, men etter 5-6 timer bare.... Anonymkode: 56856...f7e Men hvis man fortsetter slik i noen dager til, vil man bli vant til det og slippe at kroppen reagerer sånn? ts Anonymkode: 48214...203
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #7 Skrevet 12. november 2018 2 minutter siden, Merricat skrev: Jeg kan lett gå hele dagen uten mat og ikke kjenne noen symptomer på det før lunsjtider neste dag. Syns mat og spising er så vanvittig kjedelig at jeg aldri har vent kroppen min til faste rutiner rundt måltider. Kanskje det er derfor. Hvor lenge har du hatt en slik livsstil? ts Anonymkode: 48214...203 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #8 Skrevet 12. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvis man fortsetter slik i noen dager til, vil man bli vant til det og slippe at kroppen reagerer sånn? ts Anonymkode: 48214...203 Jeg tror jeg ville besvimt. Har holdt på å skje flere ganger. Anonymkode: 56856...f7e
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #9 Skrevet 12. november 2018 Det har vært dager der jeg har gått i 6-7 timer uten mat på jobb fordi jeg ikke har hatt tid, og da blir jeg surere og surere og ufokusert og slapp og får magesmerter og alt er bare fælt. 3 minutter siden, Merricat skrev: Jeg kan lett gå hele dagen uten mat og ikke kjenne noen symptomer på det før lunsjtider neste dag. Syns mat og spising er så vanvittig kjedelig at jeg aldri har vent kroppen min til faste rutiner rundt måltider. Kanskje det er derfor. Jeg synes også generelt at mat og spising er vanvittig kjedelig. Det kan ha med at jeg har vært tarmsyk store deler av livet. Jeg har dog fått innprentet viktigheten av små, hyppige måltider og det er viktig å spise selv om man ikke har særlig lyst. Kroppen kan absolutt vendes til faste måltidsrutiner og det anbefaler jeg at du prøver. Anonymkode: b6179...76f
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #11 Skrevet 12. november 2018 Jeg faster 16 timer hvert døgn og er helt normal. Anonymkode: ced39...20b 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #12 Skrevet 12. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvis man fortsetter slik i noen dager til, vil man bli vant til det og slippe at kroppen reagerer sånn? ts Anonymkode: 48214...203 Tja, jeg klarte å venne meg til å spise en gang i døgnet, ca kl 17 hver dag og jeg reagerer fort med slapphet om jeg ikke spiser. Men det gikk gradvis over, verst første dagene. Holdt på noen uker, det gikk bra. Men nå spiser jeg 2-3 måltider hver dag. Anonymkode: 36e4d...312
Gjest Krampus Skrevet 12. november 2018 #13 Skrevet 12. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: eg synes også generelt at mat og spising er vanvittig kjedelig. Det kan ha med at jeg har vært tarmsyk store deler av livet. Jeg har dog fått innprentet viktigheten av små, hyppige måltider og det er viktig å spise selv om man ikke har særlig lyst. Kroppen kan absolutt vendes til faste måltidsrutiner og det anbefaler jeg at du prøver. Anonymkode: b6179...76f Det har jeg ingen interesse av. Jeg syns det er helt greit at jeg kan gå uten mat uten å bli uvel og humørsyk, en mindre ting å stresse med i hverdagen. Har funket i mange mange år. Er normalvektig, sunn og frisk, så det funker for meg.
Gjest Krampus Skrevet 12. november 2018 #14 Skrevet 12. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har du hatt en slik livsstil? ts Anonymkode: 48214...203 20 år kanskje. Siden jeg var unge. Det er ikke en livsstil, bare en vane.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #15 Skrevet 12. november 2018 1 minutt siden, Merricat skrev: Det har jeg ingen interesse av. Jeg syns det er helt greit at jeg kan gå uten mat uten å bli uvel og humørsyk, en mindre ting å stresse med i hverdagen. Har funket i mange mange år. Er normalvektig, sunn og frisk, så det funker for meg. Å gå en hel dag uten mat er ikke bra for noen, normalvektig eller ei. Anonymkode: b6179...76f 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #16 Skrevet 12. november 2018 Har ofte gått uten å spise nesten en hel dag. Mangler ingen vitaminer og er i god form. Spiser mye frukt og sunn mat når jeg først blir sulten. Har levd sånn i mange år. Orker ikke å trykke i meg mat når jeg likevel ikke er sulten. Drikker mye vann og en god del kaffe. Faste måltider er ikke noe for meg. Ingen negative konsekvenser. Anonymkode: b27a2...78e 1
Gjest Krampus Skrevet 12. november 2018 #17 Skrevet 12. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å gå en hel dag uten mat er ikke bra for noen, normalvektig eller ei. Anonymkode: b6179...76f Jeg går ikke en hel dag uten mat. Jeg spiser stort sett flere måltider hver dag jeg. Jeg svarte på hvor lenge jeg kan gå uten mat før jeg kjenner noe. Og det er så lenge jeg kan gå uten mat.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #18 Skrevet 12. november 2018 Jeg blir vanvittig nervøs, fryser og føler meg bare sjuk, svimmel og ganske dum. Anonymkode: bae4f...8c2 1
Chablis Skrevet 12. november 2018 #19 Skrevet 12. november 2018 Jeg blir sulten men ikke noe mer enn det. Klarer fint å fungere liksom. Nå slag det sies at jeg røyker og dette stagge sulten for min del
FantasDick Skrevet 12. november 2018 #20 Skrevet 12. november 2018 Klarer meg like fint uten mat som med, egentlig. Har som oftest ikke matlyst på morgenen, så jeg "faster" ofte 14-16 timer helt av meg selv. Føler meg helt normal. Meeeen, jeg trenger kaffen min! <3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå