AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1 Skrevet 12. november 2018 Bytta bank for en måned siden. Arb.giver har utbetalt lønna til min avsluttede bankkonto, istede for den nye. Kontaktet min nåværende bank, og banken sa at lønna automastisk ville vidresendes inn på ny konto. Men glemte selfølgelig og spørre om hvor lang tid det tar 😕 Er det noen som har vært borti det samme, som vet hvor lang tid det tar? Anonymkode: 830b4...a42
Nuttery Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bytta bank for en måned siden. Arb.giver har utbetalt lønna til min avsluttede bankkonto, istede for den nye. Kontaktet min nåværende bank, og banken sa at lønna automastisk ville vidresendes inn på ny konto. Men glemte selfølgelig og spørre om hvor lang tid det tar 😕 Er det noen som har vært borti det samme, som vet hvor lang tid det tar? Anonymkode: 830b4...a42 Jeg fikk det gjort slik i en periode jeg holdt på å bytte bank. Det kom samme dag eller dagen etterpå. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #3 Skrevet 12. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bytta bank for en måned siden. Arb.giver har utbetalt lønna til min avsluttede bankkonto, istede for den nye. Kontaktet min nåværende bank, og banken sa at lønna automastisk ville vidresendes inn på ny konto. Men glemte selfølgelig og spørre om hvor lang tid det tar 😕 Er det noen som har vært borti det samme, som vet hvor lang tid det tar? Anonymkode: 830b4...a42 Umulig å svare på. Noen ganger står pengene inn og stanger mot den gamle kontoen i flere dager før noen fysisk går inn og endrer til ny konto andre ganger går dette betydelig raskere. Derfor viktig å ikke avslutte kontoen i gammel bank før du ser at alt går som kviv i smør. Anonymkode: e3726...68f
Ellinl Skrevet 12. november 2018 #4 Skrevet 12. november 2018 (endret) . Endret 12. november 2018 av Ellinl
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #5 Skrevet 12. november 2018 Takk for svar dere:) Anonymkode: 830b4...a42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå