Gjest Kari N Skrevet 25. april 2005 #61 Skrevet 25. april 2005 Kan jeg poste overskrifter jeg tolker hensikten/assosierer litt feil? Javel, jeg gjør det da... Lenge turde jeg ikke å åpne emnet Irriterende stemmer! da jeg trodde det ville handle om noen som var irritert over stemmene i hodet sitt. *hm, legge fra meg psykologiboka nå*
Gjest Bellatrix Skrevet 25. april 2005 #62 Skrevet 25. april 2005 Kan jeg poste overskrifter jeg tolker hensikten/assosierer litt feil? Javel, jeg gjør det da... Lenge turde jeg ikke å åpne emnet Irriterende stemmer! da jeg trodde det ville handle om noen som var irritert over stemmene i hodet sitt. *hm, legge fra meg psykologiboka nå* Du er ikke den eneste som trodde det, nei. Trodde det helt til jeg så den lå på snikk-snakk.
Gjest Formosiss Skrevet 25. april 2005 #63 Skrevet 25. april 2005 "Takst på hus" ble "tekst på hus" - kunne ikke skjønne at noen ville ha tekst på huset!?
Trampe Skrevet 26. april 2005 #64 Skrevet 26. april 2005 Du er ikke den eneste som trodde det, nei. Trodde det helt til jeg så den lå på snikk-snakk. Samme her
Mrs. K Skrevet 26. april 2005 Forfatter #65 Skrevet 26. april 2005 Jeg leste denne, kanskje med rette som musestimulator
Gjest Kari N Skrevet 27. april 2005 #67 Skrevet 27. april 2005 Bra at det ikke bare var meg, for da skyldes det (kanskje?) ikke at jeg har enspora tankegang.
Trampe Skrevet 27. april 2005 #68 Skrevet 27. april 2005 Leste nettopp en om flytog på 17.mai. Gikk inn der i håp om å få vite hvilken type 17.maitog det var... Jeg har hørt om barnetog, russetog og borgertog, men ikke flytog
aline Skrevet 27. april 2005 #69 Skrevet 27. april 2005 Ofte leser jeg overskriftene på KG feil og blir sørgelig skuffet når jeg ser at tråden handler om noe helt annet enn det jeg trodde. F. eks. "Hvor ofte vasker din mann" har jeg lest som "Hvor ofte vasker du din mann" Hilsen Trille takk Trille, takk!! jeg har lest det samme hver bidige gang jeg leser akkurat den der, og flira like herlig hver gang jeg finner ut at nei, det var ikke det det sto nei!! synes forøvrig det hadde vært mye morsommere dersom det faktisk HADDE stått "Hvor ofte vasker du din mann"!!
aline Skrevet 27. april 2005 #70 Skrevet 27. april 2005 og nå har jeg lest igjennom resten av tråden, og sitter å flire så jeg griner her.... folk tror jeg er gal. takk takk.
LilleBille Skrevet 30. april 2005 #71 Skrevet 30. april 2005 Jeg leser konsekvent År mellom bena ... og lurer like mye hver gang. :klø:
Gjest Bellatrix Skrevet 30. april 2005 #72 Skrevet 30. april 2005 Jeg leser konsekvent År mellom bena ... og lurer like mye hver gang. :klø: Jeg leste også det.
Mrs. K Skrevet 30. april 2005 Forfatter #73 Skrevet 30. april 2005 takk Trille' date=' takk!! [/quote'] :bukke: Jeg åpnet Kul nedentil i den tro, at den handlet om å være cool (barbert) nedentil. Jeg leste ikke overskriften feil, men ..... Hilsen Trille
Arwen Skrevet 1. mai 2005 #74 Skrevet 1. mai 2005 Det gjør jeg også. Det var faktisk her om dagen at jeg fant ut at seroxata ikke heter sexorata...menmen. Man lærer så lenge man lever Og der lærte jeg noe nytt også utrolig morsom start på dagen, ler så jeg friner her jeg.
Sniglå Skrevet 1. mai 2005 #75 Skrevet 1. mai 2005 Det er en tråd her (finner den ikke i farten) som kalles for "singel med elsker". Kan ikke noe for at jeg tror det står "Snigel med elsker". Men jeg har jo ikke noen elskeeer!!
Fat Sally Lee Skrevet 3. mai 2005 #76 Skrevet 3. mai 2005 Jeg leste på "nye innlegg" listen mens jeg scrollet nedover. Midt på siden fant jeg en tråd som het "Hvordan kjevle ut magen?" :o (Kombinasjon av "Hvordan strekke ut magen" på Kropp og Helse og "Kjevle" på Mat og Drikke)
Gjest Hel Skrevet 4. mai 2005 #77 Skrevet 4. mai 2005 Denne leste jeg som 'Stoppet voldtekt - drepte kamera'.
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2005 #78 Skrevet 4. mai 2005 Nå sitter jeg her og ler så tårene spruter og mascaraen renner innover i øyet... akkurat DET er ikke så morsomt, men disse feillesningene er hysteriske....
Gjest Formosiss Skrevet 7. mai 2005 #80 Skrevet 7. mai 2005 Nå leste jeg nettopp "Oppskrifter man leser feil".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå