AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #21 Skrevet 12. november 2018 Du er ikke erstatningsansvarlig for en jakke noen ber deg passe på. Ikke en gang garderobene på uteplasser betaler erstatning om jakka di forsvinner. Du var full, og han burde visst bedre. Synes ikke du skal betale noe som helst. Anonymkode: ca085...1b7 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #22 Skrevet 12. november 2018 Som svenskene sier: Han har supit bort den. Anonymkode: 0e1cb...7af 3
Neket Skrevet 12. november 2018 #23 Skrevet 12. november 2018 Altså, ikke en gang garderobene på utestedene tar ansvar for klær som henges der, selv om de er betjent...! Og kvittering på en dyr jakke kan han få av en kompis... Han får melde den stjålet og ta den på reiseforsikringen sin. Nei vent, han får ikke dekket noe på den fordi han har vært uaktsom og ikke hatt den under tilsyn....😜 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #24 Skrevet 12. november 2018 Hvis jeg gir mobilen min til en totalt fremmed på byen kan jeg ikke akkurat regne med å finne den igjen senere. Jeg synes at han overlater veldig mye av sitt eget ansvar på deg. Anonymkode: 49164...393 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå