Mrs. K Skrevet 7. april 2005 Forfatter #41 Skrevet 7. april 2005 Se nå ut som et skrekkabinett, spør du meg
LilleBille Skrevet 7. april 2005 #42 Skrevet 7. april 2005 "Nakens" - den for drager, griser og alvevenner. (mao for spesielt utvalge)
Cathie Skrevet 7. april 2005 #43 Skrevet 7. april 2005 uansett hvor mange ganger jeg tenker over det og vet hva som står leser jeg seroxata som sexorala eller noe i den duren :oops: ... Aldri riktig
Gjest Bellatrix Skrevet 7. april 2005 #44 Skrevet 7. april 2005 "Nakens" - den for drager, griser og alvevenner. (mao for spesielt utvalge) Har jeg også lest. Lurte på om jeg var velkommen og fant ut at det var jeg.
Mrs. K Skrevet 8. april 2005 Forfatter #45 Skrevet 8. april 2005 "Nakens" - den for drager, griser og alvevenner. (mao for spesielt utvalge) Den har jeg også måttet lese flere ganger :-)
snuppelupp Skrevet 8. april 2005 #46 Skrevet 8. april 2005 Mens jeg fremdeles bodde hjemme var det en dag at mamma satt og leste avisa. Jeg la merke til at hun ble litt paff, og så snur hun seg mot meg og spør: "Vet du hva homse-hopping er?" Kan tro jeg lo så tårene trillet når jeg så at det var homeshopping det sto.... -snuppelupp :-)
*M* Skrevet 9. april 2005 #47 Skrevet 9. april 2005 Jeg leste akkurat "nye puppekuler, flere farger" og tenkte HVA er det?? (viste seg å være pudderkuler)
Trampe Skrevet 12. april 2005 #48 Skrevet 12. april 2005 uansett hvor mange ganger jeg tenker over det og vet hva som står leser jeg seroxata som sexorala eller noe i den duren :oops: ... Aldri riktig Det gjør jeg også. Det var faktisk her om dagen at jeg fant ut at seroxata ikke heter sexorata...menmen. Man lærer så lenge man lever Har dere forresten fått et reklameblad i posten og brukt laaaaang tid på å finne ut hvilken mos ståltermos er?? Tok lang tid for meg ihvertfall...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. april 2005 #49 Skrevet 12. april 2005 Nå klarte jeg faktisk å lese overskriften på DENNE tråden feil... "Overgrep du leser feil" leste jeg :oops:
Gjest Bellatrix Skrevet 12. april 2005 #50 Skrevet 12. april 2005 Nå klarte jeg faktisk å lese overskriften på DENNE tråden feil... "Overgrep du leser feil" leste jeg :oops: Har lest "Oppskrifter du leser feil" .
Mrs. K Skrevet 13. april 2005 Forfatter #51 Skrevet 13. april 2005 Leste feil på "Er det riktig av politiet å kaste ut husokkupantene?" Jeg leste flere ganger hokus-pokus-plantene og skjønnte egentlig ikke problemstillingen. Fy-tobakk er ikke lov Hilsen Trille
Gjest manic Skrevet 15. april 2005 #57 Skrevet 15. april 2005 "Akvaripumpe" som "Akvarierumpe", og "Kaker og karaflar?" som Kaker og Kafka"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå