Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Seleena
Skrevet

Jeg leste akkurat det samme - og det har jeg også sagt i tråden. Det tok mange dager før jeg så hva det EGENTLIG stod! :ler:

Her og :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet
Ofte leser jeg overskriftene på KG feil og blir sørgelig skuffet når jeg ser at tråden handler om noe helt annet enn det jeg trodde.

F. eks. "Hvor ofte vasker din mann" har jeg lest som "Hvor ofte vasker du din mann"  :ler:  

Hilsen Trille

:hoho:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hehe! Og jeg som har startet tråden og virkelig anstrengt meg for å finne en kort, lettleselig og dekkende overskrift!

Den er bra, det er bare jeg som tenker feil oppe i hodet mitt.

Gjest gjesten
Skrevet

Jeg leser også ofte feil. Spesielt om jeg skal raskt lese over alle innlegg. Morsomt at det er flere av oss som leser samme feilen. For jeg leste også "Hvor ofte vasker du din mann" og "Beste tips mot sliten hund".

Men det er som tidligere gjest skrev at vi egentlig ikke leser hva som står, men mer "screener" tekster.

Den siste feilen min jeg leste var "Sex med rullestolmisbruker" på seksualitet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Sjelden jeg leser feil, men jeg hører feil.

For eksempel trodde jeg i lang tid at Sigvart Dagland sang "Kan me elska uden lagen, Gud?" i stedet for "Kan me elska uden nagen hud"

Ikke rart jeg trodde mannen var fullstendig idiot.

:sjarmor: :oops:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg klarer å få "Strawberrynet" (velvære, klær, kosmetikk) til å bli "Strawberrytrynet", jeg! :-?

Gjest Formosiss
Skrevet
Den siste feilen min jeg leste var "Sex med rullestolmisbruker" på seksualitet.

Dèt leste jeg også! :hoho:

Gjest gjestegjesten
Skrevet
Sjelden jeg leser feil, men jeg hører feil.

For eksempel trodde jeg i lang tid at Sigvart Dagland sang "Kan me elska uden lagen, Gud?" i stedet for "Kan me elska uden nagen hud"

Ikke rart jeg trodde mannen var fullstendig idiot.

:sjarmor: :oops:

:hoho:

Jeg hører feil også ja. Men det er jo virkelig vanskelig noen ganger. Det finnes en del sider på nettet, hvor misforståtte tekster legges ut. Den sangen jeg har misforstått lengst er Senza Una Donna: Say to Madonna; no more pain and no sorrow..

Gjest gjestegjesten
Skrevet

(datt ut)

Og forøvrig så leser jeg tråden: Pleier dere å få mange PMS? ..og tenker at den tråden hører jo hjemme på Kropp, helse og trening.

Gjest Anonymous
Skrevet

Usikker på om overskriften "Mens smerter" på kropp er en skrivefeil eller en ordelingsfeil..

Gjest Bellatrix
Skrevet

.. jeg leste ikke denne feil tidligere .. men nå gjør jeg det :ler:

:ler: Så det er min skyld at du leser feil nå?

Gjest porselen
Skrevet

Barn og familie: Hva bør toåringer kunne? Jeg leste:

Hva bør to tenåringer kunne? ... og jeg så for meg en hel masse uhumskheter........ :sjarmor:

Skrevet
Barn og familie: Hva bør toåringer kunne? Jeg leste:

Hva bør to tenåringer kunne? ... og jeg så for meg en hel masse uhumskheter........ :sjarmor:

Kanskje ikke uhumskheter men de kan sikkert lage dugg på vinduene :ler:

Hilsen Trille

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...