Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Fornemmelse for mord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om episodene fra TvNorges "fornemmelse for mord" ligger ute noe sted? Fant ikke noe på Dplay. Er hovedsaklig episoden der de tar for seg Orderudsaken jeg er interressert i.

:)

Anonymkode: 01919...07a

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Noen som vet om episodene fra TvNorges "fornemmelse for mord" ligger ute noe sted? Fant ikke noe på Dplay. Er hovedsaklig episoden der de tar for seg Orderudsaken jeg er interressert i.

:)

Den er vel for gammel til å ligge ute på dplay nå? Ble vel sendt i 2003, om jeg husker riktig. De ligger vel ute i ti år?

Skrevet
12 minutter siden, Millimani skrev:

Den er vel for gammel til å ligge ute på dplay nå? Ble vel sendt i 2003, om jeg husker riktig. De ligger vel ute i ti år?

Jeg vet ikke hvor lenge de vanligvis ligger ute, men det ligger i hvert fall ikke der lenger. Det er derfor jeg lurer på om det finnes noen andre steder jeg kan lete, eller om det ligger ute for salg noen sted?

2003 høres riktig ut, ja :)

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke hvor lenge de vanligvis ligger ute, men det ligger i hvert fall ikke der lenger. Det er derfor jeg lurer på om det finnes noen andre steder jeg kan lete, eller om det ligger ute for salg noen sted?

2003 høres riktig ut, ja :)

Det vet jeg ikke, men du får ha lykke til med videre leting :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...