Mrs. K Skrevet 7. april 2005 Forfatter #41 Del Skrevet 7. april 2005 Se nå ut som et skrekkabinett, spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. april 2005 #42 Del Skrevet 7. april 2005 "Nakens" - den for drager, griser og alvevenner. (mao for spesielt utvalge) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 7. april 2005 #43 Del Skrevet 7. april 2005 uansett hvor mange ganger jeg tenker over det og vet hva som står leser jeg seroxata som sexorala eller noe i den duren :oops: ... Aldri riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 7. april 2005 #44 Del Skrevet 7. april 2005 "Nakens" - den for drager, griser og alvevenner. (mao for spesielt utvalge) Har jeg også lest. Lurte på om jeg var velkommen og fant ut at det var jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 8. april 2005 Forfatter #45 Del Skrevet 8. april 2005 "Nakens" - den for drager, griser og alvevenner. (mao for spesielt utvalge) Den har jeg også måttet lese flere ganger :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppelupp Skrevet 8. april 2005 #46 Del Skrevet 8. april 2005 Mens jeg fremdeles bodde hjemme var det en dag at mamma satt og leste avisa. Jeg la merke til at hun ble litt paff, og så snur hun seg mot meg og spør: "Vet du hva homse-hopping er?" Kan tro jeg lo så tårene trillet når jeg så at det var homeshopping det sto.... -snuppelupp :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 9. april 2005 #47 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg leste akkurat "nye puppekuler, flere farger" og tenkte HVA er det?? (viste seg å være pudderkuler) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 12. april 2005 #48 Del Skrevet 12. april 2005 uansett hvor mange ganger jeg tenker over det og vet hva som står leser jeg seroxata som sexorala eller noe i den duren :oops: ... Aldri riktig Det gjør jeg også. Det var faktisk her om dagen at jeg fant ut at seroxata ikke heter sexorata...menmen. Man lærer så lenge man lever Har dere forresten fått et reklameblad i posten og brukt laaaaang tid på å finne ut hvilken mos ståltermos er?? Tok lang tid for meg ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. april 2005 #49 Del Skrevet 12. april 2005 Nå klarte jeg faktisk å lese overskriften på DENNE tråden feil... "Overgrep du leser feil" leste jeg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 12. april 2005 #50 Del Skrevet 12. april 2005 Nå klarte jeg faktisk å lese overskriften på DENNE tråden feil... "Overgrep du leser feil" leste jeg :oops: Har lest "Oppskrifter du leser feil" . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 13. april 2005 Forfatter #51 Del Skrevet 13. april 2005 Leste feil på "Er det riktig av politiet å kaste ut husokkupantene?" Jeg leste flere ganger hokus-pokus-plantene og skjønnte egentlig ikke problemstillingen. Fy-tobakk er ikke lov Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 13. april 2005 #52 Del Skrevet 13. april 2005 Sykehuskalender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 13. april 2005 #53 Del Skrevet 13. april 2005 Mulig å få avføring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 13. april 2005 #54 Del Skrevet 13. april 2005 Hihi, den leste jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 14. april 2005 #55 Del Skrevet 14. april 2005 Bli kollektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 15. april 2005 #56 Del Skrevet 15. april 2005 Erfaring med sykelig hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 15. april 2005 #57 Del Skrevet 15. april 2005 "Akvaripumpe" som "Akvarierumpe", og "Kaker og karaflar?" som Kaker og Kafka" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 15. april 2005 Forfatter #58 Del Skrevet 15. april 2005 Leste også "Kafka" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 18. april 2005 #59 Del Skrevet 18. april 2005 Avslappet hode på forsiden av vg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 23. april 2005 Forfatter #60 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg leste samfunnskunnskapstarmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå